Τα κόμιστρα για τις διενεργούμενες με Φ.Δ.Χ. μεταφορές διαμορφώνονται ελεύθερα, μετά από συμφωνία του φορτωτή και του μεταφορέα. Κατ΄ εξαίρεση, στις περιπτώσεις μεταφοράς πετρελαιοειδών, το κόμιστρο δύναται να καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλιας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Άρθρο 11 Κόμιστρα
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσης
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 2 Κατηγορίες και ορισμοί
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 3 Μεταφορικές εταιρείες
- 50 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5 Διαδικασία χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 6 Επιτροπή Οδικών Μεταφορών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Σύσταση Εκτιμητικής Επιτροπής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Φ.Δ.Χ. σε περίπτωση διάλυσης Μεταφορικών Εταιρειών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 Μητρώο Μεταφορικών Εταιρειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μεταβίβαση Φ.Δ.Χ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κόμιστρα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Κωδικός Οδικής Ασφάλειας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13 Εξασφάλιση αποκατάστασης ζημιών των εμπορευμάτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Μαΐου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 183 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Αρθρο 9 Κομιστρα
Στην εξαιρεση να υπαρχει δυνατοτητα κατά την κριση της Επιτροπης Οδικων Μεταφορων να περιληφθουν και καποιες άλλες κατηγοριες Επικινδυνων Εμπορευματων . Ο καθορισμος των ελαχιστων κομιστρων στα καυσιμα εχει λογικη για να αποτραπουν παραβατικες συμπεριφορες (κλοπη, λαθρεμπορια, ποιοτικη αλλοιωση, κλπ) προς τις οποιες θα ωθηθουν ορισμενοι μεταφορεις πιεζομενοι από τον ανταγωνισμο κοστους για να καλυψουν εμμεσως το κοστος τους, η συμπεριφορες κακης συντηρησης και αρνητικης επιπτωσης στην Οδικη Ασφαλεια η Δημοσια Υγεια με εμπλοκη σε ατυχηματα οχηματων με φορτια μεγαλης επικινδυνοτητας.
Τα ελαχιστα κομιστρα θα υπολογιζονται για ιδανικες συνθηκες αξιοποιησης του χρονου και της χωρητικοτητας του οχηματος, ώστε να είναι μεν μικροτερες των πραγματικων κοστολογιων αλλα να αποτελουν ελαχιστο κατωφλι και εμποδιο σε αθεμιτο ανταγωνισμο.
Προτεινεται επισης η διατηρηση μονο της μιας «σημαιας» ημερησιως και καταργηση της δευτερης, για μειωση του κοστους μεταφορας, η εναλλακτικα ο επανασχεδιασμος της φορμουλας καθορισμου των ελαχιστων κομιστρων.
ΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΗΔΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.ΟΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, Η ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΛΟΓΟ ΜΙΚΡΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΟΡΤΗΓΑ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΛΩΝ ΜΕΣΑΖΟΝΤΩΝ-ΜΕΣΙΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ..ΕΤΣΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΛΟΓΩ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΑΖΟΝΤΩΝ
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ «ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ» Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΓΙΟΥΣ ΑΝΤΑΓΟΝΙΣΜΟΥ
Τα κόμιστρα θα πρέπει να είναι ελέυθερα, δηλαδή να συμφωνούνται μεταξύ φορτωτή και μεταφορέα, όπως συμβαίνει σε όλες τις ελεύθερες οικονομίες.Στην Ελλάδα για τα οχήματα κοινού φόρτου υπάρχουν τα λεγόμενα αμφιοριακά κόμιστρα, τα οποία, σχεδόν ποτέ δεν εφαρμόζονται, παρά μόνο στις μεταφορές , που πραγματοποιούνται για λογαριασμό του δημοσίου, ή Οργανισμών ,που εποπετεύονται από αυτό.Επομένως η ύπαρξή τους έχει ελάχιστη αξία. Εκεί, όμως που εφαρμόζονται είναι στις μεταφορές υγρών καυσίμων, όπου το κράτος εγγυάται τα κόμιστρα και την λεγόμενη »σημαία». Απαιτείται η άμεση κατάργηση της διαδικασίας αυτής, καθώς η απελευθέρωση των κομίστρων στα καύσιμμα θα μειώσει το μεταφορικό κόστος και επομένως την τελική τιμή των καυσίμων στον καταναλωτή.
