Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Δημοσθένης | 9 Ιανουαρίου 2025, 10:40
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το Άρθρο 34, αναφέρω τις εξής παρατηρήσεις: 1. Η απόσταση 5 μέτρα από τη διάβαση των πεζών δεν εξυπηρετεί κάτι διότι δεν εμποδίζει κάτι. 2. Η απόσταση 12 μέτρα εκατέρωθεν των στάσεων είναι υπερβολική. Θα μπορούσε να μειωθεί για όλες τις περιπτώσεις στα 6 μέτρα και όχι μόνο όταν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για μηχανάκια, ποδήλατα και ΕΠΗΟ. 3. Η απόσταση 12 μέτρα από STOP (Ρ-2) και (Ρ-1) δεν εξυπηρετεί κάτι διότι δεν κρύβεται η πινακίδα. Η απαγόρευση θα πρέπει να ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις που κάποιο όχημα κρύβει την πινακίδα STOP (Ρ-2) και (Ρ-1). 4. Για την απόσταση των 5 μέτρων από την τομή ρυμοτομικών γραμμών και νοητών προεκτάσεων είναι υπερβολικό. Θα μπορούσε ο νομοθέτης να προσθέσει τη φράση «όταν με τη στάθμευση στενεύει ο δρόμος και δυσκολεύει τη διέλευση των οχημάτων ή την ορατότητα». 5. Η απαγόρευση για τα μηχανοκίνητα τροχόσπιτα θα πρέπει να ισχύει για όλες τις κατηγορίες και όχι μόνο σε αυτά που είναι πάνω από 6 μέτρα. 6. Στις εισόδους και εξόδους γκαράζ των οικιών, εκτός από μπροστά και απέναντι στο δρόμο (όταν είναι στενός) θα πρέπει να προστεθεί και απαγόρευση της στάθμευσης τουλάχιστον ένα μέτρο αριστερά και δεξιά της εισόδου. 7. Ένα επίσης σημαντικό θέμα που πρέπει να προστεθεί στο Άρθρο 34 είναι η επιβολή κυρώσεων σε οχήματα με ξένες πινακίδες. Οι παραβάσεις που βεβαιώνονται δεν πηγαίνουν πουθενά, υπάρχει ασυδοσία από τη συγκεκριμένη κατηγορία των οδηγών .