• Σχόλιο του χρήστη 'KARANASIOS GEORGIOS' | 5 Ιανουαρίου 2025, 22:37

    Άρθρο 17 Η διάταξη αυτή θέτει αρχικά ΤΡΕΙΣ ΑΣΑΦΕΙΣ προϋποθέσεις: Αν η πυκνότητα…….. - είναι τέτοια ώστε……………… - και κινούνται με…… για να ΕΠΙΤΡΈΨΕΙ την κίνηση μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης , θέτοντας ακόμα ΤΡΕΙΣ προϋποθέσεις : σημεία β (30χλμ/ωρα) και βα (λοιπά οχήματα ακινητοποιημένα) και ββ) ταχύτητα οχημάτων < ταχύτητας διήθησης , προϋποθέσεις οι οποίες είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εξακριβωθεί η αντικειμενική ύπαρξή τους τόσο κατά την τρέχουσα ώρα (του συμβάντος) όσο και σε ύστερο χρόνο (αυτοψίας) . ΠΟΙΟΣ ΠΟΤΕ &ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΕΓΚΥΡΗ ΚΡΙΣΗ?? Η διάταξη αυτή ΟΥΔΕΝ πρόβλημα επιλύει δεδομένου ότι ήδη εφαρμόζεται στην πράξη. Αποτέλεσμα όμως ένταξής της στον ΚΟΚ, θα εξαλείψει την όποια επιμέλεια επιδεικνύουν οι αναβάτες σήμερα , αφού πλέον θα είναι δυνατή η επίκληση των ΑΣΑΦΩΝ όρων και προϋποθέσεων που προτείνονται με την διάταξη αυτή του Άρθρου 17 προκειμένου να αποσείουν τυχόν ευθύνη τους. Οι Οι Οδηγοί των οχημάτων θα εμπλέκονται σε δικαστικές διαμάχες προσπαθώντας να αποδείξουν αυτά που είναι αδύνατον να αποδειχθούν. Η υπερφορτωμένη δικαιοσύνη θα επιβαρυνθεί ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΚΑΙ Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα καλούνται να επιλύουν άλυτα προβλήματα χωρίς σαφές, μονοσήμαντο, νομικό υπόβαθρο.