Σκοπός του παρόντος Κανονισμού είναι ο καθορισμός των όρων εγκατάστασης και λειτουργίας των ραδιοερασιτεχνικών σταθμών, των διαδικασιών χορήγησης των αδειών, τα της έγκρισης πινάκων αναμεταδοτών-επαναληπτών-ραδιοφάρων, τα της εγκατάστασης και λειτουργίας σταθμών ασυρμάτου από αλλοδαπούς ραδιοερασιτέχνες στην Ελληνική επικράτεια, τα των εξετάσεων για την απόκτηση ραδιοερασιτεχνικών πτυχίων, οι ψηφιακές, δορυφορικές και τηλεοπτικές επικοινωνίες της υπηρεσίας ερασιτέχνη και γενικώς το πλαίσιο άσκησης των ραδιοερασιτεχνικών δραστηριοτήτων.
Άρθρο 1 Σκοπός
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 3 Εξετάσεις για την Απόκτηση Πτυχίου Ραδιοερασιτέχνη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εξεταστική Επιτροπή
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 5 Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και Βαθμολογία
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Κατηγορίες ραδιοερασιτεχνικών αδειών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας ραδιοερασιτεχνικού σταθμού ασυρμάτου.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χορήγηση αδειών λειτουργίας ραδιοερασιτεχνικών σταθμών πλην αδειών SV0 ή ειδικών αδειών αναμεταδοτών-επαναληπτών-ραδιοφάρων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ανανέωση – Τροποποίηση αδειών λειτουργίας ραδιοερασιτεχνικών σταθμών πλην των αδειών SV0 και των ειδικών αδειών αναμεταδοτών-επαναληπτών-ραδιοφάρων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 10 Αρμοδιότητες Υπηρεσιών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κυρώσεις
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διακριτικά κλήσεως
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ραδιοερασιτεχνικές περιοχές
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 14 Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 15 Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικού σταθμού επί πλωτών μέσων και αεροσκαφών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 17 Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικού σταθμού κατά τη διάρκεια εκτάκτων αναγκών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ένταξη των ραδιοερασιτεχνών στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ραδιοερασιτεχνικός εξοπλισμός
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ραδιοερασιτεχνικές κατασκευές κεραιών
- 166 ΣχόλιαΆρθρο 21 Τεχνικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 Κάτοχοι αλλοδαπής ραδιοερασιτεχνικής άδειας που εκδόθηκε σύμφωνα με την Σύσταση T/R 61-01 της CEPT
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 Κάτοχοι αλλοδαπής άδειας ραδιοερασιτέχνη μη σύμφωνης με την Σύσταση T/R 61-01 της CEPT
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 24 Άδεια ραδιοερασιτέχνη «SV0» βάσει άδειας της αλλοδαπής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικών σταθμών αλλοδαπών στην Ελλάδα
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 26 Αναμεταδότες-Επαναλήπτες-Ραδιοφάροι
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 27 Μεταβατικές διατάξεις – Καταργούμενες διατάξεις – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Μαΐου 2011, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαΐου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
23 Σχόλια 613 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών Ασυρμάτου – Νέα Διαβούλευση
Όπως γνωρίζετε, η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών (Ε.Ε.Ρ.) είναι ο αρχαιότερος και μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα και διαθέτει στις τάξεις της μέλη με αναγνωρισμένη πολύχρονη πείρα και επιστημονική εξειδίκευση σε όλα τα ραδιοερασιτεχνικά θέματα. Είναι κοινό μυστικό, εξάλλου, ότι ο πρώτος Νόμος περί του ραδιοερασιτεχνισμού, ο 1244/1972, συντάχθηκε από μέλη της Ε.Ε.Ρ., ενώ στην Επιτροπή που συνέταξε την ισχύουσα Υπουργική Απόφαση συμμετείχε ο κ. Κ. Φιμερέλης, πρώην Πρόεδρος .Δ.Σ της Ε.Ε.Ρ. και νυν Έφορος Επιτροπής Υψηλών και Υπερυψηλών Συχνοτήτων. Ως εκ τούτου, οι παρεμβάσεις που κάναμε τον Αύγουστο 2010 στο κείμενο υπό διαβούλευση ήταν ουσιαστικές, ρεαλιστικές και στόχευαν στη βελτίωση των ρυθμίσεων και την ανάπτυξη του ραδιοερασιτεχνισμού στη χώρα μας.
