Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 8 Ιανουαρίου 2025, 15:05
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 17 είναι μια πραγματική αλλαγή η οποία έπρεπε εδω και καιρό να έχει επικυρωθεί με νόμο του κράτους. Πιστεύω οτι είναι μια ιδιαίτερα χρήσιμη τροποποίηση η οποία θα οδηγήσει σε μείωση του κυκλοφοριακού καθώς και σε μεγαλύτερο σεβασμό των μοτοσυκλετιστών απο τους υπόλοιπους οδηγούς. Η διήθηση ειναι κάτι που είναι ήδη νόμιμη σε πολλές ευρωπαικές χώρες και καλώς η Ελλάδα ακολουθεί και αυτή.