Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κυρτατας Δημητριος | 8 Ιανουαρίου 2025, 08:13
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επανερχομαι στο θεμα του νεου ΚΟΚ. Κρινοντας απο τη συμμετοχη στη δημοσια διαβουλευση βλεπω οτι παρα πολυς κοσμος ειναι παρα πολυ προβληματισμενος και δικαιως ανησυχος. Θα ηθελα αυτη τη φορα να επικεντρωθω κατ'αρχας στο κανονισμους περι υποτροπης στην παραβιαση των οριων ταχυτητας. Ενώ το αρθρο 20 θετει ξεκαθαρα ορια και ποινες στο βαθμο της παραβασης(δηλ. ποσο πανω απο το οριο κινειται ο οδηγος),δεν συμβαινει το ιδιο και με τις διοικητικες ποινες της υποτροπης. Αυτο ειναι ξεκαθαρα λαθος και αδικο και θα πρεπει να υπαρξουν αλλαγες & διευκρινησεις.Θα επαναλαβω οτι για ανθρωπους που λογω επαγγελματος ειναι ολη μερα στο δρομο ο νεος ΚΟΚ θα δημιουργησει τεραστιο προβλημα.