Δυστυχώς, η σχεδόν 9μηνης διάρκειας μελέτη από το ΥΥΜΔ των αποτελεσμάτων της διαβούλευσης «ώδινεν όρος και έτεκε μυν». Ο νέος Κανονισμός, που τίθεται σήμερα σε διαβούλευση, θεωρούμε ότι είναι μεν προς τη σωστή κατεύθυνση, όμως ταυτόχρονα κάποιες διατάξεις του φαίνονται σαν να έχουν συνταχθεί από μη γνώστες του αντικειμένου, με άλλες απογυμνώνεται ο ραδιοερασιτεχνισμός στην Ελλάδα από τον επιστημονικό μανδύα του και αναιρείται ουσιαστικά κάθε κριτήριο για την απόκτηση της άδειας. Ο μόνος στόχος που επιτυγχάνεται είναι η εξίσωση των υφισταμένων κατηγοριών αδειών, όμως ταυτόχρονα η αξία αυτής της νέας άδειας κατηγορίας 1 υποβιβάζεται με τη δημιουργία της άδειας κατηγορίας 2 «εισαγωγικού επιπέδου», που, ουσιαστικά, δεν διαφέρει παρά σε ελάχιστα από την κατηγορία 1, ενώ θα είναι πολύ πιο εύκολη η απόκτησή της. Κύριοι, δείτε πώς υλοποιούνται αντίστοιχες άδειες σε άλλες χώρες και μην πειραματίζεστε εις βάρος μας.
Η χαριστική βολή, βέβαια, είναι η παραπομπή στις καλένδες (δηλαδή στην έκδοση εγκυκλίου του Γ.Γ. Επικοινωνιών) της εφαρμογής του αδιάβλητου τρόπου ηλεκτρονικής εξέτασης, ενώ θα έπρεπε να είναι ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ για την έναρξη ισχύος της νέας Υπουργικής Απόφασης. Η εξαίρεση αυτή δίνει το δικαίωμα να αναρωτιέται κανείς το γιατί το ΥΥΜΔ δεν επιθυμεί να σταματήσουν οι φήμες ότι η ραδιοερασιτεχνική άδεια αποτελεί αντικείμενο συναλλαγής μεταξύ πολίτη και Δημοσίου Υπαλλήλου.
Στις επόμενες σελίδες αναφέρουμε τις επιμέρους παρατηρήσεις μας για θέματα, στα οποία θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να γίνουν αλλαγές ή προσθήκες.
Μετά από πρόσφατη επαφή μας με τον Γ.Γ. Επικοινωνιών είχαμε τη ρητή διαβεβαίωση ότι μέσα σε διάστημα το αργότερο 6 μηνών θα εκδοθεί η εγκύκλιος, που θα καθορίζει τα των εξετάσεων με ηλεκτρονική μορφή, και παράλληλα και η τροποποίηση του Ν. 3431/2006, που θα ορίζει ρητά την εποπτεία του φάσματος από την ΕΕΤΤ. Μας είπαν ότι το Υπουργείο «τείνει ευήκοον ους», δεν μένει παρά να αποδειχτεί και εμπράκτως.
Για την Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών
Σκοπός του κανονισμού θά έπρεπε να είναι η επωφελής για την χώρα καί εύνομη λειτουργία της Υπηρεσίας Ραδιοερασιτέχνη, όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 2.3.
Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός ο κανονισμός πρέπει να είναι σαφής, απλός και συγκεκριμμένος όσον αφορά τα ερωτήματα «ποιός, τί, πώς, πού ;» και σε ορισμένες περιπτώσεις «γιατί;» Πάνω απ’όλα θα πρέπει να είναι και εφαρμόσιμος.
Νόμοι και κανονισμοί πού δέν εφαρμόζονται είναι χειρότεροι απο την παντελή τους έλλειψη.
Φοβάμαι ότι ο υπό διαβούλευση κανονισμός θα επιδεινώσει μία ήδη κακή κατάσταση, όχι από κακή προαίρεση, αλλά επειδή δέν εξασφαλίζει την εφαρμογή του.
Τέλος, ένα σχόλιο σχετικά με την κατάργηση της εξέτασης στον κώδικα Morse, και την αλλαγή του τρόπου και της ύλης εξέτασης: Η εξέταση στον κώδικα Morse λειτουργούσε σάν φίλτρο επιλογής, βάζοντας ένα βαθμό δυσκολίας που απεδείκνυε ότι ο υποψήφιος ραδιερασιτέχνης ήταν διατεθειμένος να προσπαθήσει ώστε να αποκτήσει την περιπόθητη άδεια.
Σε τελική ανάλυση δέν μπορούμε να ζητάμε απο υποψήφιους ραδιοερασιτέχνες επίπεδο γνώσεων ηλεκτρονικού μηχανικού. Διάθεση για μάθηση και πειραματισμό απαιτείται περισσότερο.
