Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Λιβανάς | 4 Ιανουαρίου 2025, 22:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα, για μία ακόμη φορά ένα νομοσχέδιο έρχεται να αλλάξει τις τιμωρίες για τους παραβάτες του νόμου. Πότε όμως η τιμωρία αποτέλεσε τρόπο για να εξαλειφθούν οι παραβάτες; Ποτέ και πουθενά. Γνώμη μου είναι ότι αν θέλετε να δείτε αλλαγή στην οδική συμπεριφορά των πολιτών πρέπει να ξεκινήσετε από τα σχολεία. Η παιδεία είναι η λύση. Να μπει ο Κ.Ο.Κ ως μάθημα στα σχολεία, να βγουν τα παιδιά με τους δασκάλους στις γειτονιές των σχολείων τους για να μάθουν άμεσα και στην πράξη πως πρέπει να συμπεριφέρονται στο δρόμο. Τα σχολεία να γίνουν χώροι δημιουργίας πολιτών που θα σέβονται τα άλλα μέλη της οργανωμένης κοινωνίας στην οποία ζουν. Το δεύτερο που πρέπει να γίνει είναι η δημιουργία νέων και η κατακόρυφη βελτίωση των υπάρχουσες υποδομών. Η δημιουργία δημόσιων υπέργειων και υπόγειων χώρων στάθμευσης είναι η μόνη πραγματική λύση για το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης. Η βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας με περισσότερα δρομολόγια, ανανέωση του στόλου και δυνατότητα πρόσβασης σε όλους ανεξάρτητα από το οικονομικό τους επίπεδο θα μειώσει κατακόρυφα την κυκλοφορία των οχημάτων και συνεπώς και τις παραβάσεις .