Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 8 Ιανουαρίου 2025, 10:12
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιπλέον: 1. Πρέπει να ληφθούν μέτρα και για τους πεζούς. Δεν γίνεται οι πεζοί να περνάνε όποτε θέλουν και από όπου θέλουν έναν δρόμο. Όπως οι οδηγοί οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ και κατ' επέκταση τις διαβάσεις, έτσι και οι πεζοί πρέπει να διασχίζουν έναν δρόμο ΜΟΝΟ από τις διαβάσεις. Επιπρόσθετα να απαγορευτεί η κίνηση των πεζών στο οδόστρωμα (κατά μήκος). Φυσικα να υπάρχει "καθαρό" πεζοδρόμιο στη μία πλευρά του δρόμου, χωρίς κολώνες και δέντρα, για να μπορούν οι πεζοί να κινούνται ελεύθερα. 2. Στάσεις λεωφορείων-τρόλεϋ, δεν πρέπει να είναι δίπλα στο σηματοδότη. Να μετακινηθούν σε απόσταση 100 μέτρων από κάθε σηματοδότη. Εάν η απόσταση μεταξύ 2 "φαναριών" είναι μικρότερη των 100 μέτρων τότε η στάση να τοποθετηθεί στο μέσο της απόστασης. Και φυσικά γνωρίζετε, τι προβλήματα δημιουργούν οι στάσεις των ΜΜΜ. 3. ΤΑΞΙ, η επιβίβαση και αποβίβαση των πελατών να γίνεται μόνο στις στάσεις των ΜΜΜ και όχι όπου να'ναι, πχ πάνω σε στροφή ή αμέσως μετά από αυτήν.