Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ | 9 Ιανουαρίου 2025, 11:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να επιτραπεί η διήθηση των διτρόχων μεταξύ παραλλήλως κινουμένων αυτοκινήτων, καθώς διευκολύνει την κυκλοφορία και ενθαρρύνει την χρήση του δικύκλου ως μέσου μεταφοράς. Ο κίνδυνος δεν αυξάνεται, αντιθέτως μειώνεται, αφού το δίτροχο κινδυνεύει κατά κύριο λόγο από το επερχόμενο δίτροχο, δηλαδή όχημα αντίστοιχης μάζας. Σε περίπτωση που το δίτροχο κινείται εν συνεχεία των αυτοκινήτων, δημιουργούνται τα εξής προβλήματα: α. Το προπορευόμενο δίτροχο δυσχεραίνει την ορατότητα του επερχομένου αυτοκινήτου πολύ περισσότερο από άλλα οχήματα. β. Το δίτροχο, λόγω μικρής κινούμενης μάζας, μπορεί να ακινητοποιηθεί πολύ ταχύτερα από ένα βαρύτερο αυτοκίνητο, με προφανή τον κίνδυνο να συνθλιβεί ανάμεσα σε δύο μεγαλύτερα οχήματα. Τέλος, για την διήθηση, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι η ταχύτητα των διτρόχων δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30km/h σε σχέση με την ταχύτητα των αυτοκινήτων.