Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γιωργος Π | 7 Ιανουαρίου 2025, 14:23
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δίκυκλα: Θόρυβος: Θεσμοθέτηση αυστηρών ποινών και προστίμων για δίκυκλα με εκπεμπόμενο θόρυβο άνω του προβλεπόμενου για το είδος και την κατηγορία της κινητήριας μηχανής, καθώς και για θόρυβο που υπερβαίνει το 20% αυτού που εκπέμπει ένα καινούργιο όχημα. Οι ποινές να επιβάλλονται όχι μόνο στους ιδιοκτήτες δικύκλων, αλλά και στα συνεργεία που εγκαθιστούν μη εγκεκριμένες εξατμίσεις. Αντίθετη κίνηση δικύκλων (κυρίως μοτοποδηλάτων): Θεσμοθέτηση αυστηρών προστίμων και ποινών για παραβάσεις που αφορούν αντίθετη κίνηση. Ηχητικά μέσα: Η χρήση ηχητικών μέσων σε οχήματα (π.χ. για εκπομπή μουσικής ή διαφημίσεων) σε υψηλή ένταση να θεωρείται παράβαση και να επιβάλλονται σημαντικά πρόστιμα. Έλεγχος επαγγελματικών δικύκλων (π.χ. delivery/courier): Η διαπίστωση παραβάσεων, όπως η αντίθετη κίνηση, μπορεί να γίνεται εύκολα εάν τα επαγγελματικά δίκυκλα είναι εξοπλισμένα με σύστημα Fleet Control, το οποίο θα παρακολουθείται από τον εργοδότη (εταιρεία διανομής/courier). Η τήρηση των κανόνων κίνησης να συμπεριλαμβάνεται στις συμβάσεις εργασίας. Σε περιπτώσεις παραβάσεων, οι ασφαλιστικές εταιρείες να μην αποζημιώνουν τους υπαίτιους. Οφέλη: Ο περιορισμός του υπερβολικού θορύβου και η τήρηση της μονοδρόμησης θα αποτρέψει ατυχήματα και θα επιτρέψει στους πολίτες να απολαμβάνουν ήσυχο περιβάλλον, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της νύχτας.