Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Πούλιος | 7 Ιανουαρίου 2025, 14:09
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Ως προς τα πρόστιμα επί των ορίων ταχύτητας και των παρεπόμενων ποινών: α) θα πρέπει να επέλθει πρώτα ο εξορθολογισμός των σχετικών ορίων. Σε όλα τα είδη των δρόμων υπάρχουν όρια που είναι πολύ χαμηλά, εκτός πραγματικότητας και κοινής λογικής. β) οι ποινές για την παραβίαση των ορίων ταχύτητας δεν διέπονται από την αρχή της αναλογικότητας και δεν διαβαθμίζονται ανάλογα με το ανώτερο επιτρεπτό όριο και την επικινδυνότητα. Δεν είναι το ίδιο να παραβιάζεις με 50 το όριο των 30, με το να παραβιάζεις με 120 το όριο των 100 ή με 110 το όριο των 90 ή με 150 το όριο των 130. γ) το όριο των 30 εντός του αστικού ιστού είναι καλών προθέσεων αλλά ανεφάρμοστο, διότι: αα) θα δημιουργήσει ατελείωτο μποτιλιάρισμα παντού. ββ) θα αυξηθεί η ηχορύπανση από την προσπάθεια των μηχανών να λειτουργήσουν χαμηλά. γγ) αντί να παρατηρεί κανείς μπροστά θα παρατηρεί διαρκώς το ταχύμετρο, με αποτέλεσμα την αύξηση, ειδικά στην αρχή, των ατυχημάτων. δδ) θα αυξηθούν οι διαπληκτισμοί, κορναρίσματα κλπ. με τους υπόλοιπους οδηγούς που δεν θα τηρούν το όριο. εε) το όριο δεν θα τηρηθεί διότι στα νέα αυτοκίνητα η ένδειξη των 30 χλμ εμφανίζεται με το που πατά κανείς το γκάζι απαλά. ΥΓ έκανα το πείραμα στις γιορτές (με λιγότερα αυτοκίνητα). Ήταν αδύνατο να κρατήσω το όριο χωρίς να κινδυνεύω να τρακάρω (σώθηκα πολλάκις από το σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης) ενώ με "μούντζωνε" μέχρι και το διερχόμενο σαλιγκάρι... 2) Ως προς την κίνηση των μηχανών ανάμεσα στα αυτοκίνητα: Λυπάμαι, αλλά, δυστυχώς, φαίνεται να λείπει από τον συντάκτη της σχετικής διάταξης η εμπειρία από την κίνηση στους δρόμους. Διότι ούτε οι προϋποθέσεις του νόμου είναι ρεαλιστικές (γίνονται ήδη πολλά χειρότερα) ούτε δύνανται να επαληθευτούν σε περίπτωση ατυχήματος. Εάν δε, ω μη γένοιτο, συμβεί και θανατηφόρο ατύχημα εξ αιτίας της "διήθησης" τότε ο οδηγός, ελέω νόμου Φλωρίδη, θα καταλήξει και στην φυλακή...