Αν ο νέος τρόπος και ύλη εξετάσεων υλοποιηθεί σωστά και η διεξαγωγή τους γίνεται αδιάβλητα, ίσως κατορθώσει να αναπληρώσει το «φίλτρο» του κώδικα Morse που καταργείται.
Ωραίοι οι κανονισμοί αλλά μόνο όταν εφαρμόζονται. Κάτι τέτοιο δεν βλέπουμε όμως παρά ακούμε μόνο ένα ‘’μπάχαλο’’ που επικρατεί παντού στα ερτζιανά. Με τα λόγια δεν γίνεται τίποτα , έργα θέλουμε. Μας ενοχλεί πάρα πολύ που μας βλέπετε σαν επιχειρήσεις και άρα λεφτά ενώ κάνουμε ένα χόμπι και πάντα ήμασταν και θα είμαστε στο πλευρό της πολιτείας όποτε μας χρειαστεί. Μας ρίχνετε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και μας αντιμετωπίζετε σαν να είμαστε επαγγελματίες του χώρου και ότι συνεπάγεται αυτό ( ξαναδήλωση αναμεταδοτών επαναλειπτών, εγκατάσταση κεραιών κ.λ.π ). Εμείς από την μεριά μας δώσαμε την θετική ψήφο μας όπου κατά την γνώμη μας έπρεπε. Ελπίζουμε να διαβάσετε τις παρατηρήσεις μας και να βγει επιτέλους ο κανονισμός και να εφαρμοστεί σωστά.
Ο ραδιοερασιτεχνισμός είναι μια υπηρεσία ραδιοεπικοινωνίας, που έχει ως σκοπό την αυτοδιδασκαλία ( για παράδειγμα εγω στην κόρη μου που είναι τώρα 8 ετών ), την αλληλοεπικοινωνία ( με άλλους συναδέλφους ), την τεχνολογική έρευνα των ραδιοερασιτεχνών (ραδιοαστρονομία), καθώς και την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη επιχειρήσεων βοηθείας σε περιπτώσεις καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και καταστροφών ( ολοι οι εθελοντές διασώστες και οχι μονο εχουν αδειες ερασιτεχών..
Αλλα αντι τώρα τα πραγματα να ειναι καλήτερα για εμας, θα πρεπει συν ολα……. τα αλλα …… να υποστούμαι και αυτο σαν κοινότητα’ σαν ερασιτεχνες,σαν πρόσωπα.
Τι να πω …..
Λ Υ Π Α Μ Α Ι Ε Ι Λ Ι Κ Ρ Ι Ν Α
De »SV7FOX»
Αξιότιμοι Κύριοι,
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη διαβούλευση, όπως και η προηγουμενη, θεωρώ, ότι πρέπει να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ, διότι είναι επιεικώς απαρέδεκτη.
Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι απόψεις και οι προτάσεις σας, εκτός από ανυπόστατες, δεν χρήζουν καμιας απόλυτος επιστημονικής τεκμηρίωσης και βάσης, και ως εκ τούτου, θεωρώ πως είναι σε λάθος κατεύθηνση, και επικίνδυνες για το μέλλον του Ραδιοερασιτεχνισμού.
Θα πρέπει προηγούμενος να συμβουλευτείτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τους αρμοδιους επιστημονικούς φορείς [παράδειγμα, Δημόκριτος, Εθνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας, IARU κα.] οι οποιοι έχουν και την τεκμηρίωση, και το επιστημονικό υπόβαθρο, ώστε το σχέδιο νομου να ανταποκρίνεται πλήρως σε ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πλαίσιo για τα Ελληνικά και Ευρωπαικα δεδομένα.
Παρακαλώ άμεσα, για τις ενέργειες σας, ώστε να αποσύρθει ΑΜΕΣΑ η συγκεκριμένη διαβούλευση, και να την παρουσιάσετε εκ νέου ΜΟΝΟ αφού έχετε συμβουλευτεί αποδεδειγμένα, τους προαναφερόμενους, αλλα και άλλους πιστοποιημένους επιστημονικούς φορείς, για την τεχνική αλλά και την επιστημονική ορθότητα αυτής.
