Σε έργα, τα οποία έχουν αδειοδοτηθεί ή/και προκηρυχθεί πριν την δημοσίευση της παρούσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η εφαρμογή των Προτύπων και των Συστάσεων του Τεχνικού Κανονισμού του Παραρτήματος της παρούσης δεν είναι υποχρεωτική και ακολουθούνται οι προδιαγραφές που ίσχυαν κατά την αδειοδότηση / προκήρυξη των έργων αυτών.
ΑΡΘΡΟ 7 Μεταβατικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 1 Τεχνικές προδιαγραφές
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 2 Πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 3 Πρόσβαση σε δημόσια δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- 4 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 4 Υποχρεώσεις Φορέων του Δημοσίου
- 4 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 5 Ασφάλεια και προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών
- 8 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 6 Συμβουλευτική Επιτροπή για τον Τεχνικό Κανονισμό για τα Εσωτερικά Δίκτυα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 7 Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 8 Καταργούμενες και τροποποιούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΑΡΘΡΟ 9 Έναρξη ΙσχύοςΑΡΘΡΟ 9 Έναρξη Ισχύος
- 10 ΣχόλιαΠαράρτημα
- 10 ΣχόλιαΠροσάρτημα Α
- 3 ΣχόλιαΠροσάρτημα Β
- 2 ΣχόλιαΠροσάρτημα Γ
- 1 ΣχόλιοΠροσάρτημα Δ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Ιουλίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
22 Αυγούστου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΚΥΑΠαράρτημαΠροσάρτημα ΑΠροσάρτημα ΒΠροσάρτημα ΓΠροσάρτημα ΔΟδηγία 98/34/EKΔημόσια Διαβούλευση ΚΥΑ Εσωτερικά Δίκτυα 2008 (Ανακοίνωση)Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 65 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Με την υπάρχουσα εμπειρία από τις εγκαταστάσεις λήψης ραδιοφωνίας και τηλεόρασης, όπου αυθαίρετα εγκαθίστανται ατομικές κεραίες όχι μόνο σε όλα τα δώματα αλλά και τους εξώστες των πολυκατοικιών, πιστεύουμε ότι η διάταξη υποχρεωτικής ύπαρξης ενός μόνο κεντρικού συγκροτήματος κεραιών λήψης ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σημάτων θα μείνει κενό γράμμα με την πάροδο του χρόνου (όπως άλλωστε έχει γίνει μέχρι τώρα) αν δεν συνοδεύεται από συγκεκριμένα μέτρα επανελέγχου των εγκαταστάσεων σύμφωνα με τον Κανονισμό. Ως γνωστόν η διαδικασία επανελέγχου προβλέπεται για τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, και θα μπορούσε να εφαρμοσθεί για τις εγκαταστάσεις ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Όσον αφορά τον αριθμό των κεραιών, λόγω της ύπαρξης πολλών δορυφόρων τηλεοπτικών προγραμμάτων (π.χ. ASTRA, HOT BIRD, HELLAS SAT), αν κάθε μία αντίστοιχη κεραία προστίθεται στο κεντρικό συγκρότημα, ίσως το αποτέλεσμα αισθητικά να είναι αντίθετο του επιδιωκόμενου σκοπού για μείωση του αριθμού των κεραιών.
Θα πρέπει οι κανόνες να ισχύουν και για τα υφιστάμενα Δημόσια Κτίρια.
Ιδιόκτητα και ενοικιαζόμενα, να υπάρχει περίοδος εφαρμογής μια διετία.
Σε κτίρια υπό κατασκευή είναι πσημαντικό να προσδιοριστεί ως υποχρεωτική η τοποθέτηση κενών πολυσωληνίων για μελλοντική χρήση ώστε να αποφευχθεί σημαντική μελλοντική επιβάρυνση.