Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ευθυμης | 9 Ιανουαρίου 2025, 12:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το Άρθρο 26, Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας 4. Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει σε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά. Κατ' εξαίρεση: α)αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα, Θα ήταν σκόπιμο να προβλεφθεί η κατ’ εξαίρεση προτεραιότητα και για αυτούς που κυκλοφορούν στις επαρχιακές οδούς. Σχετικά με το Άρθρο 34, : 2.β) Η απόσταση 12 μέτρων εκατέρωθεν των στάσεων είναι υπερβολική. Θα μπορούσε να μειωθεί για όλες τις περιπτώσεις στα 6 μέτρα και όχι μόνο όταν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για μηχανάκια, ποδήλατα και ΕΠΗΟ. 2.θ) Η απόσταση 12 μέτρων από STOP (Ρ-2) και (Ρ-1) είναι υπερβολική καθότι αφενός η θέση τοποθέτησης των πινακίδων δεν προβλέπεται ρητά από σχετική διάταξη και αφετέρου μειώνονται οι διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στο οδόστρωμα.Η τηρούμενη απόσταση θα πρέπει να ισχύει μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ.βασικό οδικό δίκτυο, σημοτοδοτούμενοι οδικοί κόμβοι, οδοί με επιτρεπόμενη στάθμευση ελαφρών φορτηγών ή βαρεων οχημάτων ) 2. ι)Η απόσταση των 5 μέτρων από την τομή ρυμοτομικών γραμμών ή των νοητών προεκτάσεων είναι υπερβολική Σκόπιμο θα ήταν να λαμβάνονταν υπόψη οι ειδικές συνθήκες που ισχύουν στην οδό (π.χ. γεωμετρία οδού, οικιστική δόμηση κλπ) 3. Η στάθμευση οχήματος στο οδόστρωμα απαγορεύεται και: β) Μπροστά από την είσοδο και έξοδο οχημάτων παρόδιου ιδιοκτησίας και απέναντι από αυτήν , όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος -έξοδος οχημάτων εξ αυτής . Θα ήταν σκόπιμο να προβλεφθεί σχετική διάταξη ότι η σήμανση μπροστά από την είσοδο και έξοδο οχημάτων παρόδιου ιδιοκτησίας εγκρίνεται από την αρμόδια για την οδό τεχνική Υπηρεσία και να αποτελεί τμήμα της αδείας δόμησης που συνοδεύει το ακίνητο καθότι συνδέεται με τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις της περιοχής (επιτρεπόμενα στοιχεία δόμησης -πραγματοποιούμενα στοιχεία.