Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Johanes | 8 Ιανουαρίου 2025, 12:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο είναι σε πολύ σωστό προσανατολισμό με μικρές διορθώσεις πχ η υπερβολική ταχύτητα πρέπει να έχει την ίδια βαρύτητα με το κόκκινο φανάρι ! Το όριο των 30 km στον αστικό ιστό επισεις πολύ σωστό μήπως δώσει κίνητρο στους μετακινούμενους να μεταβούν στο ποδήλατο (όπως στην Ολλανδία) Επίσης η πολιτική προστασία πρέπει να έχει εικόνα της μετακίνησης των βαρέων οχημάτων για πολλούς λόγους από την τήρηση του ωραρίου έως της ταχύτητας του οχήματος! Τέλος η μικροκινητικότητα πρέπει να έρθει σε ΠΡΏΤΗ προτεραιότητα ώστε να αποτελέσουν παρελθόν οι μποτιλιαρισμενοι δρόμοι του λεκανοπεδίου και όλων των αστικών κέντρων της χώρας ! Τα οχήματα (4τροχα με λίγα λόγια δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τα 3,5 μέτρα μήκος !)Και Κατά βάση ηλεκτρικά ! Με πρώτη προτεραιότητα τα ποδήλατα (συμβάλουν και στην υγεία μας) ! Και έπειτα τα ηλεκτρικά δίκυκλα!