Άρθρο 1 Βασικοί κανόνες

1.- Δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά προσώπων με επιβατηγά αυτοκίνητα μέχρι εννέα (9) θέσεων (Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης – Ε.Δ.Χ.) και  με μοτοσυκλέτες δύο (2) θέσεων (Μοτοσυκλέτες Δημόσιας Χρήσης – Μ.Δ.Χ.) μέσω του δημόσιου οδικού δικτύου της χώρας χορηγείται από το κράτος.

2.- Το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και με μοτοσυκλέτες Δ.Χ. ασκείται από Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε) και Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε) που συστήνονται και λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής νομοθεσίας, κατέχουν άδεια για την παροχή αυτή με αδειούχους οδηγούς και έχουν στην κυριότητα ή νόμιμη κατοχή τους Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτες Δ.Χ., κατά τα ειδικότερα  οριζόμενα στις επόμενες διατάξεις.

3.- Το ίδιο δικαίωμα παρέχεται σε εταιρείες των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) που ιδρύουν στη χώρα υποκατάστημα με αντικείμενο τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή /και μοτοσυκλέτες Δ.Χ., οι οποίες πληρούν τις λοιπές προϋποθέσεις του παρόντος νόμου.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 19:25 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Πολύ υψηλό το κόστος έκδοσης νέας άδειας (15000-40000). Το θέμα είναι να διευκολυνθεί ο άνεργος και να πέσει το κόστος της υπηρεσίας. Εν τέλει, με τέτοιο κόστος, αυτή η «απελευθέρωση» σε ποιόν απευθύνεται;
    Ισχύει ό,τι και για τη γενικότερη πολιτική: χωρίς πραγματικές μεταρρυθμίσεις (απελευθερώσεις και ιδιωτικοποιήσεις) δέν αντιμετωπίζεται η ύφεση, δέν βοηθιέται, δηλαδή, πραγματικά ο μή προνομιούχος.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 18:38 | Χάρης

    Στο συγκεκριμένο θέμα είναι δύσκολο να είμαστε αντικειμενικοί, καθώς από την μια είναι οι κάτοχοι αδειών, από την άλλη οι πελάτες και οι χρήστες των δρόμων, που όσο να’ ναι εκτός από πολλούς εξαιρετικούς επαγγελματίες πετυχαίνουμε και λίγα «λουλούδια» (που χαλάνε το όνομα και των σωστών).

    Θα πρότεινα να δοθεί η δυνατότητα στους κατόχους άδειας ΤΑΞΙ να την επιστρέψουν στο κράτος με αποζημίωση. Η αποζημίωση να ξεκινάει από το ποσό που γράφτηκε στην συμβολαιογραφική πράξη και φορολογήθηκε και από αυτό το ποσό να αφαιρείται το τεκμαρτό για κάθε έτος κατοχής της άδειας.

    Αν κάποιος «έγραψε λάθος ποσό» στο συμβόλαιο μεταβίβασης ας δηλώσει το σωστό στην εφορία, ας πληρώσει τα σχετικά πρόστιμα και προσαυξήσεις και μετά ας έχει δικαίωμα να μπει στην ρύθμιση.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 18:41 | ΚΕΜΑΛ ΕΡΝΤΟΑΝ

    Συμφωνώ απολύτως με το νομοσχέδιο και επί της αρχής και κατ’ άρθρον. Παραλείψεις βρίσκω δύο πιο σημα;ντικές, ότι δεν προβλέπεται δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά προσώπων με ποδήλατο 2 ή 3 θέσεων, ή ηλεκτρικά τρίκυκλα, σύμφωνα και με άλλους διαβουλευόμενους, και ότι θα πρέπει να εξετάζονται και οι γραμματικές γνώσεις των αδειούχων γιατι εδώ μέσα η ανορθογραφία πάει σύννεφο.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 17:14 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΓΙΑ ΠΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΝΑ ΜΕΙΓΜΑ Ν.3109-Ν284/87 ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΦΡΑΓΚΕΝΣΤΑΙΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΕΥΘΗΝΗΣ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΔΗΚΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΒΑΖΑΝ ΤΑ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΡΧΕΙΑΚΑ ΤΑΞΙ ΝΑ ΦΑΓΟΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΑΝΤΙ ΚΑΘΥΣΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝΕ ΝΑ ΔΕΙΑΣΦΑΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΦΥΝΑΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΝΑ ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΡΧΕΙΚΑ ΤΑΞΙ ΕΙΝΕ Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΟΙ ΚΥΡΟΙ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΣΧΕΙΡΙΖΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ Η ΓΡΙΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΑΝΕΙΣΗ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΟΜΑ ΝΟΜΟΥ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 16:43 | ΝΙΚΟΣ Π.

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ- ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΤΑΞΙ
    ΕΙΜΑΙ 20 ΕΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΑΞΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑΣΕ 120000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΑΝΕΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΩΣ ΥΠΟΘΗΚΗ.
    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ:
    A) ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ
    Β) ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΜΕ ΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    Γ) ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΤΑΞΙ ΩΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΡΓΑ

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ?
    ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 12 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ?
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ , ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ , ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΣΑΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?

    ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΝΙΚΟΣ Π.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 16:51 | ΣΟΥΜΑΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ

    Ειμαι 41 ετων και εργαζομαι στο ταξι απο τα 21 μου χρονια.Η αδεια δε μου χαριστηκε.Την απεκτησα ολοκληρη στα 36 μου χρονια, μετα απο πολυωρη καθημερινη εργασια και πολλες στερησεις και κατορθωσα να την εξοφλησω στην τραπεζα πριν απο 2 χρονια.Θεωρω αδικο, παραλογο και αντισυνταγματικο οτι πρεπει να την καταθεσω καποτε στο υπουργειο και οχι στα παιδια μου οπως κανουν ολοι οι μικροι επιχειρηματιες που εχουν μοχθησει για να αποκτησουν ενα μαγαζι.
    Επισης θεωρω αντισυνταγματικο οτι μετα απο τοσα χρονια εργασιας θα βρεθω στο δρομο η θα υποχρεωθω να χρεωθω και παλι για να βρω και αλλα χρηματα προκειμενου να ενταχθω σε μια εταιρεια για να διασφαλισω μια θεση εργασιας.
    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενω τα πληθυσμιακα κριτηρια ισχυουν σε ολες τις ευρωπαικες χωρες, δεν μπορουν να ισχυσουν και στην Ελλαδα.Αναρωτιεμαι εσεις δε βλεπετε την αδικια?Δε βλεπετε που οδηγουνται με το νομοσχεδιο σας τοσες χιλιαδες οικογενειες? Που ειναι στο νομοσχεδιο οι οροι και οι κανονες που ισχυριζοσασταν οτι θα συμπεριλαβετε?
    Αραγε για να «σωσουμε» την Ελλαδα πρεπει πρωτα να διαλυσουμε ολο τον κοινωνικο της ιστο?

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 15:17 | KΩΣΤΑΣ

    ΚΥΡΙΕ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ?15000 ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ 60% ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ?ΕΜΕΝΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΓΑ ΤΡΕΙΣ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΓΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΩΡΑ ΜΑΖΕΥΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ!!!ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΕΛΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΝΑ ΟΧΤΑΩΡΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ!!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 15:08 | ΤΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

    ΤΟ 2007 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝΑ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΑΞΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΣΟ ΤΑΞΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΥΠΟΘΗΚΗ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΣΟ ΤΑΞΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΘΕΙ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 14000 ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ 20000 ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ 6200 ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΣΟ ΤΑΞΙ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 11000€ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΙΣΗ ΑΔΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ.ΕΠΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΞΟΔΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΔΙΑ ΔΥΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΒΑΡΗΝΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ(ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ)ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟς ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 5000 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ.ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΑΞΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 20000 ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΕ ΜΙΑ ΑΛΟΠΡΟΣΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΜΑΣ ΓΟΝΑΤΙΖΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΩΣ Η ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΠΕΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ,ΤΑ ΤΑΞΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΥ ΑΠΟΚΤΟΝΤΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ!!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ<>?

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 15:28 | samokinzoe

    επειδή την άδεια την αγοράσαμε και δεν μας την χάρισε κανείς,με πολλή δουλειά και κόπο,καλά θα είναι να το σκευτήτε πρίν προχωρήσετε σε οτιδήποτε γιατί θα μας βρείτε απέναντί σας.Οι περισσότεροι απο σας παίρνετε μια έδρα στη βουλή και δεν την αποχωρίζεστε παρά μόνο αν πεθάνετε,αμοίβεστε με ποσά που για να τα πάρουμε με τη δουλειά μας στο ταχι δεν μας φτάνουν 10 ζωές και τολμάτε να επιβουλεύεστε αυτά που με κόπο αποκτήσαμε;Δεν θα πάρετε τίποτα τζάμπα,πληρώστε μας για να φύγουμε,και όχι με σημερινά εξευτελιστικά ποσά που τα οδηγήσατε με τη φαύλη πολιτική σας,αλλά με αυτή που ίσχυε πριν να μας βάλετε στο στόχαστρο.Η πολιτική σας όμως εξυπηρετεί συμφέροντα του κεφαλαιου, αυτό φένεται και απο την γραμμή του νομοσχεδίου σας.Πουθενά δεν αναφέρονται τα φυσικά πρόσωπα, οι αυτοαπασχολούμενοι αλλά μόνο καρτέλ που τεχνιέντως τα βαφτίσατε εταιρίες.Σας εύχομαι πρίν τη λήξη της διαβούλευσης να είστε παρελθόν για τη χώρα μας.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 15:13 | mpampis

    Το κακο ειναι πως πριν φυγετε θα τα αφανησετε ολα…
    Αυτο δεν ειναι ν/σχεδιο αλλα αλητεια
    Θα μπορουσατε με ποιο απλους τροπους να χτυπησετε και το μαυρο χρημα και την ανασφαλιστη εργασια…αλλα αλλους σκοπους εχετε…το δικο σας μαυρο χρημα
    Το μονο θετικο ειναι πως ισοπεδωνετε ολο το κρατος και οχι μονο το ταξι…ακομα και τον υπαλληλο των 650 ευρω και ετσι ισως αρχιζει ο κοσμος να ξυπνα..το παραμυθακι οτι η κοινωνια ειναι εναντιον των ταξι το λετε εσεις οχι ο κοσμος.Ο κοσμος θελει καλυτερες υπηρεσιες οχι καρχαριες Α.Ε.
    Αντι να υπαρχει μια εξιγυανση του κλαδου και εκσοστρακισμο των μαντραδων φερνεται χειροτερους μαντραδες Α.Ε
    Οσο ποιο συντομα φυγετε γιατι θα φυγετε τοσο και περισσοτερα δεινα θα γλυτωσουμε…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 14:31 | Γιάννης

    … και τα χωράφια κάποτε δωρεάν δόθηκαν… πάρτε τα και αυτά πίσω να τα πουλήσετε… ήδη με τις έκτακτες εισφορές νοικιάζουμε οτι νομίζουμε οτι μας ανήκει… Ντροπή.. Ο πατέρας μου μια ζωή φτιάριζε για την απόκτιση μιας άδειας ταξί έχοντας 2 γιους απο πίσω. Ολα αυτά τα χρόνια απλά με δουλειά ατελείωτων ωρών προσπαθούσαμε να ζούμε με αξιοπρέπεια. Αυτη τη στιγμή με νύχια και με δόντια βγάζουμε τα προς το ζειν παράλληλα με τις ατελείωτες υποχρεωσεις του αυτοκινητου και οσο αφορα το μελλον, σε 5 χρόνια που θα συνταξιοδοτηθει ο γονιος μου εγω θα η θα ειμαι εκτος επαγγελματος ή θα είμαι σε ένα επάγγελμα που δεν θα μου αποφέρει όχι μεροκάματο αλλά θα δουλεύω για να μην με θεωρείτε εσείς άνεργο!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 14:33 | Γιάννης

    ΘΕΤΙΚΑ 1ου ΑΡΘΡΟΥ

    1. Επιβατηγά αυτοκίνητα 9 θέσεων όπως σε πολλές χώρες τις Ευρώπης (π.χ Γερμανία) – Ειδικής Μίσθωσης
    2. Δημιουργεία Α.Ε. και Ε.Π.Ε. που ουσιαστικά δε καθιστούν το άσκηση του επαγγέλματος σκορποχώρι και υπάρχει δυνατότητα άσκησης του από όλους τους πολίτες.
    3. Εννοείται πώς πρέπει να μπορούν εταιρείες της Ε.Ε. να ιδρύουν υποκαταστήματα στη χώρα μας (αν πιστεύουμε ακόμα στην ενωμένη ευρώπω!)

    ΑΡΝΗΤΙΚΑ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 14:34 | dimitris

    το χειροτερο που μπορουσατε. ξεπουλημα του ταξι..!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 14:48 | ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΛΕΤΣΑΣ

    ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΝ ΑΔΕΙΩΝ ΤΑΞΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΟΡΙΖΑΤΕ ΜΙΑ ΤΙΜΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΦΟΡΟ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝΕ ΣΕ ΕΣΑΣ? ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ? ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ? ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ 2 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ? ΤΙ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ? ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ? ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ? ΜΗΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ? ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ Η ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟ??? ΘΕΕ ΜΟΥ ΒΑΛΤΟΥΣ ΜΥΑΛΟ….

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 14:51 | apostolos

    EIMAI ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΣΟΚ………….ΗΜΟΥΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ……..ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΩΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ……ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΤΑΞΙ…ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΣΑΝ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΟ ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ»ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙ…..ΛΟΓΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΛΕΟΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ……ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ………ΕΓΩ ΤΟΤΕΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ(ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΦΟΡΙΑ,)…ΚΑΙ ΤΩΡΑ????? ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ ΕΜΕΝΑ… ΠΩΣ.. ΣΟΥ ΠΕΡΝΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΑ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ (ΚΡΑΤΟΣ)……

    ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 13:29 | ΚΟΝΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑΞΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΠΡΑΣΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΣ (ΗΜΟΥΝ…ΟΧΙ ΠΙΑ ) ΠΗΣΤΕΥΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (ΓΑΠ) ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.. ΔΟΥΛΕΥΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ 13 ΜΕ 14 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ….ΞΕΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΤΑΞΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΗΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΡΕΠΟ (ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΑ ΗΜΟΥΝ ΑΡΡΩΣΤΟΣ) ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ….ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΧΕΡΙΩΝ ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΥΤΕ..ΟΥΤΕ..ΟΥΤΕ..ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…ΕΧΩ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΗΛΙΟ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΛΠ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟ..ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΛΙΓΟ…ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΙ.. ΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.. ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΟΔΙΑΠΛΕΚΟΜΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΜΟ ΤΟΥ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ.ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ?

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:35 | Κωστας Θωμόπουλος

    Ήξερα, τουλάχιστον έτσι μου έμαθε ο πατέρας μου, ότι η κυβέρνηση εκλέγετε από τον λαό για να υπηρετεί τον λαό!
    Γιατί εσείς κύριε Ραγκουση προσπαθείτε να πετύχετε ακριβώς το αντίθετο?
    Γιατί αγωνίζεστε για τα συμφέροντα των λίγων?
    Γιατί έμενα, τον μέσο οικογενειάρχη με ωθείτε στην ανεργία?

    Την 6η του Σεπτέμβρη θα την θυμάμαι για όλη μου την ζωή.
    Είναι η ημέρα ανακοίνωσης της ισοπέδωσης του επαγγέλματος του ταξί!
    Επίσης είναι ακόμα η ημέρα καταρράκωσης κάθε ανθρώπινης αξιοπρέπειας του κάθε Έλληνα, αφού με αυτά που ανακοίνωσε ο κ.Βενιζελος όλοι εργαζόμενοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι, δημόσιοι υπάλληλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι και συνταξιούχοι κατάλαβαν ότι έφθασε η ώρα της εξαθλίωσης, της κακομοιριάς και των μαύρων ημερών που έρχονται, γιατί αυτά που έγιναν μέχρι σήμερα δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα επακολουθήσουν!

    Και επανέρχομαι στα ταξι, Αντί να τα βάλετε με τους μαντραδες που έκαναν δεκάδες αγοραπωλησίες ταξί καθημερινά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ χωρίς να πληρώνουν τον ανάλογο ΦΠΑ και με την συνεργασία των δικών τους δικηγορών (καλά ένας παντελονάτος δικηγόρος δεν υπήρχε να καταγγείλει το γεγονός?) που εγγραφαν στα συμβόλαια αξία 3000 € αντί το πραγματικό τίμημα της αγοραπωλησίας τα βάζετε με ποιους? Με εμάς τους οικογενειάρχες που έχουμε μισό ή ένα ταξί και δουλεύουμε 10-12 ώρες την ημέρα για ένα μεροκάματο? ( να σας θυμίσω ότι το μεροκάματο είναι το ημερομίσθιο του εργαζομένου μεταξύ 20-50 € καθαρά την ημέρα, το λέω γιατί εσείς οι πολιτικάντηδες με τους μισθούς/δώρα/μπόνους/Siemens που παίρνετε μπορεί να έχετε ξεχάσει τι σημαίνει…)

    Οι άδειες που υπάρχουν επαρκούν για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και δεν πρέπει να εκδοθούν νέες. Ο στόχος της βελτίωσης δεν θα επιτευχθεί με την αλόγιστη έκδοση νέων αδειών αλλά με μια νέα μορφή οργάνωσης που θα προκύψει μέσα από τον διάλογο με εμάς. Όλοι διαμαρτύρονται για την συμπεριφορά των ταξιτζήδων. Με το άνοιγμα του κλάδου και μπαίνοντας στις δημόσιες μεταφορές δεκάδες άνεργοι, αλλοδαποί και αγνώστου προελεύσεως άνθρωποι το επίπεδο θα πέσει ακόμα πιο πολύ! Ναι μας υποχρεώσετε όλους να γίνουμε ραδιοταξί, να μας υποχρεώσετε να μιλάμε αγγλικά, να μας υποχρεώσετε να φοιτήσουμε σε ΙΕΚ για να πάρουμε την σωστή μόρφωση όσον αφορά τον κοκ, την συμπεριφορά, την μηχανολογία, τις πρώτες βοήθειες κά, να γίνετε συνεχής έλεγχος νομιμότητας των ταξί αλλά εσείς, απελευθερώνοντας το επάγγελμα έτσι όπως θέλετε, κάνετε το κράτος τον μοναδικό μαντρά που θα ελέγχει την αγορά βγάζοντας όσες άδειες θέλει εξυπηρετώντας συμφέροντα λίγων και οδηγώντας εμάς στην ανεργία αφού τα λιμάνια αεροδρόμια ξενοδοχεία σταθμούς θα τα ελέγχουν οι ΄΄εταιρίες΄΄.

    «Συμβαίνει κάτι ύποπτο» ειπε ο κ. Τσόκας και μαλλον κατι ηξερε…

    Τέλος, για το ιδιοκτησιακό, δεν μπορούμε να πούμε πολλά. Αν ζούσαμε στην ΕΣΣΔ δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά στην Ελλάδα, την γενέτειρα της δημοκρατίας, μου παίρνεις την άδεια που πούλησα το σπίτι μου να την αποκτήσω έτσι με τον τσαμπουκά???
    Αφού μου διαλύεις την οικογένεια μου, αφού δεν μπορώ να συντηρήσω την οικογένεια μου, αφού δεν θα μπορώ να ταΐσω τα παιδιά μου … τσαμπουκά έχω μπόλικο κύριε Ραγκουση!

    Είναι μάχη χωρίς γυρισμό.
    Είναι μάχη για την αξιοπρέπεια μου.
    Είναι μάχη για την γυναίκα και τα δίδυμα μωρά μου.
    Νύν υπέρ πάντων ο αγών

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:05 | Κώστας Ρουμελιώτης

    Το 1981, ο πατέρας μου και η μητέρα μου επέστρεψαν απο την Αυστραλία οπου είχαν φυγει μετανάστες για 23 και 20 χρόνια αντίστοιχα, και με το επαναπατρισθέν «κομπόδεμα» που είχαν μαζέψει, και με ένα μικρό δάνειο κατάφεραν και αγόρασαν μια άδεια ταξί στην Κόρινθο, και ενα μικρό διαμέρισμα να μένουμε. Έχετε υπόψην σας οτι έφυγαν απο την Ελλάδα στην κυριολεξία με τα ρούχα που φορούσαν και ήταν και οι δυο τους παιδιά πολύτεκνων οικογενειών απο την επαρχεία.
    Πριν 5 χρόνια, αφού βγήκε στην σύνταξη, ο πατέρας μου μου μεταβίβασε την άδεια του ταξί, που έζησε την οικογένειά μας αξιοπρεπώς, που μας σπούδασε, που μας μεγάλωσε, για να μπορέσω και εγώ να φτιάξω την δική μου οικογένεια και να ζω αξιοπρεπώς, σε μια εποχή που δουλειές ΔΕΝ υπάρχουν, και η οικονομική κατάσταση της χώρας πάει απο το κακό στο χειρότερο.
    Δεν είχα ποτέ σκοπό να πουλήσω την άδεια, αλλα μπορείτε να μου εξηγήσετε ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΩ στο παιδί μου, όπως έκανε ο πατέρας μου???

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:07 | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΖΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 15000 ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΜΕ ΕΓΩ ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΙΣΟ ΜΕ ΤΑ ΒΙΑΣ ΒΓΑΖΩ 50 ΕΥΡΩ ΜΙΚΤΑ ΑΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟ 2002 70000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΘΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΠΑΡΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ 150000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΗΤΑΝ 75000 ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ 61 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΦΑΠΑΞ ΑΛΛΑ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙΣ ΟΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΣ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΕ ΒΑΛΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ Η ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΑΝ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΗΜΕΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:32 | Στέφανος

    Δεν πρέπει επ’ ουδενή λόγο να υπάρχουν κοινωνικά κριτήρια για παραχώρηση άδειας. Το δημόσιο αν θέλει να κάνει κοινωνική πολιτική, να την κάνει από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, και να αφήσει τον ιδιωτικό τομέα ήσυχο.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:34 | Στέφανος

    Η άδεια δεν πρέπει να κοστίζει τίποτα, απλά να κάνεις μια έναρξη στην εφορία. Γιατί δηλαδή να είναι διαφορετικό από την άδεια ενός παγωτατζή;

    Όσοι πληρώσανε για άδεια, κακό του κεφαλιού τους. Το ήξεραν εδώ και 10 χρόνια ότι θα γίνει αυτό.

    Αυτή η κυβέρνηση να σοβαρευτεί ή να παραιτηθεί.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:01 | γιαννης k

    προτασεις α)πλυθυσμιακα κρητιρια που να αλλαζουν καθε χρονο συμφωνα με τις αναγκες β)μη μεταβιβασιμες. οταν βγαινει καποιος στη συνταξη να την παραδιδει στο κρατος και να δινεται σε αλλον με σειρα προτεραιοτητας αναρτημενη στο διαδικτιο για να ξερεις ανα πασα στιγμη σε ποια θεση εισαι γ)δυο τιμοκαταλογοι που να ξεχωριζουν με δυο διαφορετικα χρωματα ταξι ενιαια σε ολη την ελλαδα. ενα χρωμα με φθηνο τιμοκαταλογο για ολο τον κοσμο και ενα αλλο ποιο ακριβο για vip υπηρεσιες. προσωπικα δεν πιστευω οτι θα δωσει κανεις σημασια σε αυτα που γραφουμε ολοι μας ουτε ο υπουργος ουτε κανεις αλλος απο το υπουργειο

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:03 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ…ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΕΧΟΥΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΔΑ…ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΜΗΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΟΥ?ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΗΣΗ…ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟ ΤΑΞΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΣΑΣ…ΟΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΑΛΛΑΧΤΕ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 11:14 | Γιώργος

    Πρόταση μου:
    Α Σενάριο: Άδειες με πληθυσμιακό κριτήριο όπως προβλεπόταν από Ρέππα.
    Άδειες μη μεταβιβάσιμες ώστε να μπορεί να πέσει σε ορίζοντα τριετίας η αναλογία και άρα να εκδοθούν νέες άδεια.

    Β Σενάριο: Χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια όπως προβλέπεται με Ραγκούση.Μη μεταβιβάσιμες άδειες. Εξέταση ενός είδους εθελούσιας εξόδου από το επάγγελμα λαμβάνοντας ως αποζημίωση από το κράτος ποσό αντίστοιχο με το παράβολο (το οποίο θα πρέπει να είναι στο μέγιστο όριο των 40000 ευρώ) που θα καταθέσει κάποιος άλλος για να εισαχθεί στο επάγγελμα. Όσες νέες άδειες τόσες αιτήσεις για εθελούσια έξοδο.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 11:04 | Μαιρη Αγκικα

    Ειλικρινα δεν βλεπω τον τροπο να δουλεψει αυτο το νομοσχεδιο παρα μονο υπερ του κεφαλαιου..Θα αφανιστουν οι μικροιδιοκτητες και οι οδηγοι θα καταληξουν με μισθους πεινας..Και να ρωτησω κατι απλο..Αν ο καθε οδηγος που εφοσον θα υπαγεται σε εταιρεια και θα παιρνει στανταρ μισθο ολη μερα, καθεται σε μια πιατσα και δεν κανει ουτε μια κουρσα ποιος θα μπορει να τον ελεγξει? Μπορει να ισχυριζεται οτι δεν βρηκε πελατη..Για αυτο το λογο ισχυει το στανταρ νοικι και τα υπολοιπα κερδη οσα ειναι αυτα πανε στον οδηγο για να εχει κινητρο να δουλεψει.
    Συν οτι χωρις πληθυσμιακα θα γινει το αδιαχωρητο στις μεγαλες πολεις…εχουμε ηδη προβλημα γιαυτο εχουμε και δακτυλιο αλλωστε.
    Οι προτασεις-σκεψεις μου ειναι:
    – Πλυθησμιακα κριτηρια κυριως για προστασια του περιβαλλοντος και αποτροπη κυκλοφοριακου χαους.
    – Δικαιωμα συστασης εταιρειων με ανωτατο ποσοστο κατοχης αδειων επι του συνολου των αδειων
    – Αναπροσαρμογη της αντικειμενικης αξιας της αδειας στις τιμες που πωλουνται στην αγορα και φορολογηση της στην αγοραπωλησια με ας πουμε 8% ωστε να εχει το κρατος εσοδα ή οι αγοραπωλησιες να γινονται μεσω του κρατους με πλειστηριασμο και να παιρνει ενα ποσοστο ο πωλητης και τα υπολοιπα το κρατος. Πιστευω με αυτο χτυπατε την φοροδιαφυγη θιγονται μονο κατι μεγαλομαντραδες και ο καθε χρεωμενος ιδιοκτητης θα συνεχισει να βγαζει ενα μεροκαματο..
    Επισης εχετε σκεφτει την επιπτωση που θα εχουν ολα αυτα τα δανεια που δεν θα μπορουν πλεον να αποπληρωθουν για τις ηδη ταλαιπωρημενες τραπεζες???
    Και κατι τελευταιο.. Γιατι δεν ακολουθουμε ενα μοντελο ευρωπαικης χωρας που ειναι ηδη δοκιμασμενο και δουλευει παρα κανουμε πειραματα στις πλατες ανθρωπων? Τι σημαινει αν δεν δουλεψει σε εξι μηνες? Δεν εχουμε περιθωριο πια…αν κατι θα αλλαξει να αλλαξει για να δουλεψει οχι για να φερει χαος…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 11:57 | ΣΤΑΥΡΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ

    Πουλησα ταξι πριν δεκα χρονια στην Αθηνα και πηρα αλλο στο Εδιμβουργο.Πριν 4 χρονια το πουλαω στο Εδιμβουργο 400.000 ευρω και ξαναπαιρνω στην Αθηνα . Τωρα μαζι με την γυναικα μου γυριζουμε παλι πισω στην Σκωτια . Τωρα που μου δημευει το Ελληνικο κρατος την αδεια μου πως θα παρω παλι ταξι στο Εδιμβουργο το οποιο στοιχιζει 400.000 ευρω ??Δεν μπορει να υπαρχουν διαφορετικοι κανονες απο κρατος σε κρατος για ενα επαγγελμα , οταν ας πχ ο εμπορος, η ο εστιατορας εχει πανω κατω τους ιδιους κανονες παντου . Κανω αμεσως καταγγελια στην Ευρωπαικη Ενωση και στο υπουργειο μεταφορων Σκωτιας.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 11:23 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    ΑΝ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΑΔΕΙΑ ΤΑΞΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΑΤΕ Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ! Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 10:38 | Δημοσθένης Κίκκος

    Προτάσεις για το νέο νομοσχέδιο:
    * Απόκτηση Α.Δ.Χ. ταξί αποκλειστικά και μόνο από φυσικά πρόσωπα έχοντας συγκεκριμένα κοινωνικά κριτήρια (όπως πολυτεκνία, κάρτα ανεργίας άνω των 12 μηνών κ.α.)

