• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΔΡΕΑΣ' | 6 Ιανουαρίου 2025, 22:00

    Άρθρο 33: «3. Ο οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος και μοτοποδηλάτου επιβάλλεται να μεριμνά για την ασφάλεια των συνεπιβατών του και ειδικότερα να ελέγχει αν φορούν τις ζώνες ασφαλείας και το προστατευτικό κράνος κατά τη μεταφορά τους» Σχόλια: Κατηγορία Ε1-Β η ίδια παράβαση στο άρθρο 12 είναι Ε2-Α διαλέξτε τελικά τι είναι η παράβαση γιατί μέσα στον ίδιο νόμο να αντιφάσκετε…υπάρχει ζήτημα. Άρθρο 34: «ι) σε απόσταση πέντε (5) μέτρων από την τομή ρυμοτομικών γραμμών ή των νοητών προεκτάσεων αυτών,» Σχόλια: Ωραία να φωνάζει λοιπόν την πολεοδομία να ελέγχει ή να μπαίνει κατευθείαν στο κτηματολόγιο.. Άρθρο 45: Σχόλια: Χρειάζεται δουλειά η έννοια της διατύπωσης «Στην ίδια κατηγορία κατατάσσεται και η παράβαση για τον οδηγό οχήματος, ο οποίος συμπεριφέρεται με πράξεις ή λόγια, υβριστικά ή απειλητικά προς τα όργανα» Διότι η εξύβριση τιμωρείται από τον ποινικό κώδικα, δηλαδή εκδικάζεται η υπόθεση στο δικαστήριο, δεν νοείται η εφαρμογή διοικητικών κυρώσεων ΠΡΩΤΟΥ της αποφάσεως της δικαστικής εξουσίας… Άρθρο 52: Σχόλια: Στο άρθρο 54 που αναφέρεται το άρθρο 52??? Πρέπει να οριστεί με σαφήνεια «λόγω βλάβης ή λόγω έλλειψής κύριων οργάνων και αν δεν δημιουργείται από αυτό κίνδυνος για την κυκλοφορία» τι ορίζεται ως κίνδυνος για την κυκλοφορία??? Άρθρο 61: ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ, μέγιστες καντέλες (cd) πολικά διαγράμματα αποδέκτες θερμοκρασίες χρώματος και λοιπά. Η εν λόγω περιγραφή ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ αρκεί με την σημερινή μάστιγα των LED. Ενδεικτικά αναφέρω το οροί των 2000cd σε συστήματα με άνευ πλυστικό ως εναρμόνιση με τα ECE homologation standards “Τα αυτοκίνητα οχήματα, τα οποία μπορούν να υπερβούν την ταχύτητα των 40 χλμ. την ώρα σε ευθεία οριζόντια οδό, επιβάλλεται να έχουν στο μπροστινό μέρος τους δύο λευκά ή ειδικής επιλογής κίτρινα φώτα πορείας, ικανής έντασης, για τον επαρκή φωτισμό της οδού κατά τη νύκτα με καθαρές καιρικές συνθήκες, σε απόσταση τουλάχιστον 100 μέτρων μπροστά από το όχημα” Άρθρο 62 και 63: Ομοίως με άρθρο 61 μέγιστη ανάγκη σαφής ορισμού τεχνικών προδιαγραφών απευθυνθείτε στον ΕΛΟΤ. Άρθρο 65: Ανάγκη ορισμού μέγιστων αποδεκτών φωτεινών σταθμών Άρθρο 79: Προσθήκη ορισμών για αντηλιακές μεμβράνες μαζί με τεχνικές προδιάγραφες σαφώς ορισμένες για τον έλεγχο και την διαπίστωση των παραβάσεων. Δεν γίνεται να έχουμε οπτικούς ελέγχους σε τεχνικά ζητήματα. Υπάρχει εξοπλισμός. Δεν είναι το μάτι του οργάνου καλιμπραρισμένο φωτοδιαπερατόμετρο. Άρθρο 89: « Στην ίδια κατηγορία κατατάσσεται και η παράβαση για αυτόν που οδηγεί οδικό όχημα του οποίου οι πινακίδες δεν είναι, για οποιονδήποτε λόγο, ευκρινώς ορατές ή αναγνωρίσιμες από τεχνικά μέσα βεβαίωσης παραβάσεων ή τοποθετεί επ’ αυτών μη αντανακλαστικό υλικό.» Σχόλια: Άλλη μια φορά ασάφεια, έχω κουραστεί να τα λέω. ΤΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΥΚΡΙΝΩΣ ΟΡΑΤΕΣ ‘Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ, ορίστε ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ και την μέθοδο βεβαίωσης αυτής της παράβασης. Θέλουμε σαφείς ορισμούς όχι αοριστίες. Επίσης τοποθετεί επ αυτών μη ανακλαστικό υλικό είναι παράνομο. Αν τοποθετήσει όμως ανακλαστικό υλικό είναι καθόλα νόμιμο????? Τα σκέφτηκε κανένας ή απλώς βάλατε τα άρθρα στις 4 κατηγορίες σας και είπατε μπαμ μπαμ φτιάξαμε νέο ΚΟΚ? Άρθρο 99: Καταφορά παράνομη και αντισυνταγματική η μη επιστροφή των πινακίδων αν δεν πληρωθεί το πρόστιμο. Οι πινακίδες συνδέονται με τα τέλη, το μετρό της αφαίρεσης μόλις λήξει, έληξε πρέπει να επιστρέφονται πίσω ή να επιστρέφονται τα μη δεδουλευμένα τέλη στον πολίτη. Τι είναι η απόδειξη πληρωμής του διοικητικού προστίμου. Ο πολίτης μπορεί να θέλει να το κυνηγήσει δικαστικά ή να θέλει να πάει στην ΔΟΥ ως βεβαιωμένη εισφορά. Δεν έχετε κανένα έννομο δικαίωμα να κρατάτε τις πινακίδες άνω του προβλεπόμενου ορίου της διοικητικής κύρωσης. Άρθρο 100: Η απόφαση με την οποία εξετάζονται οι αντιρρήσεις πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη με αναφορά σε συγκεκριμένα περιστατικά και στοιχεία. Σχόλια: Φροντίστε αυτό να τηρηθεί στην πράξη και μετρά τα συζητάμε. Άρθρο 102: Η έννοια στην δεύτερη παράβαση επανεξέταση είναι από αστεία εως γελοία. Είναι σα να λέμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει το ίδιο λάθος 2 φορές. Πρόκειται να γίνει διότι έχεις να κάνεις με ανθρώπου που φέρουν προσωπική κρίση και αντίληψη και όχι με ρομπότ. Οι μόνες παραβάσεις στις οποίες θα πρέπει να εφαρμοστεί αυτό το μετρό είναι ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΓΝΩΣΙΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΎΟΥΝ 3ους ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος Μηχανικός