Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 12 – Διακριτικά κλήσης και ειδικά διακριτικά κλήσης.Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΤΙΑΝΟΣ SV8GXC | 13 Σεπτεμβρίου 2010, 16:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχοντας ασχοληθεί προσωπικά (στο πρόσφατο παρελθόν) μέσω έντονης επικοινωνίας με το ΥΥΜΔ στο θέμα των ΕΔΚ... εξ αιτίας μιας (κατά την γνώμη μου) εντελώς αποτυχημένης προσπάθειας να ερμηνευτούν (παρερμηνεύοντας) κάποιες αρκετά σαφείς (αλλά ασαφείς για κάποιους άλλους ) παραγράφους του αρ.12 του τρέχοντος νόμου περί ραδιοερασιτεχνών (ΦΕΚ 1579/18-12-2002) μέσω επιστολής "διευκρινίσεων" τον Νοε.2009.... και έχοντας διαβάσει την προσπάθεια βελτίωσης της υπάρχουσας νομοθεσίας με τον νέο νόμο... έχω να δηλώσω τα παρακάτω: [1] ΘΕΤΙΚΟ: Επιτέλους μετά από ορισμένες ενέργειες από ραδιοερασιτεχνικής πλευράς οι οποίες παρεξηγηθήκαν από ορισμένους εκπρόσωπους του ραδιοερασιτεχνισμού .... έγινε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αντιληπτό στο υπουργείο ότι το χρονολογικό όριο των 3 ημερών πού είχε τεθεί στην υποτιθέμενη επιστολή διευκρινήσεων (Εγκύκλιος 61150/2279/11-11-2009) είναι εντελώς παράλογο και αντί αυτού στον νέο νόμο υπάρχει το όριο των 15 ημερών το οποίο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των ραδιοερασιτεχνικών events καθώς και τις περισσότερες dxpeditions. Αν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που θα υπάρχει ανάγκη για περισσότερες από 15 ημέρες είναι ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ το γεγονός ότι ο νέος νόμος αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να γίνει παραχώρηση ΕΔΚ για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα....(κάτι το οποίο στην επιστολή "διευκρινίσεων" της 11/11/09 απαγορευόταν "δια ροπάλου") και αυτό κρίνοντας της εθνική αλλά και ΔΙΕΘΝΗ σημασία του γεγονότος (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...??) για το οποίο παραχωρείται το ΕΔΚ. Το σημαντικότερο όμως από όλα είναι ότι οι προϋποθέσεις για τις οποίες χαρακτηρίζεται ένα γεγονός "ειδική περίπτωση" και δικαιολογεί την έκδοση ΕΔΚ μεγάλης διάρκειας, οι οποίες είχαν εντελώς ΑΣΤΟΧΑ διατυπωθεί στην προσπάθεια "διευκρίνισης" της 11/11/09 ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ στο νέο νόμο... Αν λάβουμε υπ όψιν ότι η εν λόγω "εγκύκλιος" εφαρμοζόταν ως νέος νόμος από τον Νοε 09 τροποποιώντας πρακτικά τον 1579/2002 (χωρίς να έχουν γίνει όλα με τον σωστό τρόπο.........) το γεγονός ότι ο νέος νόμος ΑΝΤΙΑΘΙΣΤΑ κάθε προηγούμενο αλλά και οποιαδήποτε "διευκρινιστική" εγκύκλιο ... σημαίνει απλά ότι Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ.... ΤΗΣ 11/11/09, πράγμα το οποίο για μένα όχι απλά αποτελεί ηθική δικαίωση αλλά και αποκατάσταση του δικαίου στο συγκεκριμένο θέμα. Βέβαια το γεγονός ότι σε κάποιες άλλες χώρες η έκδοση ΕΔΚ ετήσιας διάρκειας είναι κάτι εφικτό και όχι παράλογο... φαίνεται να μην προβληματίζει κανέναν από τους αρμόδιους... ΚΑΠΟΤΕ θα γίνουμε και εμείς ΕΥΡΩΠΗ.. μέχρι τότε υπομονή!! [2] ΑΡΝΗΤΙΚΟ: Η προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από την 11/11/09 να παγιωθεί ως deadline για την ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων για ΕΔΚ ΤΟΥΛΑΧΣΤΟΝ... 