Με εκτίμηση,
Ivan Stroppiana SV1FYX
Διορθωτική ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ λόγω απαλοιφής κειμένου:
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ στον σκοπό να προστεθεί και , ώστε να μην επεμβαίνει ο κάθε άσχετος με τίτλο όργανο του νόμου και να μην γνωρίζει περί του τι ελέγχει και τι επιτρέπει ο παρόν κανονισμός στον κάθε ταλαίπωρο ραδιοερασιτέχνη, που τον κατήγγειλε η θεία της κουνιάδας του Χ? αστυνομικού. Αλήθεια ποιά είναι τα αρμόδια όργανα για τον έλεγχο;
73 Ιωάννης
Καταρχήν συγχαρητήρια για την ενσωμάτωση στην παρούσα διαβούλευση αρκετών σημείων που είχαν σχολιαστεί στην προηγούμενη. Θεωρώ σημαντική πρόοδο την αναφορά του κανονισμού στον πίνακα κατανομής συχνοτήτων (Bandplan) της IARU- region 1. Υπάρχουν όμως και θέματα τα οποία δημιουργούνται εκ του μη όντος, και νομίζω ότι θα είχαν αποφευχθεί αν συμμετείχαν στην εισήγηση ΕΝΕΡΓΟΙ ραδιοερασιτέχνες. Οι διεθνείς διαδικτυακοί ιστότοποι όπως http://www.dxsummit.fi/Search.aspx και http://www.qrz.com μπορούν να υποδείξουν ποιοι έχουν ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα και άρα, βαρύνουσα και εμπεριστατωμένη άποψη για τα ραδιοερασιτεχνικά. Καλό θα ήταν να είχαν κληθεί να εκφράσουν άποψη εγκαίρως. Καλή συνέχεια.
Αγαπητοι συναδελφοι.
Ηδη ειμαστε σε πολλα πραγματα πισω 40 εως 50 χρονια, τι θα αλλαξει.
Αφου δεν σεβομαστε ο ενας τον αλλον, πως να σεβαστουμε τις Διεθνες
κοινες αποφασεις. Απο πισω συνηθως κρυβονται συνφεροντα, δεν θελει
πολυ να καταλαβει κανεις τι γινεται. Ευχομαι καποια μερα να ξυπνησουμε
απο τον Ελληνικο εφιαλτη που τωρα ζουμε. 73 de’ sa0bgi-sw7jlz.
Υ.Γ Ελληνες ηρθε η ωρα να ξυπνησουμε !
Κύριοι ! !
Όπως ένας σωστός ραδιοερασιτέχνης ξεκινά με το να ακούει πρώτα πολύ και μετά να μιλάει , έτσι θα θέλαμε όλοι, πιστεύω να αφουγκραστείτε της ανησυχίες μας , τους προβληματισμούς μας και τα οράματα των συλλόγων μας ,όπως επίσης και των καταξιωμένων συναδέλφων ανά το κόσμο
Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι στο μέλλον, για ένα μέλλον που πραγματικά το έχει ανάγκη η πατρίδα μας.
Ο ραδιοερασιτεχνισμός είναι τεχνολογικό και επιστημονικό χόμπι και μας προσφέρει ανάλογες εμπειρίες .
Είναι κομμάτι του πολιτισμού μιας χώρας.
Εύχομαι και ελπίζω ότι το καλύτερο γι αυτό το νομοσχέδιο το οποίο αφορά όλους μας .
Με φιλικούς χαιρετισμούς 73 !
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ στον σκοπό να προστεθεί και , ώστε να μην επεμβαίνει ο κάθε άσχετος με τίτλο όργανο του νόμου και να μην γνωρίζει περί του τι ελέγχει και τι επιτρέπει ο παρόν κανονισμός στον κάθε ταλαίπωρο ραδιοερασιτέχνη, που τον κατήγγειλε η θεία της κουνιάδας του Χ? αστυνομικού.
73 Ιωάννης
Προφανώς κάποιοι «υπεύθυνοι» του ΥΜΕΔΙ, χωρίς να έχουν γνώση του σχετικού αντικειμένου (διεθνής νομολογία και πρακτική περί ραδιοερασιτεχνών) έκαναν πιστή αντιγραφή των παραπλήσιων ή αντίστοιχων άρθρων από την πρόσφατη Δημόσια Διαβούλευση για την «Εξαίρεση από την αδειοδότηση Εγκαταστάσεων Μικρών Σταθμών και Κατασκευών Κεραιών», που δημοσιεύτηκε από 13-20 Απριλίου 2011 στην σχετική σελίδα, προσπαθώντας να υιοθετήσουν νέους κανόνες και διατάξεις που δεν υφίστανται πουθενά αλλού στον κόσμο. Ετσι μόνο μπορεί να εξηγηθεί η πληθώρα «πρωτοτυπιών» που παρουσιάζει η σχετική διαβούλευση, όπως η ΜΗ αναφορά σε μέγιστη ισχύ εξόδου (Watts PEP) για τις δύο διαφορετικές άδειες και η αντίστοιχη υιοθέτηση της έκφρασης της μέγιστης ισχύος σε ERP ή η αναφορά στα 164W EIRP (βλέπε σχετικό Άρθρο 3 Εγκαταστάσεις σταθμών και κατασκευών κεραιών που εξαιρούνται από την αδειοδότηση, της διαβούλευσης για την «Εξαίρεση από την αδειοδότηση Εγκαταστάσεων Μικρών Σταθμών και Κατασκευών Κεραιών».