    * Ναι στην μεταβίβαση Α.Δ.Χ ταξί σε συγγενή α’ Βαθμού συγγένειας.

    * Ένταξη των ιδιοκτητών ταξί σε προγράμματα του ΕΣΠΑ για την ανανέωση του στόλου των ταξί δίνοντας έμφαση στα υβριδικά ταξί.

    * Εκπαίδευση (επιδοτούμενη) των ιδιοκτητών-οδηγών ταξί σε : α)πρώτες βοήθειες β)Αγγλικής, Ρώσικης, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας κατ’επιλογή του ενδιαφερόμενου γ) Επιχειρηματικότητας και οικονομικοτεχνικών όρων που αφορά το επάγγελμα. δ) Συνεχή εκπαίδευση (επιδοτούμενη) ανά 3 ετία για νέες οδούς και σημάνσεις που αλλάζουν ή δημιουργούνται σε κατατόπους περιοχές.

    * Εδραίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος σε όσους έχουν συμπληρώσει 20 χρόνια εργασίας και ασφάλισης στο ΤΣΑ ή ΟΑΕΕ, με εξαγοράσιμα τα υπόλοιπα 15 χρόνια ασφάλισης. Δικαίωμα συνταξιοδότησης των ιδιοκτητών ταξί 21χρονών +35 χρόνια ασφάλισης= 56 έτος ηλικίας. Ένας οδηγός- ιδιοκτήτης 2 δεκαετιών πίσω δε μπορεί να εξελιχθεί αρά καλύτερα να έχει κίνητρο να συνταξιοδοτηθεί καταβάλλοντας ανάλογο αντίτιμο.

    * Απελευθέρωση του δεδομένου κομίστρου ταξί ανά χιλιόμετρο ώστε να κρίνουν οι επαγγελματίες ποια είναι η ιδανική χιλιομετρική χρέωση. Με την εισαγωγή του ΦΠΑ το ταξί έγινε είδος πολυτελείας.

    Ελπίζω οι απλοϊκές σκέψεις, προτάσεις μου να σας φανούν χρήσιμες.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 10:10 | ΠΑΝΤΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΔΗΛ. ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΗΣΑΠ ,ΙΟΝΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑΔΗ ,ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΩΝΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΚΗ-ΠΑΤΡΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ .
    ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΕΙΣΘΕ ΕΣΕΙΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ .ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ
    ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ .ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ !!!!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 09:11 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑΞΕΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ? ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΕΙΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΤΕ.
    ΠΟΙΟΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΤΕ? ΠΟΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΕΙΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΙς ΣΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ.
    ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 08:05 | giorgos

    ΠΡΕΠΕΙ Η ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 08:04 | ΚΑΤΣΙΑΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ.
    ΠΡΟΣ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙ [ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ]

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 07:10 | γιαννης k

    αν ανηκεις δηλαδη στο μεγαλο κεφαλαιο βγαζεις 100 αδειες βαζεις και 300 πακιστανους και ινδους στο τιμονι και μεινε ησυχος εσυ να σου φερουν την κορη σου στο σπιτι το βραδυ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 04:57 | ΑΚΙς

    1.ΜΕΡΙΚΟΙ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ..
    εταιρεια moto-taxi υπηρχε στην πυθεου στον ν.κοσμο μεσα σε 8 μηνες εκλεισε(0 πελατεια)
    ——————————–
    2.να πας στην αμερικη να πλενεις πιατα το 1961 για 5 χρονια.. κ σου δινω την αδεια στο χερι με το κλειδι…
    ————————————————————
    3.φ.π.α τα αυτοκινητα των ξενοδοχων θα πληρωνουν 6,5%
    να δω πως κ με τι μεσα θα μπορειτε να τους ελεχετε για τιμολογιακη πολιτικη κ αποδοση φορων…
    —————
    4.για σχολιασμο τι να σχολιασει κανεις??

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 01:04 | ΓΙΩΡΓΟΣΤ

    15000 ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ 6500 ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ 50% ΚΑΙ 12000 ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ.ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ 18500 ΑΔΕΙΕΣ ΔΩΡΕΑΝ + 15000 ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ =33500 + ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ?ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΥΠΕΡΕΤΗΤΑΙ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ…….

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 01:26 | Greg61

    Προτάσεις:

    1. Όσοι σημερινοί ιδιοκτήτες αδειών ταξί, ισχυρίζονται οτι έχουν πληρώσει ή χρεωθεί τα ποσά αυτά που διακινούνται απο «φήμες» οτι καταβάλλονταν μέχρι τώρα για μεταβίβαση μιάς άδειας ταξί, να κατονομάσουν εγγράφως στις αρμόδιες αρχές τους παραλήπτες αυτού του μαύρου χρήματος, ήτοι σε ποιόν ή ποιούς ακριβώς, ο κάθε ιδιοκτήτης άδειας ταξί κατέβαλε (και πόσα) μαύρα χρήματα για την απόκτηση της άδειας ώστε, να κινηθούν οι διαδικασίες ποινικής δίωξης (σε βαθμό κακουργήματος) για διακίνηση και αποδοχή μαύρου χρήματος, καθώς και οι λοιπές προβλεπόμενες εκ του νόμου διαδικασίες αναγκαστικής εισπράξεως οφειλομένων προς το Δημόσιο, εναντίον όλων όσων είναι είτε οι τελικοί αποδέκτες (φυσικοί πωλητές άδειας ταξί) είτε ενεπλάκησαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο (έμποροι, μεσίτες κλπ μεσάζοντες, συμβολαιογράφοι κλπ) στη διακίνηση αυτού του μαύρου χρήματος.

    2. Όσοι εκ των παραπάνω ιδιοκτητών άδειας ταξί αποδείξουν τους κατά τα ανωτέρω ισχυρισμούς των ενώπιον των αρμοδίων αρχών, να ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ επι μία πενταετία των φόρων που θα κατέβαλλαν για τα εισοδήματα τα προερχόμενα εκ της συγκεκριμένης επαγγελματικής δραστηριότητός τους ως ιδιοκτήτες / οδηγοί ή ιδιοκτήτες / εκμεταλλευτές άδειας ταξί.
    Οι κατά τα ως άνω υποψήφιοι δικαιούχοι απαλλαγής φόρου, να οφείλουν επίσης ν’ αποδείξουν το «πόθεν έσχες» τους για τα ποσά που θα ισχυρισθούν οτι κατέβαλαν ή με τα οποία χρεώθηκαν (και σέ ποιές τράπεζες)για την απόκτηση άδειας ταξί, προκειμένου να τύχουν της κατα τα ανωτέρω ευεργετικής διατάξεως.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:55 | κρεζας γιαννης

    ο κ.γερουλανος σε καποιο δελτιο ειδησεων ειπε πως δεν μπορει να κοιταξει στα ματια μια μανα ενος ανεργου και πως τωρα που θα ανοιξει τοταξι θα βρουν ολοι δουλεια. θα ηθελα ομως πρωτα να κοιταξει την δικη μου μανα που με ρωταει αν τις παρουν το δικο της σπιτι γιατι το εχω βαλει υποθηκη για να παρω δανειο για να παρω ταξι γιατι ημουν και εγω ανεργος.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:18 | antonis

    Καλησπερα σας.Καταρχην ψαχνω να βρω πως ενα φυσικο προσωπο θα γινει κατοχος αδειας ΤΑΞΙ αλλα διαβαζοντας το μονο για Α.Ε. ΚΑΙ Ε.Π.Ε γινεται λογος ΑΡΑ ο μυθος περι απελευθερωσης και καταργησης των προνομιων και των δηθεν συντεχνιων ΚΑΤΑΡΙΠΤΕΤΑΙ.Επειδη εχω επαφες με συναδελφους της γερμανιας προσπαθησα και εμαθα οτι για παραδειγμα στο dortmund και πλυθυσμιακα υπαρχουν και η μεταβιβαση γινετε οπως εδω και μαλιστα στοιχιζει 600 μονο ευρω οταν εδω ο καθε υπουργος ειδικα τα τελευταια χρονια κανει οτι θελει στην κυριολεξια στο γονατο.Στην δε barcelona μονος του ο σοφερ με ρωτησε ποσο κοστιζουν τα ΤΑΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟΙΧΙΖΑΝ 280.000E ΕΔΩ ΕΙΧΑΝ 220.000Ε.Τελος θα ηθελα να σας επισημανω το πραγματικο γεγονος της πλειοψηφιας των ιδ.συναδελφων πως δεν ειναι ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΙΔΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 11ΩΡΟΥ.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:29 | ΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΒΓΑΛΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΩ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ Η ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΓΩ ΠΕΘΑΝΩ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΞΑΦΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΡΕΠΠΑ ΚΡΥΒΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΛΑΔΟ.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:46 | samokinzoe

    η διαβούλευση είναι ένα ωραίο τρίκ για να ρίχνεται το μπαλάκι στους άλλους,προκειμένου να κάνουν τη δουλειά που θα πρεπε να κάνετε εσείς μιας και αμοίβεστε γι αυτό το λόγο.Αν λοιπόν μπήτε στον κόπο να διαβάσετε όλα αυτά που γράφονται, καλά θα είναι να πάρετε πίσω αυτό το κατάπτυστο σχέδιο το οποίο είναι αρκετά πρόχειρο και ασαφές όσον αφορά το ιδιοκτησιακό και τα πλυθησμιακά κριτήρια.Οδηγοί είμαστε δεν είμαστε ηλήθιοι.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59 | Δημοσθένης Κίκκος

    Την στιγμή που ελεύθερα, δημοκρατικά και σοσιαλιστικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΔΕΙΑΣ Δ.Χ. ΤΑΞΙ τακτοποιούνται τα αυθαίρετα, με ένα χαρτζιλικάκι νομιμοποιείται η αυθαιρεσία και η παρανομία αλλά ο ταξιτζής δεν έχει το δικαίωμα να μεταβιβάσει την άδεια στο παιδί του. Σταματήστε να είστε οικονομικοκεντρικοί και βάλτε τον άνθρωπο σε πρώτη προτεραιότητα. Για την κοινωνία αξιών…λέγατε…θεωρούσα πως εννοείται τις ανθρώπινες αξίες….ΠΑΙΔΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑ. Μάλλον εννοούσατε τις οικονομικές αξίες.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:06 | Κώστας R.

    Δηλαδή ένας ιδιώτης, ο γίοκας της περήφιμης μανούλας που πήγε και εξέφρασε στον αγαπητό μας πρωθυπουργό το παράπονό της οτι δεν μπορεί να πάρει μια άδεια ταξί να δουλέψει, δεν έχει δικαίωμα να πάρει μια άδεια ε? Μόνο οι εταιρίες θα επωφεληθούν της έκδοσης νέων αδειών? Αρχίζει και βρωμάει πολύ η υπόθεση κε Ραγκούση…

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:11 | Stavros kastanakis

    Εχω καποιες αποριες κυριοι του υπουργειου…..Πως γινεται σε ενα επαγγελμα οπως το ταξι,κατα κρατος οικογενειακο,οπου οι ανθρωποι που το αποτελουν εχουν πουλησει περιουσιες ,εχουν χρεωθει υπερογκα δανεια,ετσι ωστε να αγορασουν μια θεση εργασιας,αποφασιζετε να μηδενισετε αυτην την αδεια,ανοιγοντας δρομο σε μεγαλες εταιρειες(καρτελ) ? Εχετε επιγνωση αραγε τι εγκλημα πατε να διαπραξετε στο ονομα του κεφαλαιου? Αν απελευθερωσετε τις αδειες αλιειας ,θα μεινουν ψαρια στην θαλλασα,και οι επαγγελματιες ψαραδες θα πεινασουν? Ελεος κυριοι αφηστε μας να ζησουμε με αξιοπρεπεια τις οικογενειες μας…..

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:14 | PANTELIS DAVRIS

    XWRIS NA THELW NA LAIKISW KAI EXONTAS DOULEPSI 6 XRONIA STO EPAGELMA PISTEYW OTI STI PRAKSI EINAI ADINATWN NA DOULEPSI O KLADOS TO TAXI XWRIS PLITHISMIAKA KRITIRIA!!OI LOGOI EINAI POLOI KAI EINAI KLADIKOI DE MPOREI NA TOUS KATALABEI KAPIOS POU DEN EXEI DOULEPSI NA DEI EFOLIS TIS ILIS TI FISI TIS DOULIAS!!!EPOMENWS PANW SAUTI TI LOGIKOI PREPEI NA KITAKSOUME PWS EINAI STO EKSWTERIKO TA TAXI GIATI IPARXOUNE PLITHISMIAKA KRITIRIA STIS PERISOTERES XWRES??DE PISTEYW OTI TA PLITHISMIAKA KRITIRIA EINAI ANTITHETA ME TIN ELETHERI AGORA!!!EKSALOU I ELETHERI AGORA EIXE PEI O ADAM SMITH (IDRITIS TOU FILELETHERISMOU)DE SIMAINI ASIDWTI AGORA!!AI I IDOTELIA IPERBEI TA KATHIEROMENA ORIA KAI ARXISEI KAI PARABIAZEI AUTES TIS ARXES TOTE OI AGORES KATAREOUN.SIGNWMI GIA TOUS LATINIKOUS XARAKTIRES KAI EUXARISTW AN AFIERWSATE APO TO XRONO SAS GIA NA DIABASETE TO KEIMENW !!

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:22 | Tακης

    Σε μια ελεύθερη οικονομία του 2011 οτι μια επιχείρηση είναι αναγκασμένη να κλείσει όταν ο ιδιοκτήτης πάρει συνταξη ή πεθάνει. Αυτό θα πει σοσιαλισμός!

    Απο τη μία λέτε για αποκρατηκοποιήσεις και από την άλλη να γυρνάει η άδεια στο κράτος και χωρίς αποζημείωση κιόλας.

    Το ’77 όταν κρατικοποιήθηκαν τα αστικά λεωφορεία οι πρώην ιδιοκτήτες τους αποζημιώθηκαν με μια άδεια ταξί ή μία επιταγή 500.000δρχ απο την Τράπεζα της Ελλαδος. Με το ποσό αυτο τότε έπαιρνες ενα ρετιρέ στο κέντρο.

    Eπιτρέψτε τη μεταβίβαση των αδειών και σε κάθε μεταβίβαση να πληρώνεται το αντίστοιχο παράβολο στο κράτος.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:14 | Δημοσθένης Κίκκος

    Η χώρα μας έχει μια δεδομένη πίτα αγοράς στον χώρο της μεταφοράς επιβατών. Με αυτό τον νόμο επιτυγχάνεται να δώσετε όλη την πίτα αυτής της αγοράς σε πολυεθνικές εταιρείες όπως αναφέρεται στην παράγραφο 3. Δηλαδή συσσώρευση του πλούτου στους πλούσιους ολιγάρχες.

    Στην παραγραφό 2 αναφέρεται ότι πρέπει να δημιουργηθεί εταιρεία. προφανώς αν δημιουργήσει εταιρεία ένας νέος άνθρωπος για το ένα αυτοκίνητο- ταξί που θα διαθέτει θα φορολογείται και ως εταιρεία. Δηλαδή με τι συντελεστή φορολόγησης; Μπορεί να αντεπεξέλθει ένας νέος άνθρωπος;
    Άρα, το «σοσιαλιστικό» νομοσχέδιο έχει αυτοσκοπό την διάλυση των αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων και το μάζεμα του πλούτου στις πολυεθνικές.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 21:40 | Ματζαβίνος Μιχαήλ

    Η βασικότερη διαφωνία που μπορεί να διατυπώσει κανείς, αφορά στην παράγραφο δύο (2), που καταργεί το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες στα φυσικά πρόσωπα.
    Δεν χρειάζεται να είναι κανείς συνταγματολόγος για να διαπιστώσει πως παραβιάζεται ευθέως η συνταγματική αρχή της ισότητας των πολιτών, καθώς οι προβλεπόμενες από το σχέδιο νόμου εταιρείες, αποκτούν το αποκλειστικό δικαίωμα παροχής υπηρεσιών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών εις βάρος οποιουδήποτε άλλου πολίτη.
    Πιστεύω πως θα πρέπει να επιτραπεί η χορήγηση αδειών ταξί και στα φυσικά πρόσωπα.
    Η προσχώρηση ή όχι του οποιουδήποτε σε κάποια εταιρεία και η δημιουργία τους ή όχι, πρέπει ν’ αποτελεί δημοκρατικό δικαίωμα και επιλογή του κάθε πολίτη που θα ασχοληθεί με τον κλάδο των ταξί.
    Άλλωστε η ίδια η δυναμική της αγοράς θα είναι τέτοια, που θα υποχρεώσει από μόνη της τους επαγγελματίες του κλάδου να ενταχθούν σε εταιρείες.
    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται αναγκαστική διάταξη νόμου αμφίβολης συνταγματικότητας για την δημιουργία τους.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 21:31 | ΗΛΙΑΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ…….

  • Δεν προβλέπεται δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά προσώπων με ποδήλατο 2 ή 3 θέσεων, ή ηλεκτρικά τρίκυκλα. Τα ταξί-ποδήλατα κινούνται στο κέντρο αρκετών ευρωπαϊκών πόλεων παρέχοντας εκτός των άλλων υπηρεσίες τουρισμού στους ξένους επισκέπτες.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2011, 20:13 | ΣΟΦΙΑ ΑΓΓΕΛΗ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΓΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΤΑΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΩ ΕΓΩ?