Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κίσσονας | 5 Ιανουαρίου 2025, 19:37
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι κρίμα που δεν αξιοποιείται το παρόν νομοσχέδιο για να τονιστεί (κατά την γνώμη μου, σε ένα άρθρο αφιερωμένο μόνον σε αυτό) στο πρωτοφανές για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα (και δυστυχώς συχνότατο) φαινόμενο όπου σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας καταλαμβάνεται η μεσαία λωρίδα ενώ η δεξιά είναι ελεύθερη, με αποτέλεσμα να «ακυρώνονται» όχι μόνον η κατειλημμένη λωρίδα αλλά και η δεξιά (αφού απαγορεύεται η εκ δεξιών προσπέραση). Στην ΕΕ επισύρει αυστηρή ποινή.