Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ | 5 Ιανουαρίου 2025, 22:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να ισχυροποιηθούν τα άρθρα 46 του ΚΟΚ αλλά τα άρθρα 12.2 & 15.4 σχετικά με τη ρύπανση που προκαλούν οι εργολάβοι απο οικοδομές ή μεγάλα έργα με τις λάσπες και τα χώματα στην άσφαλτο. είναι τουλάχιστον τραγικό ότι ασφαλτοστρώνουμε δρόμους και μετά από λίγο έχουν γίνει χωματόδρομοι επειδή τα φορτηγά δεν έχουν πλύνει τα λάστιχα πριν την έξοδο από το εργοτάξιο. όπως γίνεται και με τα έργα στο Ελληνικό σε αντίθεση με το Νιάχρος που εκεί τα φορτηγά περνάγαν από σύστημα πλύσης ελαστικών για να μη προκαλέσουν ρύπανση της ασφάλτου. Το ίδιο ισχύει και με άλλες εργασίες που κάνουν οι διάφοροι μάστορες καθώς θα πρέπει για εργασίες όπως φτιάξιμο τσιμέντου ή οτιδήποτε άλλο , να το κάνουν πάνω σε μουσαμά τουλάχιστον και όχι στην άσφαλτο, δεν υπάρχουν πρόστιμα και ούτε εφαρμόζονται