Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΚΟΣΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 8 Ιανουαρίου 2025, 13:11
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Μείωση του ορίου ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές απο 50km/h σε 30km/h είναι εκτός πραγματικότητας για τους εξής λόγους: 1). Ένα μέσο επιβατικό αυτοκίνητο ή μια μοτοσυκλέτα χαμηλού κυβισμού, καταναλώνει λιγότερη βενζίνη και εκπέμπει λιγότερους ρύπους κινούμενο με 50km/h και τρίτη ταχύτητα παρά με 30km/h και δευτέρα ταχύτητα. Η πλειοψηφία του κόσμου δεν κινείται με ποδήλατα και πατίνια 2). Αν συμμορφωθούν όλοι με αυτό το όριο ταχύτητας το μποτιλιαρίσμα θα ξεκινάει από τη Λαμία και θα καταλήγει στο σύνταγμα, με ότι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση κατανάλωσης καυσίμων και εκπεμπόμενων ρύπων 3). Ποιος θα ελέγχει το νέο όριο ταχύτητας σε κάθε στενό της πόλης?η ανύπαρκτη τροχαία? 4). Η ασφάλεια και η μείωση των τραυματισμών δεν είναι μόνο τα χαμηλά όρια ταχύτητας στις πόλεις αλλά πολυπαραγοντικό πρόβλημα. Παρακαλώ αγνοήστε τις επικοινωνιακές μπούρδες των συγκοινωνιολόγων