http://www.opengov.gr/yme/?p=1285
Προτείνω στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΜΕΔΙ να ασχοληθούν εκ νέου και επαναδιατυπώσουν τα επίμαχα άρθρα, βασισμένα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην υπάρχουσα Ελληνική & Διεθνή νομολογία που αφορά τους ΡΑΔΙΟΕΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ και όχι να κάνουν «Αντιγραφή-Επικόλληση» άσχετων άρθρων, από τελείως διαφορετικές με τον Ραδιοερασιτεχνισμό Υπηρεσίες.
ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ «ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ» ΚΑΙ ΝΑ «ΚΥΝΗΓΟΥΝΤΑΙ» ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ?
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ «ΦΥΜΩΘΕΙ» Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Σ’ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΙ «ΗΜΕΤΕΡΟΙ» ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΒΛΑΒΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΒΓΗΚΑ…..
Κύριοι Αρχοντες του τόπου, Αξιότιμοι Κοι & Κες του Υπουργείου ΥΥΜΔ, αρμόδιοι για την διαβούλευση, πέρα από τα απόλυτα σωστά τεχνικά σχόλια των συναδέλφων SV1EN – SV8YM – SV8CS – SV8RX – SV1VS – SV0CY –
SV1EBS και άλλων που προηγήθηκαν, συμφωνώ απόλυτα καθώς επίσης και με τις προτάσεις της ΕΕΡ.
Τα ψέματα τελείωσαν ΚΥΡΙΟΙ. Τα μυνήματα και οι προτάσεις σας στέλνονται καθημερινά ξεκάθαρα. Κανονίστε λοιπόν και πάρτε μια σωστή απόφαση κοινού συμφέροντος αλλά και Ευρωπαϊκού κανονισμού, αν θεωρείτε ότι ανήκουμε στην Ευρώπη ακόμα…….
Αυτά τα ωραία λόγια είναι από την σελίδα του http://www.yme.gr/?tid=263&aid=0
Ο ραδιοερασιτεχνισμός είναι μια υπηρεσία ραδιοεπικοινωνίας, που έχει ως σκοπό την αυτοδιδασκαλία, την αλληλοεπικοινωνία, την τεχνολογική έρευνα των ραδιοερασιτεχνών καθώς και την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη επιχειρήσεων βοηθείας σε περιπτώσεις καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και καταστροφών.
Η υπηρεσία αυτή διεξάγεται από ραδιοερασιτέχνες, οι οποίοι ασχολούνται με τη ραδιοηλεκτρική τεχνική αποκλειστικά για προσωπικό σκοπό χωρίς όφελος.
Προκειμένου να γίνει κανείς ραδιοερασιτέχνης είναι απαραίτητο α) να αποκτήσει πτυχίο ραδιοερασιτέχνη και β) να του χορηγηθεί άδεια ερασιτεχνικού σταθμού ασυρμάτου ΦΕΚ
(βλ. Υ.Α. Οικ. 68000/763/2002 ‘Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών Ασυρμάτου’).
Τόσον η διεξαγωγή εξετάσεων για την απόκτηση πτυχίου ραδιοερασιτέχνη όσον και η χορήγηση των σχετικών αδειών αποτελεί αρμοδιότητα των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία καθώς και τα σχετικά έντυπα βρίσκονται στην περιοχή «Οδηγός του Πολίτη». Τα κάλα λόγια να τα κάνετε και καλές πράξεις…..
