Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 5 – Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και ΒαθμολογίαΣχόλιο του χρήστη ΛΙΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ SWIKWA | 2 Σεπτεμβρίου 2010, 20:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ. ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΗΧΗ - ΑΓΚΑΘΙ ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ. ΑΥΤΟΣ Ο ΠΗΧΗΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ 80% ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ!! ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΆΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ 50% ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΑΡΚΕΣ ΟΡΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΓΝΩΣΗΣ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ Κ.Λ.Π ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ. Ο ΠΗΧΗΣ - ΑΓΚΑΘΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ "ΚΩΔΙΚΑΣ MORSE", ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ Ή ΔΥΟ Ή ΤΡΕΙΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΜΕΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ "ΜΥΘΟΣ" "ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΖΙΝΟ". ΤΩΡΑ Ο ΠΗΧΗΣ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ 80% ΑΛΛΑ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΟΡΘΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΑ ΠΤΥΧΕΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΕΙ - ΤΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ, ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΩΝ, ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ, ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΤΗΛΕΠΙΝΩΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΒΑΣΗ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ. ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ COPY - PASTE ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΠΙΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ - ΤΕΧΝΙΚΟΙ - ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ - ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΤΥΧΕΙΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ & ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ. ΤΕΛΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΛΑΣΜΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ. ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1 & 2 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΗΧΗ ΤΟΥ 80% ΑΥΤΟ ΑΝΕΡΕΙΤΑΙ. ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΟΥΣΙΑ. Ο ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ" Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΤΥΧΕΙΟΥ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤ΄ΕΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟΥΣ: α) ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ. ΕΦΙΚΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ β) ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. γ) ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΟΜΙΣΗ ΚΑΡΤΩΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΣΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ Π.Χ. 200 ΚΑΡΤΕΣ ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 ΕΤΩΝ. δ) ΔΙΟΡΓΑΝΟΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Ή ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ. ΜΕΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΓΡΑΦΕΝΤΑ ΝΑ ΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. ΛΙΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ SW1KWA Γ.Γ. ΤΟΥ Σ.Ε.Ρ.