Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αριστείδης Πεττής | 9 Ιανουαρίου 2025, 10:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα.Στο άρθρο 44 του Κ Ο.Κ φρονώ ότι στην παράγραφο 2 θα πρέπει να αφαιρεθεί η πρόταση που αναφέρεται στην απαγόρευση των χρηστών των οχημάτων ανάγκης στην μη κίνηση αντίθετα στο μονόδρομο και να παραμείνει η υποχρεωτική συμμόρφωση αυτών σε σήματα μόνο του τροχονόμου. Συγκεκριμένα η εμπειρία μας έχει δείξει ότι τα οχήματα ανάγκης (περιπολικά,πυροσβεστικά οχήματα ασθενοφόρα) λόγω των καταστάσεων ανάγκης που επιλαμβάνονται αναγκάζονται να κινούνται αντίθετα σε μονόδρομους για διεκπεραίωση αυτών. Επιπροσθέτως η αστυνόμευση για την τήρηση του Κ.Ο.Κ υποχρεώνει εκ φύσεως τους οδηγούς αστυνομικών οχημάτων να κινούνται ανάποδα στους μονόδρομους ώστε να ακινητοποιούν και ταυτόχρονα να βεβαιώνουν παραβάσεις που σχετίζονται με κίνηση των οχημάτων σε μονόδρομο.Γεγονός που παρατηρείται συνήθως από δίκυκλα και έχει αυξηθεί από τη χρήση των οχημάτων μικροκινητικότητας.