AMATEUR RADIO TODAY
Αξιότιμοι Κοι & Κες του Υπουργείου ΥΥΜΔ σας παρακαλώ διαθέστε 3 μόνο λεπτά από τον χρόνο σας και δείτε αυτό το video και θα δείτε ότι οι Ραδιοερασιτέχνες είναι για πολύ περισότερα από όσα ξέρετε……
http://www.youtube.com/watch?v=5Z9136_Nhh4
Σταυρος Κατεβατης SV0FM
ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΕΡΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ
ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΑΙΤΕΣ. ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ
ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΜΗ ΜΑΣ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΤΕ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ
ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΑΞΙΟ-
ΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ
ΧΟΜΠΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣ-
ΦΕΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΛΟΓΙ-
ΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ
ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΓΕΛΟ ΔΙΕΘΝΩΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑ-
ΧΡΟΝΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΟ ΚΤΙΣΗΜΟ
ΜΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ. ΧΑΡΑΛ. ΜΑΚΡΗΣ SV8XW
«Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών Ασυρμάτου»
Μήπως ακόμη και στον τίτλο της διαβούλευσης έχετε λάθος ??? Φαντάζομαι λοιπόν, το τι θα γίνετε στην συνέχεια. Και επειδή εκτιμώ οτι την διαβούλευση θα την έχουν γράψει τεχνοκράτες επιστήμονες(!!!!!), δηλαδή άσχετα με την Υπηρεσία Ραδιοερασιτέχνη αλλά και με το Hobby γενικότερα άτομα, καλό θα ήταν να λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν τα σχόλια της Ένωσης Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών και θα ήταν ακόμη καλύτερα προτού ξεκινήσετε την όλη προσπάθεια να είχατε συνεργασθεί με την ΕΕΡ σε όλο το θεματολόγιο.
Υποβάλλω τις παρακάτω γενικές παρατηρήσεις σχετικά με το προσχέδιο του ‘Κανονισμού λειτουργίας ερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου’:
1. Το πρώτο άρθρο του κανονισμού θα πρέπει να βεβαιώνει την συμφωνία του περιεχομένου με τα διεθνή και ευρωπαϊκά πρότυπα.
2. Το πνεύμα του κανονισμού θα πρέπει να ικανοποιεί τον ορισμό της υπηρεσίας ραδιο-ερασιτέχνη, όπως αυτός αναφέρεται στον Διεθνή Κανονισμό Ραδιοεπικοινωνιών της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών ITU. Ειδικότερα, θα πρέπει να στοχεύει στην προτροπή και ενασχόληση της νεολαίας με την τεχνολογική έρευνα στα θέματα του ραδιοερασιτεχνισμού, έτσι ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιβάλλον, μέσα από το οποίο θα μπορέσουν να ξεχωρίσουν άτομα ικανά να συμβάλλουν στην προαγωγή και ανάπτυξη όχι μόνο των τηλεπικοινωνιών, αλλά και της χώρας γενικότερα. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο που σε διεθνή περιοδικά του ραδιοερασιτεχνικού χώρου αρθογραφούν άτομα που απασχολούνται σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών και δημοσιεύουν προηγμένα τεχνολογικά θέματα και οι οποίοι τυγχάνει να είναι και ραδιοερασιτέχνες.
3. Εάν το προσχέδιο δεν καλύπτει τις παραπάνω συνθήκες, τότε θα πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα ή να αποσυρθεί για περαιτέρω μελέτη.
Παναγιώτης Χριστόπουλος / sv1acw
Με ολον τον σεβασμο που εχω σε ολη την πολιτικη ηγεσια, με βαζετε σε θεση να σας ενημερωσω, αν δεν το ξερετε, οτι στην Ελλαδα ειμαστε 6.000 ανθρωποι στην Υπηρεσια του Ραδιοερασιτεχνη, και σκοπος μας ειναι ο πειραματισμος σε ολα που εχουν σχεση με το αντικειμενο, κατασκευες κεραιων και οχι μονον, παραλληλα και οι ραδιοεπικοινωνιες ανα τον κοσμο.
Εσεις που φτιαξατε αυτο το ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ με ΘΕΜΑ Κανονισμος λειτουργιας ερασιτεχνικων σταθμων ασυρματου,γνωριζατε τι κανατε? Αν ναι τοτε δεν σεβεστε 6.000 Ελληνες ραδιοερασιτεχνες που υπαρχουν σημερα και αυτους που ερχονται στο μελλον.
Αν παλι δε γνωριζατε, τοτε μαθετε οτι στην Ευρωπη που ανηκουμε υπαρχει η IARU International Amateur Radio Union.
Αυτοι ξερουν καλυτερα και μπορειτε να μαθετε.
Η αγνοια συγχωρειται η αμαθεια οχι.
Αν ειναι το πρωτο, ρωτηστε καποιους που ξερουν περισσοτερα. IARU – EEP
Αν ειναι το δευτερο τοτε σκοπος σας ειναι να εξαφανισετε τους νομιμους αδειουχους ραδιοερασιτεχνες απο την Ελλαδα.
Αυτο δεν συμβαινει ουτε στα μη δημοκρατικα κρατη.
Εδω θελω να σας θυμησω οτι ο κ. Θ.Παγκαλος εχει πει οτι μαζι τα φαγαμε και δεν ενωουσε τον λαο, διοτι ο λαος δεν χειριζεται το δημοσιο χρημα.
