Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Σκ | 8 Ιανουαρίου 2025, 17:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό θα ήταν , κάποια στιγμή, να διαχωριστούν στο δίπλωμα οι κατηγορίες Α και Β. Μέχρι τώρα , αν κάνεις μια παράβαση τύπου «να μη φέρει κράνος» με το δίπλωμα κατηγορίας Α ( μοτοσυκλέτα) γίνεται κράτηση διπλώματος για 2 μήνες. Αυτό έχει σαν σκοπό την τιμωρία του οδηγού της μηχανής γιατί δεν φοράει κράνος. Όμως του στερεί το δικαίωμα να οδηγήσει το αυτοκίνητο του ώστε να μπορεί να πηγαίνει στις υποχρεώσεις του (δουλειά, ψώνια,κτλ). Και αν αυτός ο οδηγός δουλεύει σε εταιρεία που με την χρήση του αυτοκινήτου της εταιρείας κάνει τη δουλειά του , έχει πρόβλημα ως και απόλυση. Το ίδιο και αν αυτός ο οδηγός κάνει παράβαση κράτησης διπλώματος με αυτοκίνητο. Δεν του επιτρέπεται να οδηγήσει δίκυκλο . Όπως λοιπόν στην παράβαση αυτοκινήτου τιμωρείται πλέον ο οδηγός ( στέρηση διπλώματος) και όχι το αυτοκίνητο ( στέρηση άδειας αυτοκινήτου και πινακίδων) , ας σκεφτούμε και το διαχωρισμό των δυο διπλωμάτων σε μια τέτοια παράβαση ώστε να μην στερούμε στον οδηγό το δικαίωμα της εργασίας και των αναγκών του. Ας κρατάει το δίπλωμα , αφού είναι ενιαίο , αλλά στο σύστημα της τροχαίας να ανακαλείται η κατηγορία του διπλώματος που έγινε η παράβαση. Όπως γίνεται και στο gov wallet όπου σε παράβαση ανακαλείται το δίπλωμα.