Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Χρήστος Δήμου | 6 Ιανουαρίου 2025, 08:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα την ώρα αντί των 50 χιλιομέτρων την ώρα σε κατοικημένες περιοχές με την δικαιολογία της ασφάλειας θα δημιουργήσει ένα μεγάλο στόλο παραβατών καθώς ακόμη και σε δρόμους με ελάχιστη ένταση κυκλοφορίας ουδείς θα τηρεί ένα όριο που μπορεί κάποιος να παραβιάσει ακόμη και σε ένα ποδήλατο. Πέραν αυτού η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα την ώρα θα αυξήσει την ατμοσφαιρική ρύπανση καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων στην Ελλάδα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με το όλο σύστημα πρόωσης να είναι βελτιστοποιημένο για ταχύτητα περί τα 50 χιλιόμετρα την ώρα. Το συγκεκριμένο όριο ταχύτητας θα πρέπει να παραμείνει μόνο εκεί όπου πραγματικά και μετά από μελέτη θα προκύπτει σαφής ωφέλεια για το κοινωνικό σύνολο (πέριξ σχολείων, περιοχών όπου παίζουν παιδιά κ.λπ.).