Μην προσπαθειτε λοιπον να βουλωσετε την μαυρη τρυπα του χρεους απο εμας, καταργωντας τα δικαιωματα μας απο την υπηρεσια του ραδιοερασιτεχνη, φτιαχνοντας νομους που δεν υπαρχουν σε κανενα κρατος στον κοσμο και βαζοντας προστιμα της ταξης των 3.000 ευρω και ζητωντας παραστατικα και αδεια πολεοδομιας υψηλου κοστους.
Με το νομο που θελετε να εφαρμοσετε, εκτιμιση μου ειναι οτι απο τις 6.000 ραδιοερασιτεχνες που ειναι στην Ελλαδα θα εξαναγκασετε τους μισους να εγκαταλειψουν την Υπηρεσια του Ραδιοερασιτεχνη και τους αλλους μισους να ενεργουν παρανομα. Αν το καταφερετε αυτο θα εισθε αξιοι συγχαρητηριων……….
Αν δεν λαβετε υποψη τις προτασεις ολων των συναδελφων ραδιοερασιτεχνων, τουλαχιστον λαβετε σοβαρα υποψη και παρετε σωστες αποφασεις στις παρατηρησεις και προτασεις της ΕΕΡ Ενωσης Ελληνων Ραδιοερασιτεχνων, που θα υποβληθουν για λογαριασμο των μελων της, αλλα και των αλλων συλλογων της Ελλαδας.
Εχουμε και εμεις οι Ελληνες δικαιωμα, να λειτουργουμε σαν Ευρωπαιοι Ραδιοερασιτεχνες.
Σταυρος Κατεβατης SV0FM .
Ένας από τους κυριότερους λόγους που αυτή η χώρα βρίσκεται σε αυτά τα χάλια, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης του κράτους προς τον πολίτη και αντιστρόφως. Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε ότι το κράτος και ο πολίτης δεν είναι εχθροί και να πολεμήσουμε για την εξάλειψη αυτής της αμοιβαίας δυσπιστίας. Αλλιώς, απλά δεν έχουμε μέλλον. Οι δημόσιες διαβουλεύσεις είναι μια σοβαρή προσπάθεια και ίσως μια μοναδική ευκαιρία να αναστραφεί σιγά-σιγά αυτή η κατάσταση που χτίστηκε επί δεκαετίες. Αρκεί να μην γίνεται για το θεαθήναι. Αρκεί η ΥΑ απόφαση που θα ακολουθήσει να αποτελεί ένα συγκερασμό των απόψεων που κατατέθηκαν στην διαβούλευση. Το αναφέρω αυτό γιατί αναρωτιέμαι εύλογα: πως προέκυψε η αλλαγή για την επιτρεπόμενη ισχύ στο άρθρο 21; Προήλθε άραγε από προτάσεις που έγιναν στην προηγούμενη διαβούλευση; Αλλά επί του προκειμένου θα επανέλθω στο συγκεκριμένο σημείο. Εύχομαι ολόψυχα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, να αποκτήσουμε έναν σύγχρονο, μη τεχνοφοβικό κανονισμό, και η δυσπιστία μου ως πολίτη προς το κράτος να έχει ελαττωθεί.
Μετά από παρέλευση οκτώ μηνών από την πρώτη διαβούλευση, ξαφνικά ήρθε η συνέχεια της με μία νέα. Φυσικά θα προσπαθήσουμε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να απαντήσουμε γρήγορα. Παρακαλώ όμως τον κ. Γ. Γραμματέα, η διεκπεραίωση της νέας διαβούλευσης να μην καθυστερήσει πολύ. Να είναι σύντομη ας πούμε όσο και η διορία που μας όρισε να απαντήσουμε. Δηλαδή δώδεκα εργάσιμες (16-31/5).
Όλοι οι ραδιοερασιτέχνες γνωρίζουν ότι μέχρι την έκδοση της Υ.Α. 68000 το 2002, στερούμασταν εμπεριστατωμένης ειδικής νομοθεσίας. Με τη έκδοση της παραπάνω Υ.Α. πιστεύω τέθηκαν οι πρώτες σωστές νομοθετικές ρυθμίσεις στη χώρα μας, χάρη στις προσπάθειες του τότε υπουργού κ. Βερελή και της ομάδας που ασχολήθηκε. Από τότε πολλά άλλαξαν παγκοσμίως, όμως μέχρι πρότινος ο εκσυγχρονισμός της Ελληνικής νομοθεσίας δεν ήταν στις πρώτες προτεραιότητες των κυβερνήσεων όπως φαίνεται.
