Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη ΘΟΔΩΡΗΣ | 27 Απριλίου 2010, 06:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την δυνατότητα που δίνεται στον κόσμο να πει ανοιχτά τις απόψεις του. Ελπίζω να λαβεται υπόψιν τα σχόλια που θα γραφτούν και να μην δημιουργήθηκε η εν λόγω ενότητα για τα μάτια του κόσμου. Από εκεί και πέρα οι παρατηρήσεις που έχω να κάνω αφορούν δυο σημεία των προϋποθέσεων χορήγησης άδειας δημοσίας χρήσης. Πρώτον το κόστος χορήγησης μιας νέας άδειας δημόσιας χρήσης είναι υπερβολικά υψηλό και σε καμία περίπτωση αντίστοιχο των αντικειμενικών άξιων των υφιστάμενων αδειών δημοσίας χρήσης. Αναρωτιέμαι με βάση ποια στοιχεία ορίστηκαν αυτές οι τιμές, οι οποίες σε πρώτη φάση χαροποίησαν τους ιδιόκτητες δημόσιας άδειας, διότι συμπέραναν ότι και οι δικές τους άδειες θα πάρουν αξία. Ισως να μην πρόσεξαν οτι μελλοντικά αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει επαναπροσδιορισμός της αξίας αυτής. Το δεύτερο σημείο το οποίο είναι άξιον απορίας, είναι η επιλογή ως προϋπόθεση χορήγησης δημοσίας άδειας η αγορά αυτοκίνητου EYRO4, EYRO 5. Δεν ξέρω αν το γνωρίζεται αλλά ενα αυτοκίνητο EYRO4 είναι μόλις τριετίας και το αντίστοιχο EYRO5 προστέθηκε στην γκάμα των κατασκευαστών μόλις φέτος το 2010. Ακόμη βέβαια υπάρχουν και εταιρείες κατασκευαστές που δεν έχουν στην γκάμα τους αυτοκίνητα με κινητήρες προδιαγραφών EYRO5. Αυτο στην πράξη σημαίνει οτι το κόστος τέτοιων αυτοκίνητων καθίσταται απαγορευτικό για έναν μικρομεσαίο που θέλει να μπει στον χώρο των μεταφορών , πόσο μάλλον εν μέσω κρίσης και οικονομικής ύφεσης. Θα μπορούσατε λοιπόν να προσθεσεται στις προυποθεσεις και αυτοκίνητα ΕΥΡΟ3 τα οποία είναι και αυτά συγρονα, μη ρυπαντικά και οχι μεγάλης παλαιότητας μιας και αυτοκίνητα ΕΥΡΟ3 είναι αυτοκίνητα το πολύ 9χρονων. Έτσι θα δύναται την δυνατότητα σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει το επάγγελμα του μεταφορέα να αποκτήσει ενα σύγχρονο μη ρυπογόνο και ασφαλεστατο αυτοκίνητο EYRO3 με τουλάχιστον 50% μειωμένο κόστος οσον αφορά το αυτοκίνητο, γιατί εκεί βρίσκονται οι διαφορές αξίας αυτοκινήτων EYRO4 EYRO3, ακόμη δε περισσότερο για αυτοκίνητα ΕΥΡΟ5 Ευχαριστω πολυ