Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 15 – Λειτουργία Ραδιοερασιτεχνικών σταθμώνΣχόλιο του χρήστη Σάρρας Ευάγγελος - SV1GZT | 20 Αυγούστου 2010, 22:37
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 2.3. του άθρου 15 αν και δεν οριζονται με σαφηνεια οι κατ΄εξαιρεση περιπτωσεις και τα ιδιαιτερα μετρα ασφαλειας, προτεινω η χρηση για εκπαιδευτικους λογους ειται απο μεμονωμενους ραδιοερασιτεχνες ειται απο συλλογους να γινεται με την χρηση των διακριτικων τους ακολουθουμενο απο το γραμμα /Τ (training). Αυτο να εφαρμοζεται και διεθνως μετα απο αιτημα στην IARU για ολα τα Regions και να εχει ισχυ ακομη και για τα ειδικα διακριτικα αυτου του λογου (δηλαδη για λογους εκπαιδευσης). Το/τα ονοματεπωνυμο/μα των μεμωνομενων μαθητευομενων να καταγραφονται στο ημερολογιο σταθμου (logbook), ενω εαν ειναι ομαδες να αναγραφεται το ονομα των ομαδων (πχ. 1ο Σωμα Προσκοπων) Για την μη καταχρηση του δικαιωματος εκπομπης του μη αδειουχου ραδιοερασιτεχνη αλλα και για την επαρκεια τους οσον αφορα τους μεμωνομενους εκπαιδευτες ραδιοερασιτεχνες να διαθετουν την συμφωνη και εγγραφη συγγαταθεση δυο αλλων ραδιοερασιτεχνων η του συλλογου που ειναι εγγεγραμενοι. Η τηρηση των εγγραφων συγγαταθεσεων να γινεται απο τους συλλογους – για οσους μεμωνομενους ραδιοερασιτεχνες το επιθυμουν- με σκοπο της χρησιμοποιησης τους εθελοντικα σε αντιστοιχες διοργανωσεις ως εκπαιδευτες αναφεροντας επισης το εξιδεικευμενο αντικειμενο εκπαιδευσης. (Ο στοχος της παραγραφου θα πρεπει ειναι οτι θελουμε να αναπτυξουμε τον ραδιοερασιτεχνισμο μεσω της προσωπικης μας συμβολης στην εκπαιδευση ουσιαστικα και οχι καταχρηστικα στους ιδιους μη αδειουχους ραδιοερασιτεχνες ωστε καποια στιγμη να γινουν και αυτοι αδειουχοι. Παρ ολα αυτα πιστευω οτι η συνολικη εκπαιδευση και πρακτικη εξασκηση θα πρεπει να παραχωρειται δομημενα απο τους εκαστοτε συλλογους).