Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ελένη | 8 Ιανουαρίου 2025, 19:18
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 102 για την υποτροπή θεωρώ πρωτοφανές και απαράδεκτο να θεωρείται ως υποτροπή και να εξισώνεται η παράβαση του ορίου ταχύτητας ακόμη και κάτω από 20 χλμ!!! και να εξισώνεται με παραβάσεις ακόμη και πάνω από 50 χλμ. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ακόμη και με μια ελάχιστη παράβαση του ορίου για μερικά χιλιόμετρα για δεύτερη φορά θα οδηγεί χιλιάδες οδηγούς χωρίς δίπλωμα!!! Ειδικα με τα απίστευτα όρια που υπάρχουν είναι πλου εύκολο να παραβιαστουν για μερικά χιλιομετρα.Εμείς που μένουμε και δουλεύουμε επαρχία και δεν υπάρχουν αξιόπιστα ΜΜΜ πως θα πάμε στις δουλειές μας; Έχετε αναρωτηθεί τι τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα θα δημιουργηθεί; Θα πρέπει λοιπόν να μην συγκαταλέγεται στην υποτροπή της υπερβολικής ταχύτητας όλο το άρθρο 20 και να εξαιρούνται οι κατηγορίες υπέρβασης κάτω των 20 χλμ και 30χλμ