Επιτρέπεται η τοποθέτηση εμπορικών διαφημίσεων στα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και ΜΔΧ με κοινή απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, το περιεχόμενο, το είδος και ο τρόπος της διαφήμισης, τα σηµεία, εξωτερικά ή εσωτερικά, όπου επιτρέπεται η αναγραφή των διαφηµίσεων, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέµα.
Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 23 Διαφήμιση
Άρθρο 23 Διαφήμιση
- 169 ΣχόλιαΆρθρο 1 Βασικοί κανόνες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 2 Γενικοί ορισμοί
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 4 Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 5 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ- Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δικαιολογητικά χορήγησης Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητο ή Μοτοσικλέτα Δ.Χ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δικαιολογητικά έκδοσης άδειας κυκλοφορίας ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 Έκδοση Αδειών κυκλοφορίας και Δικαιούχοι ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ανάκληση Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Μητρώο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 15 Έννοιες διοικητικής μονάδας και ενιαίας διοικητικής μονάδας των ΤΑΞΙ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 16 Αλλαγή έδρας και μεταστάθμευση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Προμίσθωση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων -ΤΑΞΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ταξίμετρο – Συνεργεία επισκευής και τοποθέτησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 Υποχρέωση παραμονής των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 Τιµολόγιο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ειδικοί Κανόνες λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και ΜΔΧ – ΕΙΔΜΙΣΘ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 Ιστοσελίδες Παρόχων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 Διαφήμιση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Κανονισµός λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μηχανών Δ.Χ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργανα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 26 Όργανα ελέγχου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 27 Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Δικαιολογητικά για την έκδοση και την ανανέωση Ειδικής άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Μητρώο Οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Υποχρεώσεις οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ, Μ.Δ.Χ και ΕΙΔΜΙΣΘ
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Σεπτεμβρίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 405 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Μία σοβαρή (περιβαλλοντική θα έλεγα) παράμετρος κατά την λειτουργία δεκαδων χιλιάδων ΤΑΧΙ είναι η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ αυτών στους δρόμους υπό διάφορες οπτικές συνθήκες. Επίσης μία ακόμη παράμετρος είναι η ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ του μέσου, λόγω του δημόσιου χαρακτήρα του.
Η διαφήμηση πάνω στις εξωτερικές όψεις των ΤΑΧΙ καταργεί τις δύο παραπάνω παραμέτρους. Εάν επιτραπεί, θα επικρατήσει ένα πολυχρωματικό αλλαλούμ στους δρόμους, με αποτέλεσμα το μέσο να εξαφανισθεί και να μη αποτελεί άμεσο και ευδιάκριτο «στόχο» για τους χρήστες, ιδίως τις νυκτερινές ώρες. Η γενική αισθητική θα θυμίζει τους δρόμους υπανάπτυκτων Ινδικών πόλεων και όχι μία ευρωπαϊκή πόλη.
Αν αναλογισθούμε την αισθητική ομοιομορφία και αναγνωρισιμότητα των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου έναντι αντίστοιχων σε πόλη της Ινδίας (http://en.wikipedia.org/wiki/File:Best_Livery.png)ή την ομοιμορφία του ευδιάκριτου κίτρινου έναντι του γκρί, μπλέ και λοιπών χωματισμών σε συνδυασμό με διαφημήσεις, τότε το αποτέλεσμα θα είναι σουρεαλιστικό.
Γιατί δεν είναι επικίνδυνη πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος η διαφήμιση επίοχήματος (ταξί,λεωφορία τρόλλευ κ.λπ.)και είναι στίς διαφημιστικές επί των δρόμων?Ειναι κραυγαλέα αντίφαση?
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ [SPOT ] ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ 20 ΤΑΞΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ.
ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ INTERNET ΑΦΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ?
ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΑΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ [ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ]ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