Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αλεξανδρος Μ | 8 Ιανουαρίου 2025, 14:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως πρέπει να επιτραπεί η Διήθηση. Και με ταχύτητες οχι μονο των 30χλμ/ωρα αλλα με ταχύτητες των +30 χλμ/ωρα παραπάνω απο την κίνηση των αυτοκινήτων, αλλά προφανώς οχι πάνω απο το όριο ταχύτητας. Έτσι και θα νομιμοποιηθεί μια πάγια τακτική και αίτημα των Ελλήνων μοτοσυκλετιστών, αλλα θα βοηθηθεί και η αφόρητη κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους, θα ευαισθητοποιηθούν οι οδηγοί των αυτοκινήτων στο να έχουν αντίληψη οτι πλάι τους κινούνται μοτοσυκλέτες, και τελικά θα έχει και ένα νόημα κάποιος που θέλει να είναι νόμιμος να οδηγεί μοτοσυκλέτα.