Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 14 – Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοιΣχόλιο του χρήστη Γιώργος, SV2DOF | 1 Σεπτεμβρίου 2010, 17:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένας ραδιοερασιτέχνης δεν είναι και εκ προοιμίου κατάλληλος εκπαιδευτής για όλα τα ραδιοερασιτεχνικά αντικείμενα ή έστω και μερικά. Επίσης τα κατάλληλα μέσα και χώροι (πώς ορίζονται; όπως παρατηρεί και ο SV9OFO) δεν οδηγούν απαραίτητα σε ένα επιτυχημένο εκπαιδευτικό ή ενημερωτικό πρόγραμμα. «Μετά την "επιτυχή" περάτωση των υπόψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι μπορούν να χορηγούν βεβαιώσεις στους υποψηφίους που τα παρακολούθησαν "επιτυχώς".» Τί σημαίνει επιτυχής περάτωση και πώς ορίζεται; Τα παρακολούθησαν επιτυχώς σημαίνει πως υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και πέρασαν; Με ποια κριτήρια; Για να έχει νόημα ένα εκπαιδευτικό ή ενημερωτικό πρόγραμμα θα πρέπει να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις κατ' αρχήν (όχι κατ' αρχάς) ως προς το περιεχόμενό του και στη συνέχεια ως προς τους εκπαιδευτές. Τα κατάλληλα μέσα και χώροι είναι δευτερευούσης σημασίας (μπορούν να παραχωρηθούν από τρίτους για όσο διαρκεί το πρόγραμμα). Όπως η CEPT με την T/R 61-02 προδιέγραψε το περιεχόμενο (ύλη) της εκπαίδευσης και εξέτασης των ραδιοερασιτεχνών για να είναι εναρμονισμένα τα πτυχία (HAREC) και να αλληλοαναγνωρίζονται (μεταξύ των χωρών CEPT ή που αποδέχονται τους όρους της CEPT) ανάλογα θα πρέπει να γίνεται και με τα εκπαιδευτικά και ενημερωτικά προγράμματα που μπορούν να διοργανώνουν οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι. Για να μη γίνει το θέμα όμως γραφειοκρατικό-κουραστικό και κατ' επέκταση αποθαρρύνει την υλοποίηση, κατ' ελάχιστον θα πρέπει: Η διάρθρωση του εκπαιδευτικού-ενημερωτικού προγράμματος (το περιεχόμενο σε περίληψη, ο χρονικός προγραμματισμός εκτέλεσής του) και τα ονόματα-ιδιότητες των εκπαιδευτών να κοινοποιούνται (έστω και μετά την περάτωσή του). Ένα αντίγραφο να κοινοποιείται στην αρμόδια ΑΠΥ (προαιρετικά;). Ένα αντίγραφο (μαζί με τις παρουσιάσεις) να κρατείται στο σύλλογο και να κοινοποιείται (χωρίς τις παρουσιάσεις εφόσον συντρέχουν λόγοι πνευματικής ιδιοκτησίας ή σε μη πηγαία (source) μορφή) στο δικτυακό τόπο του συλλόγου. Είναι σημαντικό να βρίσκεται σε κοινή θέα και δημόσια κριτική. Μόνο υπό τις προϋποθέσεις αυτές να χορηγείται βεβαίωση. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η εκπαίδευση - ενημέρωση να διεξάγεται ατύπως. Η χορήγηση βεβαίωσης παρακολούθησης σε καμια περίπτωση δε μπορεί να έχει απαλλακτικές ιδιότητες για τις εξετάσεις ραδιοερασιτεχνών (άλλωστε δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο στον υπο διαβούλευση κανονισμό) όπως αναφέρει και ο Σωτήρης Παπ ούτε καμιά άλλη επίσημη (ΚΡΑΤΙΚΗ) υπόσταση. Θα είναι "μια απλή QSL" ότι όλοι μαζί βρέθηκαν για τις ανάγκες της ενημέρωσης - εκπαίδευσης Το αν για την ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται κάποιας μορφής εξέταση είναι εσωτερική υπόθεση του προγράμματος και καμια σχέση δεν έχει με κανενός είδους αναγνώριση.