Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Πέτρος | 5 Ιανουαρίου 2025, 12:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μεγάλο μέρος των ατυχημάτων οφείλετε και στους πεζούς . και με λύπη μου βλέπω ότι οι πεζοί παραμένουν στο απυρόβλητο. Δεν βλέπω για παράδειγμα τον ίδιο ζήλο ώστε να τιμωρούντες οι πεζοί όταν χαιρετιούνται επί του οδοστρώματος εμποδίζοντας την κυκλοφορία , ούτε όταν εγκληματικά σε δρόμους με διαβάσεις πεζών πετάγονται ανάμεσα στις διαβάσεις . και πολύ περισσότερο όταν κυριολεκτικά σέρνουν και τα ανήλικα τέκνα τους, που αυτό θα μάθουν και αυτά να κάνουν. Και τέλος ένα γενικό σχόλιο . ακόμη ένας νόμος του ελληνικού κράτους που τιμωρεί τους νόμιμους (ώρυα ταχύτητας ) λόγο των παρανόμων. Εκτός βεβαίως και αν γίνεται για λόγους ηλεκτροκίνησης με δεδομένο ότι σε αυτές τις ταχύτητες είναι πιο εύκολο να κινούνται τα ηλεκτρικά. Από μηχανικής άποψης.