Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γεώργιος Αγερίδης | 5 Ιανουαρίου 2025, 01:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας, Προσπάθησα να παρακολουθήσω τις τροποποιήσεις, δυστυχώς όμως μη έχοντας το τελικό κείμενο η προσπάθεια μου απέβη άκαρπη. Μη έχοντας το τελικό ολοκληρωμένο κείμενο προφανώς δεν ήταν δυνατόν να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Ίσως κάτι δεν κάνω σωστά. Σε κάθε περίπτωση η πρόσβαση στο τελικό ολοκληρωμένο κείμενο κρίνω ότι είναι απαραίτητη για έναν απλό πολίτη ώστε να μπορεί να διαμορφώσει άποψη και κατ' επέκταση να σχολιάσει. Ανεξάρτητα από τα παραπάνω επιθυμώ να εστιάσω στο θέμα της παράνομης στάθμευσης και των ελέγχων. Η σοβαρότητα της παράβασης (προφανώς κάθε παράβαση πρέπει να τιμωρείται) εξαρτάται από την σημαντικότητα της οδού και πως αυτή (η οδός) επηρεάζει στην ομαλή ροή της κυκλοφορίας. Παράνομη στάθμευση σε οδούς όπου κινούνται μέσα μαζικής μεταφοράς θα πρέπει να τιμωρείται με την αυστηρότερη δυνατή ποινή. Η πρόταση μου είναι σε ακραίες περιπτώσεις απομάκρυνση των οχημάτων και χρέωση του κόστους στον ιδιοκτήτη του οχήματος εκτός του προστίμου. Δεν νοείται βελτίωση των δημοσίων συγκοινωνιών σε δρόμους οι οποίοι είναι αποκλεισμένοι (χωρίς υπερβολή) από παράνομα σταθμευμένα οχήματα. Πώς είναι δυνατόν ένα μέσο μαζικής μεταφοράς να τηρήσει δρομολόγιο όταν αυτό είναι ακινητοποιημένο μέσα στην κίνηση. Και ποιος ο λόγος συζήτησης για αύξηση του αριθμού των μέσων μεταφοράς όταν δεν λυθεί το πρόβλημα ομαλής κίνησης τους. Προφανώς για να ισχύσουν τα παραπάνω πρέπει να υπάρχει έλεγχος. Θα τολμήσω να πω ότι αυτός είναι ανύπαρκτος. Και όσες φορές έχω κάνει σχετική αναφορά (είτε τηλεφωνικά είτε επί τόπου) ή δεν υπήρξε κανένα αποτέλεσμα ή η απάντηση ήταν ότι το θέμα ήταν εκτός αρμοδιοτήτων. Τροχαία ανύπαρκτη. Περιπολικά ανύπαρκτα και εκτός αρμοδιότητας. Οι μηχανοκίνητες περιπολίες αναρμόδιες. Επομένως ό,τι σχετικό νομοθέτημα ή σήμανση χωρίς έλεγχο είναι άσκοπα. Γιατί τα πάντα κρίνονται εκ του αποτελέσματος και ως αποτέλεσμα η ατιμωρησία οδηγεί στην αδιαφορία και εν τέλει στην ταλαιπωρία όλων μας. Για ποιο λόγο να μην περάσει η αρμοδιότητα σε όλους το φορείς οι οποίοι κινούνται σε δημόσιους χώρους για την προστασία του πολίτη? Και γιατί να μην υπάρχει καθημερινή αναφορά και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των ελέγχων? Μια επίσκεψη επί της Παπαδιαμαντοπούλου (προφανώς μεταξύ άλλων κυρίων οδών) θα επιβεβαιώσει τα παραπάνω. Δύο λωρίδες, η μία αποκλεισμένη μονίμως από παράνομα σταθμευμένα οχήματα, και η δεύτερη, αυτή των μέσων μαζικής μεταφοράς, απλά μποτιλιαρισμένη. Οι πινακίδες απαγόρευσης στάθμευσης υπάρχουν αλλά ποιος τις δίνει σημασία. Άλλωστε δεν ελέγχει κανείς. Επί της Μεσογείων ώρες αιχμής υπάρχουν σταθμευμένα οχήματα (πλησίον των νοσοκομείων Γενηματά και Σωτηρία) στην λωρίδα κίνησης των λεωφορείων. Πλήρης αδιαφορία για να το θέσω ευγενικά. Επομένως για ποιες δημόσιες συγκοινωνίες μιλάμε. Δυστυχώς για εμάς έχουμε την εικόνα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων και συγκρίνοντας, νοιώθουμε όχι σύγκλιση αλλά απόκλιση από μια ποιοτική καθημερινότητα. Και προσωπικά θα περίμενα η σημερινή κυβέρνηση στο θέμα βελτίωσης ποιότητας της καθημερινότητας να έδειχνε μεγαλύτερη προσοχή. Ώστε να διαμορφωθεί και η κατάλληλη νοοτροπία στους πολίτες. Για να μην απλά κατά δήλωση παρουσιαζόμαστε ως Ευρωπαίοι αλλά και να λειτουργούμε ως τέτοιοι. Ευχαριστώ για την προσοχή σας, Με εκτίμηση Γεώργιος Αγερίδης.