50 ΗΜΕΡΕΣ ΝΟΡΙΤΕΡΑ! επικαλούμενοι το άρθρο 6 του Ν. 3242/2004 (ο οποίος όμως αναφέρει ΜΟΝΟ ότι είναι υποχρέωση της ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ να απαντά στα αιτήματα του πολίτη εντός 50 ημερών ΧΩΡΙΣ να μεταφέρει αυτή την υποχρέωση στον πολίτη!!!) ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΕΡΒΟΛΗ. Από όλες τις περιπτώσεις έκδοσης ΕΔΚ είναι γνωστό ότι η μοναδική φορά που χρειάζεται να δοθεί έγκριση από άλλη Δημόσια υπηρεσία είναι η περίπτωση ενεργοποίησης Φάρων και Πλοίων όπου εμπλέκεται το Π.Ν. ενώ σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις στην έκδοση εμπλέκεται μόνο το ΥΥΜΔ μέσα στο οποίο η μόνη διαδικασία που χρειάζεται να γίνει είναι να ελεγχτεί (υποτίθεται) η διαθεσιμότητα του ΕΔΚ, να ελεγχθούν τα δικαιολογητικά και να δακτυλογραφηθεί η έγκριση του ΕΔΚ. Το μεγάλο ερώτημα είναι πως για μια διαδικασία διάρκειας 20 λεπτών η οποία δεν επαναλαμβάνεται σε καθημερινή βάση στο ΥΥΜΔ (δεδομένου οι αιτήσεις για ΕΔΚ δεν γίνονται κατά δεκάδες καθημερινά...αλλά είναι σχετικά αραιό φαινόμενο και διαχειρίσιμο ) χρειάζεται να γίνει υποχρεωτική η κατάθεση 50 ημέρες πριν από την έναρξη του ΕΔΚ.... (ΥΠΕΡΒΟΛΗ σε όλο της το μεγαλείο) Πρακτικά ένα χρονικό διάστημα 10-15 ημερών είναι λογικότατο και έχει αποδειχτεί όλα αυτά τα χρόνια ότι λειτουργεί και πρακτικά. [3] ΑΡΝΗΤΙΚΟ: Ακόμα και στην περίπτωση επιβολής να γίνεται η αίτηση 50 ημέρες νωρίτερα..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ πρακτικός τρόπος εξακρίβωσης της ημερομηνίας αποστολής της αίτησης παρά μόνο αν γίνει απ ευθείας κατάθεση για πρωτοκόλληση στο υπουργείο - πράγμα εφικτό μόνο σε πολίτες κατοίκους της Αττικής . Η αποστολή με ΦΑΞ από ιδιωτική τηλεφωνική γραμμή δεν κατοχυρώνει νομικά τον αποστολέα ενώ η αποστολή με συστημένο ΕΛΤΑ πάλι δεν κατοχυρώνει τον αποστολέα αφού δεν μπορεί να εκδοθεί αποδεικτικό από πλευράς ΕΛΤΑ (προς τον αποστολέα που να λέει ημερομηνία αποστολής και το αποστελλόμενο περιεχόμενο) μίας και τα ΕΛΤΑ δεν μπορούν να γνωρίζουν το εσωτερικό κάθε συστημένης επιστολής... ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση των Φορολογικών Δηλώσεων και το ΑΣΕΠ Post τα οποία αποτελούν "άλλου παπά ευαγγέλια" και δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην συγκεκριμένη περίπτωση. Η αδυναμία αυτή του γραφειοκρατικού συστήματος κάνει το συγκεκριμένο θέμα άχρηστο αφού δεν μπορεί να εξεταστεί η εκτέλεσή του ή όχι ενώ πρακτικά αφήνει παραθυράκια από πλευράς υπουργείου στο να μπορεί να γίνει απόρριψη αιτήσεων ισχυριζόμενοι ότι υπήρχε καθυστέρηση. ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ο οποίος κατοχυρώνεται νομικά είναι η αποστολή των δικαιολογητικών μέσω ΦΑΞ στο υπουργείο από κάποιο ΚΕΠ (Κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών) και αυτό διότι έχει κατοχυρωθεί νομικά ότι Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΦΑΞ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟΥ. Βάση της νομικής αυτής διάταξης που ισχύει χρόνια μπορεί να εξετάζεται η ημερομηνία αποστολής των δικαιολογητικών για ΕΔΚ. [4] ΑΡΝΗΤΙΚΟ: Μέσα στον νέο νόμο δεν γράφονται τα δικαιολογητικά για την έκδοση ΕΔΚ το οποίο μπορεί να δημιουργήσει χρονοτριβές στην διαδικασία. Κανονικά απαραίτητα δικαιολογητικά μαζί με την ΑΙΤΗΣΗ θα πρέπει να είναι φωτοτυπίες των ΑΔΤ και των Ραδιοερασιτεχνικών ΑΔΕΙΩΝ όλων των χειριστών που συμμετέχουν στο ΕΔΚ καθώς επίσης Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντα (που θεωρείται ως υπεύθυνος του σταθμού) ότι έχουν ληφθεί όλες οι απαραίτητες άδειες από άλλους φορείς που εμπλέκονται με το χώρο εγκατάστασης του σταθμού. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια μπορεί για την περίπτωση των ΕΔΚ για Φάρους & Πλοία μπορεί να επιβληθεί ο αιτών να έχει προ-παραλάβει την απαραίτητη άδεια από το Π.Ν. και το ΥΥΜΔ να μην εμπλέκεται σε χρονοβόρα επικοινωνία με το Π.Ν. άρα και να διεκπεραιώνει την αίτηση γρηγορότερα. [5] ΑΡΝΗΤΙΚΟ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ στον νέο νόμο είναι η προσπάθεια να πετάξει το υπουργείο το "μπαλάκι" της διαδικασίας ΕΔΚ στις ΑΠΥ (Αρμόδια περιφερειακή υπηρεσία = Η οικεία υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης). Αυτό εκτός ότι θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους ραδιοερασιτέχνες που θα προσπαθούν να συνεννοηθούν με υπαλλήλους της επαρχίας άσχετους με το θέμα των ΕΔΚ... το οποίο πάντα καταλήγει σε παρενέργειες.. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΑΠΥ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΔΚ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ Η ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΑ PREFIXES ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 9 ΕΝΩ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ 51) ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΥΥΜΔ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΧΡΟΝΟΤΡΙΒΕΣ... ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΔΚ ΑΠΟ ΑΠΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ... ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΕΔΚ ΣΤΟ ΥΥΜΔ. [6] ΑΡΝΗΤΙΚΟ: ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΑ... Στο νέο νόμο η απαίτηση του ΥΥΜΔ για >>μια αίτηση ανά ΕΔΚ ενός μόνο χρονικού διαστήματος 15 ημ. μέγιστο<<< και σε συνδυασμό με την απαίτηση πληρωμής παραβόλου ανά αίτηση... το οποίο είναι πολύ πιθανόν να έχει την ίδια αξία με το παράβολο έκδοσης Ραδιοερασιτεχνικής Άδειας που κυμαίνεται γύρω στα 15 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος)... θέτει ισχυρές βάσεις για καθοριστεί ΤΑΡΙΦΑ ΠΩΛΗΣΗΣ των ΕΔΚ σε τιμές της τάξης των 15 ευρώ / δεκαπενθήμερο. Αν και δεν μπορεί να θεωρηθεί τραγικό ποσό για κάποιον που θα "τρέξει" ένα ΕΔΚ κάθε 2 χρόνια... Δημιουργεί πρόβλημα σε ομάδες που τρέχουν συνεχώς ΕΔΚ σε διαγωνισμούς (contests) αρκετά Σαββατοκύριακα μέσα στο χρόνο, ενώ παράλληλα αφήνει και την υπόνοια ότι η "πληρωμή παραβόλου ανά αίτηση" και η "μια αίτηση ανά 15ημ ΕΔΚ" συμβάλουν σε ένα γενικότερο κλήμα ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΗΣ ΑΠΟΘΑΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΔΚ..... ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ "ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ".... ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΑΞΙΑ ΗΜΕΡΑΣ ΕΔΚ ΩΣ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΗΜΕΡΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥ....ΑΡΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 10 ΕΤΩΝ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΕΙΝΑΙ 15 ΕΥΡΩ...ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ 1,5 ΕΥΡΩ ΑΡΑ Η ΜΙΑ ΜΕΡΑ 1,5/365=0,004 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ 15*0,004=0,06 ΕΥΡΩ... ΑΡΑ ΜΟΝΟ 6 ΛΕΠΤΑ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΑΞΙΑΣ 15 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΔΚ 15 ΗΜΕΡΩΝ... ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ ΜΕΡΙΚΩΝ ΛΕΠΤΩΝ ΙΣΑΞΙΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΡΩΣΕΙΣ ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ....ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΟ... Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ... [7] ΑΡΝΗΤΙΚΟ: Στην παρούσα κατάσταση η έκδοση ΕΔΚ απαιτεί αποστολή μέσω ΕΛΤΑ δικαιολογητικά από την πλευρά του αιτούντα και της έγκρισης ή απόρριψης από την πλευρά του ΥΥΜΔ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικές χρονοτριβές στην ολοκλήρωση της διαδικασίας ενώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΚ ΕΧΕΙ ΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΔΚ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ Η ΟΧΙ....... ΜΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ WEBSITE ΤΟΥ ΥΥΜΔ MIA ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΑΡΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΔΚ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗΣ, ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΜΠΑΝΤΕΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ. Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να ελέγξει ο αιτών την διαθεσιμότητα του ΕΔΚ, να ελεγχθεί αν ένα ΕΔΚ που ακούγεται στις ραδιοερασιτεχνικές συχνότητες αν είναι νόμιμο ή παράνομο και επίσης σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται να γίνεται αποστολή επιστολής έγκρισης του ΕΔΚ από το ΥΥΜΔ προς τον αιτούντα αφού ο αιτών μπορεί να ενημερωθεί για την έγκριση της αίτησης του μέσω της ιστοσελίδας του ΥΥΜΔ. *************** Η ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΩΣΗ ΕΔΚ *************** - Το ΥΥΜΔ συνεχίζει να ασχολείται με την έκδοση ΕΔΚ και όχι οι ΑΠΥ - Ο αιτών κάνει αποστολή μέσω ΦΑΞ μ-ό-ν-ο από Κ.Ε.Π. των δικαιολογητικών (Αίτηση ΕΔΚ με χαρτόσημο χαμηλής αξιας, Φωτοτυπίες Α.Δ.Τ. χειριστών, Φωτοτυπίες Ραδιοερασιτεχνικών Αδειών των χειριστών, Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντα-υπευθυνου λειτουργιάς σταθμού περί απαραίτητων αδειών) - Αρμόδιος υπάλληλος στο ΥΥΜΔ λαμβάνει τα δικαιολογητικά τα εξετάζει και εντός 10 ημερών (όπως προβλέπει ο νόμος για έκδοση πιστοποιητικών κλπ... σε περιπτώσεις αιτήσεων μέσω ΚΕΠ) , αφού έχει εξετάσει την διαθεσιμότητα του ΕΔΚ από την ιστοσελίδα του ΥΥΜΔ, αναρτά στην ιστοσελίδα το νέο ΕΔΚ. - Ο αιτών ενημερώνεται για την έγκριση του αιτήματος του από την ιστοσελίδα του ΥΥΜΔ το αργότερο 10 ημέρες από την αποστολή των δικαιολογητικών μέσω ΚΕΠ. ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ * ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ * ΧΩΡΙΣ 50ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΥ Ελπίζω τα όσα πρότεινα κάποτε "να πιάσουν τόπο"..... Βαστιάνος Γεώργιος SV8GXC