Επιπλέον, η ενιαοποίηση των αδειών ΦΔΧ θα επιτρέψει πολλά φορτηγά κοινού φόρτου, τα οποία σήμερα υποαπασχολούνται, να μετατραπούν σε βυτιοφόρα, με άμεσο όφελος για τους ιδοκτήτες τους αλλά και για το καταναλωτικό κοινό, αφού ο ανταγωνισμός θα ρίξει τις τιμές των κομίστρων στα καύσιμα, που σήμερα είναι υψηλές.
Να υπαρχει κατωτερο κομιστρο για να προφυλαχθει απο εξευτελισμο το επαγγελμα και βεβαια να γινουν οι μεταφορες ασφαλης
Τα κόμιστρα ………. Κατ’ εξαίρεση, στις περιπτώσεις μεταφοράς πετρελαιοειδών, το κόμιστρο δύναται να καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
προτεινόμενη αναδιατύπωση
Τα κόμιστρα ………. Κατ’ εξαίρεση, στις περιπτώσεις μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων, το κόμιστρο δύναται να καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Ειδικά για τα κόμιστρα για τις ειδικές μεταφορές πετρελαιοειδών προϊόντων θεωρούμε ότι πρέπει να εξακολουθήσει ο καθορισμός τους με Διυπουργική Απόφαση προς διασφάλιση του Γενικού Δημόσιου Συμφέροντος, της προστασίας των καταναλωτών και της ακώλυτης παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στον συγκεκριμένο τομέα που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος στην Χώρα μας. Ο καθορισμός από την Διοίκηση ανωτάτων και κατωτάτων ορίων κομίστρων των εθνικών οδικών μεταφορών για σοβαρούς λόγους προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος, δεν είναι αντίθετος στο Κοινοτικό Δίκαιο Ανταγωνισμού καθότι τα άρθρα 3 στοιχεία εε και ζζ, 5, 85, 86 και 90 της Συνθήκης δεν εμποδίζουν ένα Κράτος – Μέλος να ορίζει με ρυθμίσεις τα κό-μιστρα των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων, αρκεί η Διοίκηση να μην εγκαταλείπει την εξουσία της περί καθορισμού των κομίστρων σε ιδιώτες – επιχειρηματίες, αλλά να λαμβάνει αποφάσεις αφού λάβει υπόψιν τις προτάσεις και εισηγήσεις τους αλλά και τις σχετικές παρατηρήσεις άλλων Δημοσίων και Ιδιωτικών οργάνων.
Εξ όσων είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αντίστοιχες ρυθμίσεις περί κομίστρων περιέχονται στα εθνικά δίκαια και άλλων Κρατών – Μελών (Γερμανία και Ιταλία) και έχουν κριθεί απολύτως σύννομες από τα Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Κοινότητος (ΔΕΚ C-38/97 Librandi Συλλογή της Νομολογίας του Δικαστηρίου 1998 Ι-05955 ΔΕΚ C-96/94 Centro Servizi Spediporto Συλλογή 1995 1-02883, ΔΕΚ C-185/91 Reiff Συλλογή 1993 Ι-05801 και ΔΕΚ C-185/ 91 Bundesanstalt fuer den Gueterfernverkehr – Gebrueter Reiff GMBH KG).
Μεμονωμένοι μεταφορείς πρεπει οργανωθούμε και να παρέχουμε γρηγορότερες,καλύτερες και οικονομικότερες υπηρεσίες παρακάμπτοντας (ενδιάμεσους και διαμεταφορείς) για να μας μένει το
κόμιστρο και να μη περνούμε μέρος αυτού ?!?!?!
Το μεταφορικό έργο ανήκει στους μεταφορείς .-
ΘΕΜΑ ΚΟΜΙΣΤΡΟΝ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ(99%)ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΗ Ο ΝΟΜΟΣ!!ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ?.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΦΟΡΤΩΤΗΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΟΜΙΣΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΕΝΑ ΠΛΑΦΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Η ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΤΟ ΤΟΝΟΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ.ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΗ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΑΓΩΓΕΑ-ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΩΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΛΑ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