Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Βασίλειος Παλαιολόγος | 6 Ιανουαρίου 2025, 00:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την γνώμη μου, η κίνηση των δικύκλων ενδιάμεσα των λωρίδων κυκλοφορίας αποτελεί επικίνδυνη τακτική ακόμη κι αν κινούνται έως 25 χιλιόμετρα την ώρα ανάμεσα σε σταματημένα (ή με χαμηλές ταχύτητες) αυτοκίνητα. Αν συμβεί ατύχημα, άντε να αποδείξεις ότι η μηχανή πήγαινε έως 25 χιλιόμετρα κι ότι τα οχήματα δεν ήταν σταματημένα ή δεν κινούνταν με χαμηλές ταχύτητες. Το ορθόν θα πρέπει να είναι η κίνηση σε ξεχωριστή λωρίδα κυκλοφορίας των μηχανών (όπως ισχύει στις λεωφορειολωρίδες). Η κίνησή μας σαν οδηγοί αυτοκινήτων δεν μπορεί να μας προσδίδει το άγχος εάν ο δικυκλιστής διέρχεται ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας κι εμείς να είμαστε τελείως αριστερά στο ρεύμα "αγκαλία" με τα καπάκια των φρεατίων (απαράδεκτο να υπάρχουν στους ελληνικούς δρόμους, μας καταστρέφουν τα αυτοκίνητά μας, επιτέλους αφαιρέστε τα!). Επίσης, θα πρέπει να αυστηροποιηθούν οι ποινές για όσους καταλαμβάνουν άσκοπα το αριστερό (ακόμη και το μεσαίο) ρεύμα ταχύτητας, να θεσπιστεί κι ελάχιστο όριο ταχύτητας (όπως στην Κύπρο) και τέλος τα όρια ταχύτητας σε δρόμους τύπου Αττικής οδού (80 χιλιόμετρα!!) νομίζω είναι απαράδεκτα χαμηλά για την ποιότητά τους και τον σχεδιασμό τους. Τέλος, θα πρέπει να υπάρχει πλατφόρμα καταγγελιών σοβαρών παραβάσεων οδηγών (παραβίαση κόκκινου σηματοδότη πρωτίστως) , πρόκληση σωματικής απειλής ή βιαιοπραγίας.