Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 5 – Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και ΒαθμολογίαΣχόλιο του χρήστη Μπλαχούρας Νικόλαος | 3 Σεπτεμβρίου 2010, 10:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
SW1JMN Οσοι έχουν τελειώσει σχολές (ΤΕΙ,Πόλυτεχνεια κλπ) έναι γνώστες της θεωρίας του ηλεκτρισμού και εχουν καλύτερο γνωστικό υπόβαθρο απο πλειάδα ραδιοερασιτεχνών ασχέτως κατηγορίας ,ακόμα μηχανολόγοι και πολιτικοί μηχανικοί έχουν σαφή αντίληψη του τι είναι π.χ. η συχνότητα ή η ισχύς ,θέματα στριφνά και δύσκολα για πολλούς αδειούχους.Είναι ανασταλτικός παράγοντας για την αναβάθμιση του ραδιοερασιτεχνισμού οι κάτοχοι πτυχίων θετικής κατεύθυνσης να εξετάζονται σε τεχνικά θέματα έιναι φρικτό στην εποχή που η τεχνολογική εξέλιξη τρέχει αστραπιαία να εμποδίζονται άνθρωποι που θέλουν να ασχοληθούν με το χόμπυ .Έχουμε ανάγκη απο της είσοδο στο χώρο τέτοιων ανθρώπων, το αντιδιαστέλλω με το γεγονός οτι ένας επαγγελματιας ασυρματιστής γίνεται αυτόματα ραδιερασιτέχνης κατηγορίας (1) ενώ ο ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός μηχανικός ΤΙΠΟΤΑ .Προτιμώ τους δεύτερους και όχι διάφορους θηρευτές έστω και αν πληρούν τα τυπικα προσόντα.....