Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη Νικος | 26 Απριλίου 2010, 19:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα και γω να καταθέσω κάποιες απόψεις όσον αφορά γενικότερα το θέμα,έχοντας δουλέψει για κάποιο χρονικό διάστημα σε μία χώρα (Γερμανία) που σέβεται την κοινωνία και τους πολίτες της. Όταν μετά από κάποια χρόνια προυπηρεσίας σαν οδηγός,αποφάφισα να μπω στον χώρο αυτό σαν ελέυθερος επαγγελματίας,τα μόνα πράγματα που μου ζητήθηκαν(εκεί υπάρχει ο διαχωρισμός μεταφορές μέχρι 3.5 τόννους-ελέυθερη και από κει και πάνω υποχρεωτικά η άδεια οδικού μεταφορέα),ήταν -για μεταφορές μέχρι 3.5 τόννων-την συμπλήρωση μιας αίτησης στο δημαρχείο με το αντίστοιχο παράβολο, περίπου 40 ευρώ,βεβαίωση ότι έχω -αν θυμάμαι καλά- 8000 ευρώ για το πρώτο αυτοκίνητο,βεβαίωση τουλάχιστον από δύο εργοδότες(αυτό από την εφορία) ότι μου προσφέρουν δρομολόγια σε σταθερή βάση(βιοσημότητα της επιχείρησης) και την άλλη μέρα ξεκίνησα.Τόσο απλά είναι τα πράγματα,ελέυθερος ανταγωνισμός,βιβλία εσόδων εξόδων και φορολόγηση κανονικά σύμφωνα με αυτά που κέρδισες.Η ερώτηση απορία που θα ήθελα να θέσω σ'αυτό το σημείο είναι,όλα αυτά τα χρόνια που ο κλάδος των μεταφορέων είχε τεκμαρτή φορολόγηση δηλ. πλήρωνε ένα αστείο ποσό στην εφορία,ο αφορολόγητος πλούτος που μάζευαν κάποιοι και δεν αγόραζαν ούτε καν ένα καινουργιο φορτηγό για να μη μας μολύνουν(τα περισσότερα απ'αυτα είναι της δεκαετίας του '80 η μεγαλύτερη αιτία μολύνσεως στις πόλεις κυρία Μπιρμπιλή και κύριε Ρέππα),δεν λαμβάνεται υπόψην;Μόνο για το ποσό που δώσανε για την άδεια ακούω, τίποτα άλλο.Φτάνει πια η κοροϊδία, αλάξτε τα πράγματα κύριε Ρέππα,για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και τους ΠΟΛΙΤΕΣ όχι για τα συντεχνιακά συμφέροντα!!