• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΡΑΚΑΤΖΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ' | 6 Ιανουαρίου 2025, 15:32

    1. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ , ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ POINT SYSTEM, ΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΤΟΤΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. 2. ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΜΕΡΩΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΠΟΣΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. 3. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΘΝΙΚΟΥ, ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΙΤΑΛΙΑΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ). ΕΙΔΙΚΑ ΟΔΟΙ ΜΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΦΡΕΑΤΙΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΣΑΝ ΚΡΑΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΔΥΚΙΚΛΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΛΑΠΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ. 4. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ( TRAFFIC RECOMMENDATION) ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ. 5. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΧΡΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ Κ.Ο.Κ. (ΟΧΙ ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΚ).