Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γιωργος | 7 Ιανουαρίου 2025, 20:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να υπάρχει εφαρμογή του νέου κοκ θα πρέπει τα πρόστιμα να είναι μικρά και να μπορούν να εισπραχθουνν να υπάρχουν τεχνικά μέσα Κ φυσική παρουσία της αστυνομίας με συνεχείς ελέγχους, να σταματήσει το σβήσιμο των κλήσεων σε όποιον έχει γνωστό. Αν για παράδειγμα για τη μη χρήση κράνους είχαμε ένα πρόστιμο 30 ευρω Κ μια αφαίρεση του διπλώματος για 5 μέρες και ο οδηγός ήξερε ότι στις 10 φορες που δε θα το φορέσει τις εννιά θα πληρώσει τότε πιστεύω πως θα υπήρχε συμμόρφωση. Αλλά δυστυχώς βλέπουμε για άλλη μια φορά να προσπαθούν να δημιουργήσουν φόβο με μεγάλα πρόστιμα Κ, έβαλες αφαιρέσεις διπλωμάτων.