Σήμερα επί υπουργίας των κ.κ. Ρέπα και Βούγια ήρθε η παρούσα διαβούλευση με σκοπό την εναρμόνιση μας σύμφωνα με την διεθνή πρακτική και της συστάσεις της C.E.P.T. και της I.A.R.U. Η περαιτέρω έκβαση της διαβούλευσης και η πλήρης εναρμόνιση της με τη διεθνή πρακτική, της προτάσεις των ενδιαφερομένων αλλά και με τη διόρθωση του επιβλαβούς (όπως προκύπτει από της ήδη κατατεθείσες προτάσεις) άρθρου 21, μπορεί να οδηγήσει σε μία νέα εποχή τον Ελληνικό ραδιοερασιτεχνισμό.
Η προσπάθεια που καταβάλλεται είναι πολύ καλή στη συντριπτική πλειοψηφία των προτάσεων (πλην βεβαίως του άρθρου 21) και αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους εργάσθηκαν για αυτό. Σε γενικές γραμμές είναι προφανές ότι ελήφθησαν υπόψη οι συστάσεις της C.E.P.T. καθώς και η διεθνής πρακτική πράγματα πολύ σημαντικά και τα δύο. Η σύγκλιση επιτέλους της νομοθεσίας μας με την διεθνή βοηθά στην καταξίωση του Έλληνα ραδιοερασιτέχνη. Ο οποίος είμαι βέβαιος ότι θα τηρήσει με θρησκευτική ευλάβεια τον παρόντα κανονισμό.
Με εκτίμηση.
Αγαπητοί κύριοι,
Ως μέλος της Ένωσης Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών, σας παρακαλώ κατ’ αρχή να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις παρατηρήσεις – προτάσεις οι οποίες θα σας υποβληθούν εκ μέρους της Ένωσης για λογαριασμό των μελών της.
Σας ευχαριστώ,
Τάσος Θωμαΐδης
Τελικά η κατάργηση των Μορσ ήρθε, εύχομαι το καλίτερο για όλους και καλά QSO.
Εύχομαι ο κ. ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ να λάβει υπ’όψιν του, την ηλεκτρονική διαβούλευση και να βάλει τις «ευχάριστες πινελίες του», από τα σχόλια των συναδέλφων Ρ/Ε και των συλλόγων τους.
Καλή επιτυχία.
de SW1QEY
Γιάννης Γιαννακόπουλος.
υπερβολικά πολύ μικρό το περιθώριο του χρόνου, το οποίο μειώνετε & άλλο, αφού πρέπει πρώτα να ενημερωθούμε από το e-MAIL γιά την εκκίνηση της διαβούλευσης… συνήθως λοιπόν μας μένει 1-2 μέρες καιρός γιά να διαβάσουμε -μελετήσουμε -σκευτούμε -διατυπώσουμε με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις…
Αν μάλιστα, Προσπαθήσούμε να τεκμηριώσουμε αυτά που γράφουμε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, & το ποιό συμαντικό—-> να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων, τότε ο χρόνος είναι πραγματικά… από απλά ελάχιστος, εως εκ’του «πονηρού» ύποπτα ελάχιστος…
Απ’ ότι βλέπω είμαι ο πρώτος που σχολιάζω το Προσχέδιο Κανονισμού Ρ/Ε.
Ελπίζω να λάβετε ΠΟΛΥ σοβαρά τις προτάσεις που θα κατατεθούν ΚΑΙ αυτή τη φορά.
Να επισημάνω ότι πέρυσι η Διαβούλευση ήταν το τελευταίο 15νθήμερο του Αυγούστου που σχεδόν όλη η Ελλάδα είναι εκτός βάσης σε πιο χαλαρές καταστάσεις. Όλες οι εκκλήσεις που έγιναν για παράταση ΓΕΙΩΘΗΚΑΝ χωρίς αιτιολόγηση.
Τώρα, ανακοινώνετε ΝΕΑ Διαβούλευση διάρκειας 6 ημερών. Από περίεργη έως και ύποπτη θα χαρακτήριζα αυτήν την κίνηση, που φυσικά θα προσπαθήσω να τεκμηριώσω σε παρακάτω άρθρα.
Δυστυχώς, ενώ με την πρώτη Διαβούλευση λέγαμε ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάτι γίνεται και μας παίρνουν στα σοβαρά, αποδυκνείεται ότι μάλλον έγινε για το θεαθήναι.
Εύχομαι να επικρατήση η σύναιση από κάθε πλευρά, για το SV, για να αφεθεί μία στέρεη παρακαταθήκη στους επόμενους.
Καλή δύναμη,
de SV2GWY / Demetrius