Κατεβάστε το Προσάρτημα Α σε μορφή pdf απο εδώ.
Προσάρτημα Α
- 10 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 1 Τεχνικές προδιαγραφές
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 2 Πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 3 Πρόσβαση σε δημόσια δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- 4 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 4 Υποχρεώσεις Φορέων του Δημοσίου
- 4 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 5 Ασφάλεια και προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών
- 8 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 6 Συμβουλευτική Επιτροπή για τον Τεχνικό Κανονισμό για τα Εσωτερικά Δίκτυα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 7 Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 8 Καταργούμενες και τροποποιούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΑΡΘΡΟ 9 Έναρξη ΙσχύοςΑΡΘΡΟ 9 Έναρξη Ισχύος
- 10 ΣχόλιαΠαράρτημα
- 10 ΣχόλιαΠροσάρτημα Α
- 3 ΣχόλιαΠροσάρτημα Β
- 2 ΣχόλιαΠροσάρτημα Γ
- 1 ΣχόλιοΠροσάρτημα Δ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Ιουλίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
22 Αυγούστου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΚΥΑΠαράρτημαΠροσάρτημα ΑΠροσάρτημα ΒΠροσάρτημα ΓΠροσάρτημα ΔΟδηγία 98/34/EKΔημόσια Διαβούλευση ΚΥΑ Εσωτερικά Δίκτυα 2008 (Ανακοίνωση)Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 65 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Στην παράγραφο Α.5.1 Γενικές απαιτήσεις.
Η οριζόντια καλωδίωση και η καλωδίωση κορμού είναι παγιοποιημένα στοιχεία και δεν πρέπει να τροποποιούνται και οτιδήποτε πρέπει να αλλάξει, πρέπει να αλλάζει εξωτερικά, δηλαδή στους συνδετήρες και στον κατανεμητή.
Σχόλιο:
Προκειμένου να ελαττωθεί ή να εξαλειφθεί η πιθανότητα μεταβολών, η οριζόντια καλωδίωση και η καλωδίωση κορμού πρέπει να λαμβάνουν υπόψη πέραν των σημερινών τηλεπικοινωνιακών αναγκών, όλες τις πιθανές εφαρμογές χρήσης λόγω ένταξης μελλοντικών απαιτήσεων του χρήστη.
Χαράλαμπος Λεοντίδης
ΟΕ Ψηφιακών Υποδομών
Μόνιμη Επιτροπή Νέων Τεχνολογιών & ΕΤΑ
ΤΕΕ/ΤΚΜ
Στην παράγραφο A.4.3.1 Σωληνώσεις Γενικά
Σχόλιο:
Να προστεθεί: Από το φρεάτιο εισόδου μέχρι τον κεντρικό κατανεμητή συνιστάται να υπάρξει πρόβλεψη για
2πλή ή 3πλή όδευση σε αντιστοιχία με τις σωληνώσεις εισόδου προς το κεντρικό φρεάτιο από τα εξωτερικά δίκτυα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων (μία για κάθε πάροχο).
Σχόλιο:
Να προστεθεί: Κάθε ιδιοκτησία συνιστάται να συνδέεται με τον κεντρικό κατανεμητή με τουλάχιστον δύο (2) σωλήνες που να επιτρέπουν τη διέλευση τουλάχιστον ενός UTP καλωδίου (π.χ. Φ10).
Σχόλιο:
Να προστεθεί: Οι σωλήνες θα είναι ενιαίου χρώματος και θα διαφέρουν από τους σωλήνες ύδρευσης, φυσικού αερίου και ηλεκτροδότησης (τυπικά μπλε και κίτρινου χρώματος αντίστοιχα). Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να υπάρχει χρωματικός κώδικας ή άλλος εμφανής τρόπος αναγνώρισης της κάθε σωλήνωσης.
