Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΛΥΓΕΡΟΣ | 5 Ιανουαρίου 2025, 12:01
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δύο ερωτήσεις-προτάσεις. Α) Γιατί οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν υποχρεώνονται να αποστέλλουν στις αρμόδιες αρχές το αποτέλεσμα ευθύνης ατυχημάτων; Είναι γνωστό ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε παραβιάσεις stop και κόκκινου φαναριού. Η μεταξύ των οδηγών όμως διευθέτηση ζημιών δεν έρχεται σε γνώση των αρχών για την επιβολή των σχετικών κυρώσεων (εκτός και αν υπάρχει τραυματισμός ή θάνατος). Φυσικά δεν τιμωρούνται και το κράτος χάνει τα σχετικά έσοδα. ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ κόκκινο ΚΥΡΩΣΕΙΣ. Β) Γιατί όταν η τροχαία κληθεί σε ένα ατύχημα σύγκρουσης -μόνο με υλικές ζημίες- ακόμα και όταν ο ένας των οδηγών παραδεχθεί την ευθύνη του δεν προχωρεί σε επιβολή σχετικών κυρώσεων σε αυτόν; Τα όργανα ασχολούνται μόνο με τον έλεγχο εγγράφων και αλκοτέστ, την επίβλεψη ανταλλαγής στοιχείων μεταξύ των οδηγών και δεν επιλαμβάνονται περαιτέρω. Μόνιμη αιτιολόγηση "αυτές τις μόνιμες εντολές έχουμε από τη διοίκηση" (που δεν γνωρίζουμε και αν αληθεύουν). ΟΙ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΦΤΑΙΧΤΕΣ/ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ.