Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μετά από εισήγηση της Ε.Ε.Τ.Τ., καθορίζεται το ύψος των εισφορών για τις διοικητικές και λειτουργικές δαπάνες της Ε.Ε.Τ.Τ. στο οποίο υπόκεινται οι φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Άρθρο 16 Διοικητικές και λειτουργικές δαπάνες Ε.Ε.Τ.Τ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός και Πεδίο Εφαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 3 Γενικές αρχές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4 Αρμοδιότητες Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αρμοδιότητες Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 6 Περιεχόμενο και ποιότητα καθολικής υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Παροχή καθολικής υπηρεσίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση Καθολικής Υπηρεσίας και Λειτουργικών Δαπανών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 Τιμολόγηση καθολικής υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 Εσωτερικά λογιστικά συστήματα καθολικής υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Γενική άδεια παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Ειδική άδεια παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13 Υποχρεώσεις φορέων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 Προστασία χρηστών ταχυδρομικών υπηρεσιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Παροχή πληροφοριών από τους φορείς παροχής ταχυδρομικής υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 Διοικητικές και λειτουργικές δαπάνες Ε.Ε.Τ.Τ.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αποζημιώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας του φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ρυθμίσεις θεμάτων ΕΛΤΑ Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Καταργούμενες Διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 22 Μεταβατικές διατάξεις
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εθνικό Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 Όροι και Ορισμοί
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 25 Άσκηση του επαγγέλματος του ραδιοηλεκτρονικού και του ραδιοτεχνίτη – Ίδρυση και λειτουργία των ραδιοηλεκτρονικών εργαστηρίων
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 26 Μητρώα
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 27 Μεταβατικές Διατάξεις
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 28 Σύσταση Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιακών Δικτυακών Υποδομών & Πληροφορικής
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 29 Μετονομασία Οργανικών Μονάδων του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποιήσεις του ν.3431/2006 (ΦΕΚ 13 Α΄) και του ν.2801/2000 (ΦΕΚ 46 Α΄)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Εκκαθαρίστριες εταιρίες της ναυτικής υπηρεσίας.
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 32 Αδειοδότηση Κατασκευών Κεραιών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Παροχή πληροφοριών για δίκτυα
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 34 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Δεκεμβρίου 2010, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Ιανουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 173 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Ο Ρυθμιστικός ρόλος είναι από τις βασικές υποχρεώσεις του Κράτους, των οποίων υποχρεώσεων πρέπει να επωμιστεί και το κόστος. Δεν είναι λοιπόν ορθή η λογική της επιβάρυνσης των ταχυδρομικών ή των τηλεπικοινωνιακών Εταιριών με το κόστος αυτό. Το άρθρο θα πρέπει να αποσυρθεί.
Το ύψος των εισφορών δύναται να αναπροσαρμόζεται ανά χρονικό διάστημα όχι μικρότερο των 3 ή 4 ετών. Θα πρέπει να προστατευθούν οι όποιοι φορείς έναντι της πιθανής ασυδοσίας του Κράτους.