Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Makis | 5 Ιανουαρίου 2025, 13:58
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στους μονόδρομους πρέπει να απαγορεύεται ρητά η διήθηση μηχανών. Μεγάλο πρόβλημα είναι η μη τήρηση αποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα,ειδικά στις εθνικές οδούς που κολλάνε από πίσω ακόμα κ αν έχεις το όριο ταχύτητας,δημιουργούνται πολλά θανατηφόρα κ πρέπει να υπάρξουν αυυστηρα πρόστιμα. Το όριο ταχύτητας σε επαρχιακούς δρόμους 2πλης πρέπει να είναι αυστηρά μέχρι 60χλ. Τα ποδήλατα κ τα πατίνια δεν γίνεται να κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δίχως πινακίδες κ χωρίς ειδικό δίπλωμα των οδηγών τους σε ένα πλαίσιο ειδικών περιορισμών πάντοτε. Σε ποδηλατοδρόμους εντός περιοχών με πεζούς πρέπει να μπει χαμηλό όριο ταχύτητας,πουθενά δεν υπάρχει.το ίδιο να γίνει όταν κινούνται ποδήλατα σε πεζόδρομους πχ παραλιακή που αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες . Όλα πρέπει να έχουν αυστηρά πρόστιμα κ μηχανισμούς που να τα εφαρμόζουν, αλλιώς θα είναι "πυροτέχνημα"