Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γεώργιος Γιάνναρης | 5 Ιανουαρίου 2025, 14:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς την σωστή κατεύθυνση οι αλλαγές. Ωστόσο θα μπορούσαν να βελτιωθούν περαιτέρω ιδιαίτερα όσον αφορά τα πρόστιμα τα οποία δεν έχουν ίδιες συνέπειες για όλους δεδομένης των διαφορετικών εισοδημάτων. Προτείνεται να υιοθετηθεί το μοντέλο της Φινλανδίας (προσαρμοσμένο στην Ελληνική πραγματικότητα) με σύνδεση των πρόστιμων με το εισόδημα (τεκμαρτό ή πραγματικό - όποιο είναι μεγαλύτερο) με τα πρόστιμα που προτείνονται από το παρόν νομοσχέδιο να θεωρηθούν ελάχιστα πρόστιμα.