Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ | 4 Ιανουαρίου 2025, 22:34
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε κυκλικούς κόμβους η προτεραιότητα πρέπει να αλλάξει και να την έχει αυτός που κινείται μέσα στον κυκλικό κόμβο και όχι αυτός που μπαίνει στον κυκλικό κόμβο προκειμένου να εξασφαλίζεται η ταχύτερη μετακίνηση. Παρακαλώ ελέγξτε τί ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στην Αγγλία π.χ. ισχύει άλλο καθεστώς. Επίσης πρόταση που ισχύει στην Αγγλία και έχει ευεργετικές συνέπειες στα μποτιλιαρίσματα: ο δρόμος που αποτελεί διασταύρωση π.χ. στο κέντρο του σταυρού , έχει ειδική σήμανση στο οδόστρωμα και δεν επιτρέπετε σε αυτοκίνητο να εισέλθει στο χώρο αυτό και να σταματήσει σε αυτό. Πρέπει δηλαδή να εισέλθει μόνο όταν ο οδηγός είναι βέβαιος ότι μπροστά του υπάρχει αρκετός χώρος για να μην σταματήσει εντός της διασταύρωσης και του σημασμένου οδοστρώματος. Έτσι οι διασταυρώσεις είναι πάντα ελεύθερες και όταν αλλάζει ο σηματοδότης από την άλλη κατεύθυνση οι οδηγοί που μπαίνουν στη διασταύρωση δεν συναντούν σταματημένα αυτοκίνητα που έχουν μποτιλιαριστεί από πριν.