Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ηλίας τσώλης | 8 Ιανουαρίου 2025, 17:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας και καλή χρονιά. Το χαμηλότερο όριο ταχύτητας το βρίσκω θετικό τόσο για ανθρώπους όσο και για τα ζώα. Στην αρτέμιδα που ζω, σχεδόν δεν περνάει μέρα που να μην βλέπω νεκρές γάτες ή αλεπούδες ή ποντίκια. Το θέαμα είναι αποκρουστικό :(. Ο σχεδιασμός πρέπει να γίνεται συνολικά. Αναφέρω κάποια στοιχεία και εξηγούμαι: -Αυστηρό όριο 1 εκαττομύριο αυτοκίνητα στη Συγκαπούρη. Οι άδειες κοστίζουν πολύ. -Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προειδοποιεί ότι οι σωματιδιακές συγκεντρώσεις PM2.5 πρέπει να είναι μικρότερες των 5 μικρογραμμαρίων ανά κυβικό μέτρο και σε εμάς είναι από 50 έως 200 τις ημέρες του χειμώνα που δεν φυσάει, ή τις κρύες ημέρες. -Οι Ευρωπαίκες χώρες επεκτείνουν τα εναλλακτικά μονότροχα/δίτροχα εναλλακτικά μέσα μετακίνησης. ---------------------------- Ασφαλείς δρόμοι δεν μπορούν να υπάρχουν: -Με το να μετακινούνται ήπια μονότροχα/δίτροχα στους ίδιους δρόμους μαζί μετα τα αυτοκίνητα. Τα μονότροχα/δίτροχα αυξάνονται ραγδαία. Πρέπει επιτέλους στην Ελλάδα (αττική) να φτιαχτεί ολοκληρομένο ποδηλατικό δίκτυο. Ήδη δυστυχώς είχαμε κάποια άσχημα δυστυχήματα. -Συγκεκριμένα αναφέρω ότι από αθήνα να έρθεις Αρτέμιδα υπάρχουν 2-3 δρόμοι. Για να πας Αρτέμιδα-Ραφήνα 3-4 δρόμοι. ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ -Στο εξωτερικό φτιάχνουν πράσινες γέφυρες για τα ζώα, όταν κόβεται το περιβάλλον τους από λεωφόρους. Η λεωφόρος σπατών είναι ένα καθημερινό δυστυχώς νεκροταφείο ζώων! -Όταν φτιάχνεις προστατευμένους ποδηλατόδρομους, αυξάνεις την ήπια κυκλοφορία. Συγκεκριμένα, στα Θεοφάνεια (6 γεν.), Αθήνα-Αρτέμιδα με αυτοκίνητο μπορεί να ξεπερνούσε την 1 ώρα λόγω κίνησης, με ηλεκτρικό ποδήλατο, 30 λεπτά ως το μετρό. -Ένα καλό αυτόκίνητο μπορεί να κάνει 10-20χιλ. ευρώ. Αυτό μεταφράζεται σε 10-20 ποδήλατα (καλά). Φανταστείτε ότι έχουμε χρέος 164%. Τα χρήματα του αυτοκινήτου, ανταλλακτικών, καυσίμων πάνε σχεδόν όλα εξωτερικό. Ενώ στην Ελλάδα έχουμε ελληνικές εταιρείες που φτιάχνουν ποδήλατα. -Βρίσκω απαράδεκτο που το κέντρο είναι ακόμη ανοικτό σε αυτοκίνητα. Όποιος προσπαθήσει να παέι μοναστηράκι-θησείο είτε με αυτοκίνητο είτε με τα πόδια και θέλει να περάσει από σοκάκια είναι εφιάλτης για όλους! -Φίλος επισκέφτηκε την Αλβανία, πεζοδρόμισαν πόλεις, έφτιαξαν ποδηλατικό δίκτυο. Είδαμε ποδήλατα για ζώα (4 σκυλιά κουβαλούσε), ποδήλατα για ΑΜΕΑ (με κάθισμα), ποδήλατα με συζήγο και παιδιά, ποδήλατα για μεταφορά εμπορευμάτων. Η Ελλάδα δυστυχώς στην ΗΠΙΑ κυκλοφορία έχει πάρει "0". -Προσωπικα, έχω δει τους ποδηλατόδρομους σε χαλάνδρι, κηφισιά, γκάζι-φάληρο, και πολλούς άλλους. Κομματιασμένοι, άχρηστοι, απροστάτευτοί, δεν οδηγούν πουθενά. Έχω δει και πως μεταμορφώθηκε το Μαρούσι όταν πεζοδρομήθηκε. Ο κόσμος βγήκε έξω, με τα παιδιά, τα ποδήλατα. -Οι ποδηλατόδρομοι πρέπει να ενώνουν μουσεία, πάρκα, σχολεία, εαξιοθέατα, η κάθε γειτονιά να έχει και από έναν! -Χαρακτηριστικό παράδειγμα άθλιας πολεοδόμησις: Πειραιά! Μία τετράγωνη πόλη, με πληθώρα δρόμων παράλληλων και κάθετων για το κάθε σημείο, αλλά ΜΗΔΕΝ ποδηλατόδρομοι. -Παράδειγμα: Χαλάνδρι: Ούτε με ποδήλατο δεν χωρούσα να περάσω από τα στενά. Πήγαινα και γυρνούσα και έβλεπα τα ίδια αυτοκίνητα να έχουν προχωρήσει μπροστά μόνο λίγα εκατοστά! Αυτό δεν είναι εφιάλτης για τα αυτοκίντα; Ο Σχεδιασμός πόλεων δεν είναι μόνο η ταχύτητα. Θα κάνετε μία τρύπα στο νερό. Τα έσοδα που θα είχε το Ελληνικό κράτος από την πεζοδρόμηση πόλεων, δημιουργία ποδηλατόδρομων θα ήταν πολλαπλά: α) σε ΥΓΕΙΑ - το αυτοκίνητο στη πόλη είναι στρες, δεν έχω δει και πολλούς να το απολαμβάνουν β) λιγότερα χρήματα προς τα έξω από την αγορά οχήματος/ανταλλακτικά/βενζίνες, γ) μη γκριζάρισμα κτηρίων, δ) καλύτερη συνθήκη δρόμων - τα ήπια οχήματα δεν καταστρέφουν τόσο γρήγορα το οδόστρωμα. ε) Αύξηση της κυκλοφορίας πεζών και άρα καλύτερη κοινονικοποίηση όλων ΑΜΕΑ, και μη ΑΜΕΑ Elias Tsolis Data analyst.