Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 5 Διαδικασία χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ | 27 Απριλίου 2010, 12:52
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η σύσταση επιτροπών αυξάνει τους χρόνους έκδοσης, το κόστος έκδοσης των αδειών αλλά και...ανεβάζει το κασέ της μίζας. Επειδή δεν έχουμε εμπιστοσύνη στον "Χ" υπάλληλο βάζουμε επιτροπή ελπίζοντας ότι ένας εξ αυτών δεν θα τα "παίρνει" άρα θα περπατήσει το σύστημα. Όχι κε υπουργέ καινοτομήστε. Συγκεντρώνει ο ενδιαφερόμενος τα δικαιολογητικά, τα υποβάλλει στο αρμόδιο γραφείο εγκρίνονται από τον υπάλληλο χειριστή αυθημερόν ει δυνατόν και ενημερώνεται ο πολίτης μέσω email για την έγκριση η μή της αίτησης με τους λόγους τυχόν απόρριψης, εντός 2ημέρου από καταθέσεως των δικαιολογητικών. Εφόσον ο πολίτης διαφωνήσει με την εκτίμηση του υπαλλήλου αποστέλλει αιτιολογημένο αίτημα επανεξέτασης στον προιστάμενο του υπαλλήλου που το απέρριψε, καταβάλοντας ένα υψηλό όμως παράβολο (ώστε να αποφευχθούν οι αναιτιολόγητες διαφωνίες)το οποίο σε περίπτωση που δικαιωθεί του επιστρέφεται και καταβάλλεται ως πρόστιμο από τον υπάλληλο που απέριψε το αίτημα αναιτιολόγητα. Αν εν δικαιωθεί καταπίπτει υπέρ του δημοσίου. Αυτό προυποθέτει βέβαια τεχνοκρατικά κριτήρια αξιολόγησης μιάς αίτησης ώστε να αποφεύγεται η προσωπική εκτίμηση- κρίση του υπαλλήλου. Η αίτηση πρέπει να ελέγχεται με βάση την αρχή GO or NO GO. ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΥΠΕΥΘΗΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ, και όχι για κάθε υπάλληλο να έχουμε ένα ελγκτή και μιά επιτροπή να ελέγχει τον ελεγκτή κ.ο.κ