Κατεβάστε τα Παραρτήματα (2320) σε μορφή pdf.
Άρθρο 14 – Παραρτήματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 1 – Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ορισμοί
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Δικαιούχοι χορήγησης Δικαιωμάτων Διέλευσης
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Αρμόδιοι για την παροχή έγκρισης για τη χορήγηση Δικαιώματος Διέλευσης σε Δημόσια και Κοινόχρηστα Ακίνητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Αρμόδιοι για τη χορήγηση Δικαιωμάτων Διέλευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Διαδικασία παροχής έγκρισης για την χορήγηση Δικαιώματος Διέλευσης σε Δημόσια και Κοινόχρηστα Ακίνητα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Διαδικασία χορήγησης Δικαιώματος Διέλευσης σε Δημόσια και Κοινόχρηστα Ακίνητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Συντονισμός εργασιών εκσκαφής και διαδικασιών χορήγησης Δικαιώματος Διέλευσης όταν η αρμόδια Δημόσια Αρχή είναι ΟΤΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Συντονισμός εργασιών εκσκαφής και διαδικασιών χορήγησης Δικαιώματος Διέλευσης όταν η αρμόδια Δημόσια Αρχή δεν είναι ΟΤΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Κοινοποίηση αποφάσεων χορήγησης Δικαιωμάτων Διέλευσης πριν από την έναρξη εργασιών εκσκαφής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Λοιπές Υποχρεώσεις των Παρόχων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Λοιπές Υποχρεώσεις των αρμοδίων Δημόσιων Αρχών και Υπηρεσιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Τρόπος καταβολής Τελών Δικαιωμάτων Διέλευσης και Χρήσης Δικαιωμάτων Διέλευσης και δικαιούχοι είσπραξης αυτών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Ιουνίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Ιουνίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 29 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι
Τυποποιημένο Κείμενο Αίτησης έγκρισης χορήγησης Δικαιώματος Διέλευσης
Απαιτούμενα στοιχεία δικαιολογητικά
Το ρυμοτομικό σχέδιο θα πρέπει να δύναται να αντικατασταθεί και από «απόσπασμα οριζοντιογραφίας οδών»
Το «Σχέδια» θα πρέπει να αντικατασταθεί από το «Σχέδια ή Περιγραφές»
Το «Σχέδιο κατασκευαστικών λεπτομερειών» θα πρέπει να αντικατασταθεί από το «Σχέδιο ή Περιγραφή κατασκευαστικών λεπτομερειών»
Το «ημερομηνία έναρξης των εργασιών» θα πρέπει να αντικατασταθεί από το «ημερομηνία έναρξης των εργασιών εξαρτώμενη από την ημερομηνία χορήγησης της άδειας» γιατί δεν είναι δυνατόν την χρονική στιγμή κατάθεσης της αίτησης να γνωρίζεις την ακριβή ημερομηνία έναρξης των εργασιών
Τυποποιημένο Κείμενο Αίτησης χορήγησης Δικαιώματος Διέλευσης
Απαιτούμενα στοιχεία δικαιολογητικά
Τα ίδια σχόλια με το προηγούμενο
Υπόδειγμα Απόφασης για τη χορήγηση Δικαιωμάτων Διέλευσης σε Παρόχους Δικτύων Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
8.Υποχρεώσεις του Παρόχου
Παρ. (3)
Το
Ο Πάροχος γνωστοποιεί με έγγραφη ειδοποίηση προς την αρμόδια Δημόσια Αρχή και την εκάστοτε αρμόδια Αστυνομική Αρχή την πρόθεσή του να προβεί σε πράξεις ή έργα που είναι ευλόγως αναγκαία για την αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυό του. Στο κείμενο της γνωστοποίησης περιλαμβάνεται υποχρεωτικά μνεία του αριθμού και της ημερομηνίας της αντίστοιχης Απόφασης χορήγησης Δικαιωμάτων Διέλευσης και του χρονοδιαγράμματος των προβλεπόμενων εργασιών αποκατάστασης. Η γνωστοποίηση κοινοποιείται επίσης και στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες, όπως αυτές προσδιορίζονται στα άρθρα 4 και 10 της παρούσας. Στην περίπτωση που η Αστυνομική Αρχή διαπιστώσει ότι το προς εκτέλεση έργο αντιβαίνει τις διατάξεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας (ΚΟΚ), η Αστυνομική Αρχή ζητά από τον πάροχο να απευθυνθεί στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την εκπόνηση κυκλοφοριακής / συγκοινωνιακής μελέτης για το έργο πριν από την εκτέλεση των εργασιών. Στην περίπτωση αυτή η Τροχαία παρέχει άμεση συνδρομή για τη σωστή υλοποίηση του έργου.
Πρέπει να αντικατασταθεί με το
Ο Πάροχος γνωστοποιεί με έγγραφη ειδοποίηση προς την αρμόδια Δημόσια Αρχή και την εκάστοτε αρμόδια Αστυνομική Αρχή την πρόθεσή του να προβεί σε πράξεις ή έργα (όταν απαιτούνται εργασίες εκσκαφής) που είναι ευλόγως αναγκαία για την αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυό του. Στο κείμενο της γνωστοποίησης περιλαμβάνεται υποχρεωτικά μνεία του αριθμού και της ημερομηνίας της αντίστοιχης Απόφασης χορήγησης Δικαιωμάτων Διέλευσης και του χρονοδιαγράμματος των προβλεπόμενων εργασιών αποκατάστασης. Η γνωστοποίηση κοινοποιείται επίσης και στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες, όπως αυτές προσδιορίζονται στα άρθρα 4 και 10 της παρούσας. Η Τροχαία παρέχει άμεση συνδρομή για τη σωστή υλοποίηση του έργου και προβαίνει στις απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Το διαγραφέν κείμενο έχει διαγραφεί διότι δεν είναι πρακτικώς εφαρμόσιμο στην περίπτωση βλάβης του δικτύου και κυρίως επειγούσης. Η Τροχαία είναι αρμόδια και υπεύθυνη να υλοποιήσει τυχόν απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις,
Παρ. (4)
Η συγκεκριμένη παράγραφος πρέπει να διαγραφεί. Τα αναφερόμενα σε αυτή θα πρέπει να αποτελούν υποχρέωση της αρμόδιας Δημόσιας Αρχής που χορηγεί τα δικαιώματα διέλευσης και όχι του εκάστοτε Παρόχου.
11.Υποβολή Εγγυήσεων και Εγγράφων
Παρ. (11 α)
Το
(α) Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης υπέρ της εκάστοτε αρμόδιας Δημόσιας Αρχής, το ύψος της οποίας, σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 6 του Ν. 3431/2006, προσδιορίζεται με Κανονισμό που εκδίδεται από την ΕΕΤΤ. Η Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης διαρκεί τουλάχιστο για όσο χρόνο διαρκεί η εκτέλεση εργασιών για τις οποίες χορηγήθηκε η αντίστοιχη άδεια σύν έξι (6) μήνες. Μετά την πάροδο της διάρκειάς της, η Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης επιστρέφεται στον Πάροχο.
Πρέπει να αντικατασταθεί με
(α) Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης υπέρ της εκάστοτε αρμόδιας Δημόσιας Αρχής, το ύψος της οποίας, σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 6 του Ν. 3431/2006, προσδιορίζεται με Κανονισμό που εκδίδεται από την ΕΕΤΤ. Η Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης διαρκεί τουλάχιστο για όσο χρόνο διαρκεί η εκτέλεση εργασιών για τις οποίες χορηγήθηκε η αντίστοιχη άδεια σύν έξι (6) μήνες. Μετά την πάροδο της διάρκειάς της, η Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης επιστρέφεται στον Πάροχο, χωρίς οποιαδήποτε άλλη πρόσθετη διαδικασία.
Παρ. (11 γ)
Θα πρέπει να καθορίζονται τα ανώτατα ύψη τιμών που θα περιλαμβάνει το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο. Αυτά από την μέχρι τώρα εμπειρία μας θα πρέπει να είναι:
ΤΜΗΜΑ ΙΙ (Αστική Ευθύνη έναντι Τρίτων)
Σωματικές Βλάβες/Θάνατος ενός ατόμου 500.000,00 €
Ομαδικό Ατύχημα 600.000,00€
Υλικές Ζημιές 300.000,00€
ΟΡΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ 1.000.000,00€
Αστική Ευθύνη Εργοδότη κατά την διάρκεια κατασκευής:
Σωματικές Βλάβες/Θάνατος ενός ατόμου 500.000,00€
Ομαδικό Ατύχημα 600.000,00€
ΟΡΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ 1.000.000,00€
Παρ. (11 ε)
Η συγκεκριμένη παράγραφος δεν συνεισφέρει κάτι στην διαδικασία , προσθέτει απλώς γραφειοκρατικό κόστος γι’ αυτό και θεωρούμε ότι πρέπει να παραληφθεί.