Θανάσης Ιατρόπουλος
ΟΕ Ψηφιακών Υποδομών
Μόνιμη Επιτροπή Νέων Τεχνολογιών & ΕΤΑ
ΤΕΕ/ΤΚΜ
Α) Στην παράγραφο Α.4.3.1 ειδικά για την πολλαπλή όδευση μεταξύ φρεατίου εισόδου και Κεντρικού Κατανεμητή (ΚΚ), θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός δύο τύπων καλωδίων, χαλκού και οπτικών ινών. Για τα καλώδια χαλκού, ο μόνος πάροχος που θα εγκαταστήσει τέτοια καλώδια θα είναι λογικά ο ΟΤΕ. Για τα καλώδια οπτικών ινών υπάρχει, πράγματι, η πιθανότητα κάθε πάροχος να θελήσει να περάσει δικό του καλώδιο οπτικών ινών. Σε αυτή την περίπτωση το καλώδιο αυτό, μάλλον, θα ήταν μικροκαλώδιο που, με τα σημερινά δεδομένα, θα μπορούσε να φέρει έως 96 ίνες και να χωρά σε σωλήνα 10/8mm (έσω/έξω διάμετρος).
Για το σκοπό αυτό συνιστάται να προβλεφθεί η εγκατάσταση μιας συστοιχίας μικροσωλήνων αυτού του τύπου που θα κάλυπτε κάθε μελλοντική ανάγκη για την ελληνική πραγματικότητα με μέγιστο αριθμό 7 μικροσωλήνες και κατ’ ελάχιστο τόσους μικροσωλήνες όσες και οι ιδιοκτησίες.
Β) Στην παράγραφο 2 του προσαρτήματος Α συνιστάται να υπάρχει πρόβλεψη για :
1. Κατώτερο χώρο εισαγωγής σε ανώτερο όροφο του ισογείου, ειδικά για περιπτώσεις μονοκατοικιών καθώς και πολυόροφων κτιρίων επιχειρήσεων
2. Αντίστοιχη πρόβλεψη για τον ενιαίο χώρο εισαγωγής
Γ) Στην παράγραφο 6.5 του προσαρτήματος Α θα πρέπει να υπάρχει η απαίτηση τα τελικά σχέδια της καλωδίωσης στον κατανεμητή να υπάρχουν και σε έντυπη μορφής καθώς το ψηφιακό αντίγραφο (CD/DVD) θα απαιτεί την χρήση υπολογιστή με συσκευή ανάγνωσης τέτοιων μέσων, κάτι που πιθανότατα σε μερικά χρόνια θα είναι δύσκολο να βρεθεί.
Δ) Στην παράγραφο 6.6.1 του προσαρτήματος Α να υπάρξουν προβλέψεις ανάλογες με αυτές που αναφέρονται στην παρατήρηση Β
Ε) Η παράγραφος 9 του προσαρτήματος Α ίσως πρέπει να επανεξεταστεί καθώς επαναλαμβάνεται στις παραγράφους 1 και 2 του προσαρτήματος Β.
Χρήστος Πατσατζάκης
ΟΕ Ψηφιακών Υποδομών
Μόνιμη Επιτροπή Νέων Τεχνολογιών & ΕΤΑ
ΤΕΕ/ΤΚΜ
Παράγραφος Α.3 Φρεάτια
Θα πρέπει να καθορισθεί τι γίνεται στις περιπτώσεις όπου τα όρια της οικοδομής συμπίπτουν με τη ρυμοτομική γραμμή και δεν μπορεί να κατασκευαστεί φρεάτιο εισαγωγής.
Επιπλέον, θα πρέπει να προβλεφθεί σε περιοχές με εναέριο δίκτυο και για την περίπτωση μονοκατοικιών ότι απαιτείται να κατασκευασθεί υποδομή π.χ. στυλίσκος, για τη σύνδεση της οικοδομής με το εναέριο δίκτυο. Η υποχρέωση για την κατασκευή φρεατίου εισαγωγής και υπόγειας όδευσης δεν αναιρείται λόγω πιθανής μελλοντικής υπογείωσης του δικτύου.
Παράγραφος Α.6 Κατανεμητές
Παράγραφος Α.6.1 Κατασκευή και τοποθέτηση
Θα πρέπει να ορισθούν ελάχιστες διαστάσεις Κυρίων Κατανεμητών ανάλογα με τον αριθμό των ανεξάρτητων ιδιοκτησιών, όπως προβλέπεται σήμερα στον ισχύοντα «Κανονισμό Εσωτερικών Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων Οικοδομών» στον Πίνακα ΙΙΙ.
Θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι το κόστος σύνδεσης της οικοδομής στο δίκτυο επικοινωνιών επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη της οικοδομής, όπως συμβαίνει και με τα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, ηλεκτρισμού.
Κεφάλαιο Α.4.1 Απαιτήσεις συμμόρφωσης με πρότυπα
Τα πρότυπα ΕΝ 50081-1 και ΕΝ 50081-2 έχουν καταργηθεί.
Κεφάλαιο Α.13.4 Ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα PLC
Καθώς στη CENELEC είναι υπό έκδοση το πρότυπο EN 50561-1, με τίτλο “ Power line communication apparatus used in low voltage installations – Radio disturbance characteristics- Limits and methods of measurement – Part 1: Apparatus for in home use “ και το πρότυπο ΕΝ 5056102, με τίτλο «Power line telecommunications modems – Radio disturbance characteristics – Limits and methods of measurement – Part 2: Modems for access networks», τα πρότυπα αυτά πρέπει να προστεθούν στον κανονισμό.
Επσήμανση – διευκρίνηση στην αναφορά μου της 07 Αυγούστου 2011: Σωστά, η γείωση προστασίας είναι και πρεπει να είναι κοινή για κάθε κτίριο και η θεμελιακή είναι νομικά υποχερωτική για νέα κτίρια από το 2006. Το ερώτημα κατα την άποψη μου παραμένει για τον υπο επεξεργασία κανονισμό: Αρκούν οι ισοδυναμικές συνδεσεις (κύριες και συμπληρωματικές) που προβλέπονται από το Πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384 ή απαιτούνται προσθετες για τον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό;
1. Στην παράγραφο Α.4.4 και στο σημείο που αναφέρεται:
• «Κάθε ξεχωριστός χώρος εργασίας θα πρέπει να εξυπηρετείται από τουλάχιστον δύο (2) πρίζες»
θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η κάθε πρίζα αναφέρεται σε ένα μεμονωμένο σύνδεσμο (connector). Ως εκ τούτου η φράση θα πρέπει να διατυπωθεί ως εξής:
• «Κάθε ξεχωριστός χώρος εργασίας θα πρέπει να εξυπηρετείται από τουλάχιστον δύο (2) πρίζες-συνδέσμους»
2. Στην παράγραφο Α.5.1 και στο σημείο που αναφέρεται η λέξη «συνδετήρας» θα πρέπει να αντικατασταθεί με την λέξη «σύνδεσμος», σύμφωνα με την ΕΛΕΤΟ.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στη δημόσια διαβούλευση. Σχετικά με το σχόλιό σας, αναφερόμαστε σε μία κοινή γείωση, τη θεμελιακή, σύμφωνα με τον ΕΛΟΤ HD 384 και το ΕΛΟΤ ΕΝ 50310.
Στo Προσάρτημα Α, παράγραφο Α.8, ερώτημα για διευκρίνιση: Η απαίτηση για την δημιουργία ισοδυναμικής σύνδεσης κτιρίου, σημαίνει ανεξάρτητη ισοδυναμική σύνδεση για τον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό ή μπορεί να καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την παράγραφο 413.1.2.1 του Προτύπου ΕΛΟΤ HD 384 κύρια ισοδυναμική σύνδεση κτιρίου;
παραρτημα Α.Παραγραφος Α.6.6.1
Σχετικα με την επιλογη του χωρου εγκαταστασης του κυριου κατανεμητη κτιριου.
Το πρωταρχικο μελημα για την επιλογη του χωρου εγκαταστασης του κυριου κατανεμητη κτιριου ειναι η ελαχιστοποιηση του συνολικου μηκους των καλωδιωσεων.Τα πλεονεκτηματα της επιλογης αυτης ειναι
1) ελαχιστοποιηση του κοστους εγκαταστασης.
2)ελαχιστοποιηση των απωλειων λογω εξασθενισης διαδοσης .(attenuation)
3) ελαχιστοποιηση των καθυστερησεων διαδοσης πακετων (packet propagation delay)
4) μεγαλυτερη ομοιομορφια στην κατανομη των καθυστερησεων διαδοσης.
Τα υπογεια θα πρεπει να αποκλειωνται λογω της εξαιρετικα μεγαλης πιθανοτητας πλυμμηρας που υπαρχουν σε αυτα.