Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη Kokonakis Spyros | 26 Απριλίου 2010, 15:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ απόλυτα δίκαιο το νέο νομοσχέδιο σχετικά με την χορήγηση νέων αδειών ΦΔΧ 40 τόνων,γιατί ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα μπορέσει να υπάρξει υγειής ανταγώνισμος μεταξύ των μεταφορέων.Θα πρέπει να εξασφαλιστεί οτι οι νεοεισερχόμενοι στον κλάδο,θα ξεκινούν την σταδιοδρομία τους με τις ίδιες προύποθέσεις και τα ίδια οικονόμικα βάρη που επιβάρυναν τον μεταφορέα μέχρι σήμερα και βέβαια συνεχίζουν να τον επιβαρύνουν.Ο μετάφορεας κύριοι μέχρι σήμερα για να μπεί στο επάγγελμα χτύπουσε πρώτα την πόρτα μιας τράπεζας,δανειζόταν 100000 και άνω και αγόραζε άδεια...και σας πληροφορώ ότι υπήχρε και υπάρχει πληθόρα αδειών στην αγορά.Το επάγγελμα δεν ήταν ΠΟΤΕ κλειστό. Κάποιοι επιτίδιοι όμως,στόχευαν τόσα χρόνια στο άνοιγμα του επαγγέλματος,γιατί πίστευαν ότι θα πάρουν άδεια τζάμπα, και τώρα δεν τους αρέσει που θα πρέπει να πληρώσουν,όπως ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ όλοι οι μεταφορείς μέχρι τώρα.Στην Κύπρο οι μεταφορείς αποζημιωθήκανε από το κράτος για την αξία των αδείων τους,γι αυτό και το παράβολο για νέα χορήγηση είναι μικρό. Έπιπλέον θα ήθελα να προσθέσω την προυπόθεση προυπηρεσίας οδηγού για τουλάχιστον 3 έτη,έτσι ώστε να διασφαλίστει ότι δεν θα πάρει ο κάθε ανίδεος τίμονι βάρεου οχήματος στα χέρια του,εγκυμονόντας κινδύνους για τους πολίτες στον δρόμο. Θα ήθελα να σας συγχαρώ που με αυτό το νομοσχέδιο προσπαθείτε να προστατέψετε τον έλληνα μεταφορέα που έχει ρισκάρει πολλά (δάνεια,τράπεζες)σε μια ασταθή αγορά,για να κάνει το επάγγελμα που αγάπαει.