Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ | 5 Ιανουαρίου 2025, 22:08
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα πρόστιμα για την παραβίαση των όριων κυκλοφόριας δεν πρέπει να έχουν την ιδια σημαντικότητα για κάθε όριο. Για παράδειγμα η παραβίαση του ορίου των 30 χλμ/ώρα κατά 20 χλμ σε μια γειτονιά είναι πολύ πιο επικίνδυνη από την παραβίαση κατα 20 χλμ σε έναν αυτοκινητόδρομο. Θα πρέπει τα πρόστιμα να είναι πολύ πιο αυστηρά στα "χαμηλά" όριο ταχύτητας των 30 και 50 χλμ/ώρα. Αν ένα αυτοκίνητο χτυπήσει ένα πεζό με 30 χλμ , τότε ο πεζός έχει πιθανότητα επιβίωσης 90% , με 50 χλμ 55% και με 70 χλμ 10%. Εξού και η διαφοροποίηση που πρέπει να γίνει στις ποινές !