Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Δέλλιος | 6 Ιανουαρίου 2025, 21:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Ισόπεδος οδικός κόμβος": Κάθε ισόπεδη συμβολή, διακλάδωση ή διασταύρωση οδών, συμπεριλαμβανομένων και των ελεύθερων χώρων που σχηματίζονται από αυτές. Πρόταση: Διαχωρισμός του κόμβου από την διασταύρωση σχετικά με την προτεραιότητα. Σκεπτικό: Ένας κόμβος με αυξημένη κίνηση οχημάτων, εάν δεν έχει υποχρεωτικά προτεραιότητα , πολύ συχνά κινδυνεύει με μποτιλιάρισμα, με συνέπεια καθυστερήσεις, εκνευρισμό και σπατάλη εξόδων γενικώς. Σε αντίθεση με την διασταύρωση που υπάρχει προτεραιότητα πάντα από δεξιά. Εφαρμογή: Άμεση τροπολογία (για συμμόρφωση και με τον Ευρωπαϊκό ΚΟΚ) και τοποθέτηση σημάτων παραχώρησης προτεραιότητας (αντίστροφο τρίγωνο) σε όλες τις εισόδους σε κυκλικό κόμβο. Υ.Γ. Άμεσα κατάργηση φαναριών σε διασταυρώσεις με πλεονάζον χώρο και δημιουργία κυκλικών κόμβων.