Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΚΛΗΒΑΣ | 27 Απριλίου 2010, 18:38
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν να δώσω συγχαρητήρια στο Υπουργείο που έθεσε το προσχέδιο σε δημόσια διαβούλευση. Αυτό που έχει αξία όμως είναι το κατά πόσον θα τα λάβει όλα αυτά που γράφουμε υπόψη του. Όπως και να έχει, εμείς να κάνουμε αυτό που είμαστε υποχρεωμένοι, δηλαδή να γράψουμε και ας αναλάβει ο καθένας την ευθύνη που του αναλογεί. Ξεκινώντας λοιπόν, λέω ότι είμαι ιδιοκτήτης ΝΟΜΑΡΧΕΙΑΚΟΥ ΦΔΧ. Διαβάζοντας το προσχέδιο νόμου, αναρωτιέμαι πολλά πράγματα: ένα από αυτά είναι το άνοιγμα των αγορών, που υποτίθεται έχει σκοπό την μείωση των τιμών , την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή και άλλα πολλά οφέλη που θα φέρει ο ανταγωνισμός. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ….!!! Τώρα ας τα πάρουμε με τη σειρά. Για ποιά μείωση τιμών μας μιλούν. Πού ζουν αυτοί, σε άλλο πλανήτη?? Μα καλά γιατί δεν μας ρωτούν να τους πούμε ή μήπως ξέρουν και μας κοροϊδεύουν? Πάντως εγώ άμα θέλουν είμαι διατεθειμένος να τους πάρω μια εβδομάδα μαζί μου από κοντά για να δουν με τι κόστη δουλεύουμε. Αν τα μεταφορικά τα θεωρείτε ακριβά , να αναρωτηθείτε που πάνε τα πολλά λεφτά, μήπως στις εταιρείες LOGISTICS, στους ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ. Εκεί πήγε ποτέ καμιά επιτροπή ανταγωνισμού να δει τι χρεώνουν τον καταναλωτή? Και από την άλλη τι μας λέτε να κάνουμε και εμείς εταιρείες, δηλαδή να ανεβάσουμε και εμείς τα κόστη, αφού τα γραφεία, τους υπαλλήλους, τις αποθήκες, τα ρεύματα κ.τ.λ. θα πρέπει να τα επιβαρυνθεί Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ? Μιλάτε για καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Ναι και εμείς την θέλουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση αλλά όχι τζάμπα. Κύριοι « Ο ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ». Ας μας δώσουν και εμάς αυτά που παίρνουν στην Ευρώπη οι συνάδελφοί μας και θα δούμε αμέσως την αναβάθμιση. Αυτό που πάτε να κάνετε είναι κάτι αντίστοιχο με τα μεγάλα super market, που εξαιτίας τους έκλεισαν τα μικρά μαγαζάκια και οι λίγοι κύριοι που έμειναν αλωνίζουν και ζητούν ό,τι θέλουν. Τέλος πάντων όλα αυτά είναι πράγματα που σκέφτομαι και τα γνωρίζω πολύ καλά λόγω του ότι είμαι στο χώρο. Τα λέω για κάποιους που λένε στον κόσμο ότι είμαστε συντεχνία , ας έρθουν να τους δείξω πως τα βγάζουμε πέρα σπίτι μου και πόσα πολλά λεφτά παίρνουμε.. Μήπως όμως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε την απελευθέρωση των επαγγελμάτων από εκείνα τα επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με την ενημέρωση του κόσμου, τα ΜΜΕ?? Το λέω γιατί σκέπτομαι αν αλλάξω επάγγελμα να πάω να αγοράσω μια συχνότητα στα FM αλλά δεν υπάρχουν άδειες, περίεργο ….? Κύριοι των Υπουργείων από πάνω προς τα κάτω πρέπει να ξεκινήσετε. Ας έρθουμε σε πιο ουσιαστικά πράγματα που αφορούν το προσχέδιο. Από αυτά που διάβασα ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΦΔΧ ορίζεται μέχρι 8.000 τόνους, από 8.001 και πάνω είναι ΕΘΝΙΚΩΝ και ερωτώ τώρα εγώ: αν κάποιος πάει στο Υπουργείο και αγοράσει μια άδεια 9.000 τόνους γίνεται ΕΘΝΙΚΩΝ μεταφορών , εγώ που προϋπάρχω στο χώρο θα μπορώ να αγοράσω άλλον ένα τόνο, απ΄ότι διάβασα όχι . ΠΡΩΤΟ ΛΑΘΟΣ. Άρα ο καινούριος είναι πιο ανταγωνιστικός από εμένα. Δεν διάβασα πουθενά στο προσχέδιο πράγματα που αφορούν όλη την Ευρώπη μιας που την βάλατε σαν παράδειγμα. Κύριοι του υπουργείου το πρώτο είναι, από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω, ότι είναι πολύ δύσκολο να δείτε στο κέντρο του ΠΑΡΙΣΙΟΥ μεγάλη νταλίκα να κάνει άμεσες παραδόσεις, πολύ δύσκολο έως απίθανο. Αυτή η δουλειά είναι για μικρά φορτηγά ΝΟΜΑΡΧΙΚΩΝ μεταφορών, αφού οι νταλίκες για να ξέρετε, πάνε σε τερματικούς σταθμούς και από εκεί φορτώνουν μικρά φορτηγά που πάνε εντός της πόλης . Άρα πάλι βγαίνουμε χαμένοι. ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ. Επίσης, σε ποιά χώρα της Ευρώπης και ας πάρουμε μια και λέμε για την Γαλλία, ο γάλλος συνάδελφος δεν μπορεί να πάει από το ΠΑΡΙΣΙ στην ΛΙΟΝ, μάλλον πουθενά δεν γίνονται αυτά!!!! ΤΡΙΤΟ ΛΑΘΟΣ. Εδώ ο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ συνάδελφος μπορεί να πάει από την ΑΘΗΝΑ στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, ενώ εγώ ο Έλληνας όχι , «Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ». Διάβασα ότι θα δώσουν κίνητρα σε όσους κάνουν εταιρείες, όπως φορολογικά, αναπτυξιακά προγράμματα κ.τ.λ., δηλαδή η εταιρεία θα έχει χαμηλότερη φορολόγηση από εκείνον που είναι μόνος του μάλιστα! Και τι είναι όλα αυτά που μας λέει ο υπουργός οικονομίας ότι την κρίση θα την πληρώσουν τα μεγάλα εισοδήματα και λιγότερο τα μικρά , ήθελα να ήξερα μεταξύ δυο υπουργείων πόση απόσταση υπάρχει …. Επίσης αναπτυξιακά προγράμματα θα δοθούν σε όσους κάνουν εταιρείες και εμείς οι μικροί τίποτα, μόνο να δίνουμε καμιά βοήθεια ΤΕΤΑΡΤΟ ΛΑΘΟΣ. Κάποιος φίλος είδα ότι έχει γράψει ότι η άδεια δεν πρέπει να έχει τιμή και να παίρνει όποιος θέλει όσες θέλει. Εγώ λοιπόν λέω το εξής: είτε μαγαζί, είτε εταιρεία, είτε περίπτερο, είτε κατάστημα ή όποια άλλη επιχείρηση πουλήσει κάποιος σήμερα, θα πάρει κάποιον ΑΕΡΑ, όπως αποκαλείται , όλα έχουν κάποια αξία φίλε μου σήμερα, άλλωστε το είπα και πιο πάνω, « Ο ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ». Εύχομαι κύριοι του υπουργείου να τα ξαναμελετήσατε, γιατί θεωρώ και άποψή μου είναι αυτή, ότι υπάρχουν πολλά λάθη στο προσχέδιο. Εμένα προσωπικά με βρίσκουν σε πολλά αντίθετο, δεν θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει μονομερή άποψη πραγμάτων και όλα έχουν ένα σκοπό, το κοινό συμφέρον όλων και όχι των ΛΙΓΩΝ, άλλωστε έχω την εντύπωση πως ζω στην χώρα που γέννησε την Δημοκρατία, κάτι το οποίο θεωρώ ότι λείπει από την εργασία που έχετε κάνει . Τελειώνοντας και σας ευχαριστώ θερμά για τον χώρο που μου δώσατε να εκφραστώ. Πιστεύω ότι όλα αυτά που γίνονται αναφορικά με το επάγγελμα του ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΗ αφορούν όλους τους συναδέλφους και ο κάθε ένας από εμάς οφείλει να πάρει θέση, είναι λυπηρό πολλοί από εμάς να σφυρίζουν αδιάφορα.